Dzi¶ Wniebowzięcie Naj¶więtszej Maryi Panny

Data: 2011-08-15 16:06:25
Autor: Grzegorz Z.
Dzi¶ Wniebowzięcie Naj¶więtszej Maryi Panny
Maryjna Polska ¶więtuje ustawowo.

A kto się nie zaopatrzył - niech szuka otwartej Biedronki.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-15 16:08:51
Autor: u2
W dniu 2011-08-15 16:06, Grzegorz Z. pisze:
Maryjna Polska ¶więtuje ustawowo.

A kto się nie zaopatrzył - niech szuka otwartej Biedronki.

Glupis. Bieda-ronka to nie jest biznes rodzinny.

Data: 2011-08-15 16:13:44
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2011-08-15 16:06, Grzegorz Z. pisze:
Maryjna Polska ¶więtuje ustawowo.

A kto się nie zaopatrzył - niech szuka otwartej Biedronki.

Glupis. Bieda-ronka to nie jest biznes rodzinny.

Ja nie uczęszczam do bieda-sklepów więc nie odróżniam.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-15 16:15:56
Autor: u2
W dniu 2011-08-15 16:13, Grzegorz Z. pisze:
Glupis. Bieda-ronka to nie jest biznes rodzinny.
Ja nie uczęszczam do bieda-sklepów więc nie odróżniam.

To ty elyta III RP :)

Data: 2011-08-15 07:42:36
Autor: Antenka
Dzi¶ Wniebowzięcie Naj¶więtszej Maryi Panny
On 15 Sie, 16:15, u2 <u...@o2.pl> wrote:

To ty elyta III RP :)<

On wpierdziela hamerykańskie fast food-y bleeee :-P
¦mierdzi mu to co polskie ;-). Nie ma to jak zeżreć modyfikowanego
genetycznie hamburgera bleee :-o))

Antenka

Data: 2011-08-15 16:46:27
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

Nie ma to jak zeżreć modyfikowanego
genetycznie hamburgera bleee :-o))

Wskaż zboku trzy różnice pomiędzy niemodyfikowanym genetycznie hamburgerem
a modyfikowanym.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-15 16:52:18
Autor: u2
W dniu 2011-08-15 16:42, Antenka pisze:
On wpierdziela hamerykańskie fast food-y bleeee

Czyli KFC i macdonalds ? Jakzez to hamerykanskie :)

Data: 2011-08-15 16:55:56
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2011-08-15 16:42, Antenka pisze:
On wpierdziela hamerykańskie fast food-y bleeee

Czyli KFC i macdonalds ? Jakzez to hamerykanskie :)

No przecież że giertychowskie.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-15 17:01:00
Autor: u2
W dniu 2011-08-15 16:55, Grzegorz Z. pisze:
Czyli KFC i macdonalds ? Jakzez to hamerykanskie :)
No przecież że giertychowskie.

W Moskiwe tez zauwazylem macdonaldsa. Pewnie Wladimir Iljicz przewraca
sie w katakumbach :)

Data: 2011-08-15 17:05:36
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

Ooo... to w Szczecinie nie bywasz ale w Maskwie - owszem?

Przypomniało mi się z dawnych czasów co¶ takiego:

"Dlaczego marszałek Rokossowski miał taki dziwny wyraz twarzy? Bo dziwił
się że jest Polakiem."

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-15 17:23:28
Autor: u2
Dzi¶ Wniebowzięcie Naj¶więtszej Maryi Panny
W dniu 2011-08-15 17:05, Grzegorz Z. pisze:
W Moskwie tez zauwazylem macdonaldsa. Pewnie Wladimir Iljicz przewraca
sie w katakumbach :)
Ooo... to w Szczecinie nie bywasz ale w Maskwie - owszem?

Oczywiscie, blizej mi do ruskich niz do szkopow.

Data: 2011-08-15 17:40:26
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

Towarzyski mecz hokejowy Polska - Rosja - nasi wygrali.
Telegram od Putina: Gratulacje STOP. Ropa STOP. Gaz STOP.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-15 18:01:28
Autor: u2
W dniu 2011-08-15 17:40, Grzegorz Z. pisze:
Towarzyski mecz hokejowy Polska - Rosja - nasi wygrali.
Telegram od Putina: Gratulacje STOP. Ropa STOP. Gaz STOP.

Ale to bylo za Brezniewa. Fjutin to wiesz co moze zrobic, no sam wiesz :)

Data: 2011-08-15 18:44:51
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2011-08-15 17:40, Grzegorz Z. pisze:
Towarzyski mecz hokejowy Polska - Rosja - nasi wygrali.
Telegram od Putina: Gratulacje STOP. Ropa STOP. Gaz STOP.

Ale to bylo za Brezniewa.

Putin wysyłał telegramy do władz Polski za czasów Breżniewa?

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-15 21:10:17
Autor: u2
W dniu 2011-08-15 18:44, Grzegorz Z. pisze:
u2 napisał:

[...]

Nie, za czasow Loni Polacy wygrali 6-4 z CCCP w Katowicach. Pamietny mecz :)

Data: 2011-08-15 21:16:45
Autor: Grzegorz Z.

u2 napisał:

[...]

Ale to byli Polacy z PRL.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-15 21:19:28
Autor: u2
W dniu 2011-08-15 21:16, Grzegorz Z. pisze:
Nie, za czasow Loni Polacy wygrali 6-4 z CCCP w Katowicach. Pamietny mecz :)
Ale to byli Polacy z PRL.

Hie hie, podejrzewam, ze podobnie jak ja ty tez wywodzisz sie z prylu :)

Data: 2011-08-15 22:15:42
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

Bóg z PRL?

"Król życia" je¶li już.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-15 22:17:50
Autor: u2
W dniu 2011-08-15 22:15, Grzegorz Z. pisze:
Hie hie, podejrzewam, ze podobnie jak ja ty tez wywodzisz sie z prylu :)
Bóg z PRL?

"Król życia" je¶li już.

Moze ty i kroll, ale stawiam na krolika :)

Data: 2011-08-16 03:03:32
Autor: stevep
Dnia 15-08-2011 o 22:15:42 Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):

u2 napisał:

[...]

W rynsztoku?
--
stevep

Data: 2011-08-16 03:02:31
Autor: stevep
Dnia 15-08-2011 o 17:01:00 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

A próbowałe¶ w macdonaldzie "U Iljicza"?  :D

--
stevep

Data: 2011-08-15 16:19:03
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2011-08-15 16:13, Grzegorz Z. pisze:
Glupis. Bieda-ronka to nie jest biznes rodzinny.
Ja nie uczęszczam do bieda-sklepów więc nie odróżniam.

To ty elyta III RP :)

Chyba IV ? "Oczywi¶cie mogliby¶my pój¶ć do Biedronki, ale to jest jednak sklep dla
tych najbiedniejszych."

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-15 16:26:01
Autor: u2
W dniu 2011-08-15 16:19, Grzegorz Z. pisze:
To ty elyta III RP :)
Chyba IV ? "Oczywi¶cie mogliby¶my pój¶ć do Biedronki, ale to jest jednak sklep dla
tych najbiedniejszych."

No nie, tys elyta III RP. A Bieda-ronki sa dla plebsu.

Data: 2011-08-15 16:27:06
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

I dla elyty IV RP

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-15 16:28:00
Autor: u2
W dniu 2011-08-15 16:27, Grzegorz Z. pisze:
No nie, tys elyta III RP. A Bieda-ronki sa dla plebsu.
I dla elyty IV RP

Nie spotkalem moherow w Bieda-ronce.

Data: 2011-08-15 16:29:02
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2011-08-15 16:27, Grzegorz Z. pisze:
No nie, tys elyta III RP. A Bieda-ronki sa dla plebsu.
I dla elyty IV RP

Nie spotkalem moherow w Bieda-ronce.

Ja też nie. --
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-15 16:30:44
Autor: u2
W dniu 2011-08-15 16:29, Grzegorz Z. pisze:
Nie spotkalem moherow w Bieda-ronce.
Ja też nie.

Bo ty tam nie kupujesz.

Data: 2011-08-15 16:33:11
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2011-08-15 16:29, Grzegorz Z. pisze:
Nie spotkalem moherow w Bieda-ronce.
Ja też nie.

Bo ty tam nie kupujesz.

Jakże mi przykro.

Miało przecież być że ty tam nie kupujesz.

A ja powiem więcej - w życiu nie przekroczyłem progu tego sklepu dla
najuboższych! Tfu!

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-15 16:36:54
Autor: u2
W dniu 2011-08-15 16:33, Grzegorz Z. pisze:
[...]

No i bardzo dobrze, tys elyta III RP :)

Data: 2011-08-15 16:47:30
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

A ty robisz tam zakupy codziennie czy tylko od czasu do czasu?

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-15 16:51:15
Autor: u2
W dniu 2011-08-15 16:47, Grzegorz Z. pisze:
No i bardzo dobrze, tys elyta III RP :)
A ty robisz tam zakupy codziennie czy tylko od czasu do czasu?

W Suwalkach az 7 Bieda-ronek. Trudno tam nie wpasc od czasu do czasu.
Choc osobiscie wole Lidla, a ten jest tylko jeden.

Data: 2011-08-15 16:55:24
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2011-08-15 16:47, Grzegorz Z. pisze:
No i bardzo dobrze, tys elyta III RP :)
A ty robisz tam zakupy codziennie czy tylko od czasu do czasu?

W Suwalkach az 7 Bieda-ronek. Trudno tam nie wpasc od czasu do czasu.

Czyli zaliczasz się do najbiedniejszych o których mówił Prezes.

(W Stettin jest tych sklepów aż 19)

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-15 16:59:50
Autor: u2
[...]

Nigdy nie bylem w Szczecinie choc znam jednego gostka ze Szczecina i nie
jest to Grzegorz Napieralski :)

Data: 2011-08-15 16:20:36
Autor: Marek Czaplicki
Dzi¶ Wniebowzięcie Naj¶więtszej Maryi Panny
Grzegorz Z. pisze w wiadomo¶ci imaruo1t7zb7$.1hoj4x7v1cmb3$.dlg@40tude.net na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 15 sierpień 2011 16:13:

u2 napisał:

[...]

Widać słowa prezesa "gdzie zaopatruje się biedota" odniosły skutek? :)

Data: 2011-08-15 16:23:57
Autor: Grzegorz Z.

u2 napisał:

[...]

Owszem. Oczywi¶cie miałem na my¶li Żabkę.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-15 21:35:30
Autor: wolim
Dzi¶ Wniebowzięcie Naj¶więtszej Maryi Panny
W dniu 2011-08-15 16:06, Grzegorz Z. pisze:
Maryjna Polska ¶więtuje ustawowo.

A kto się nie zaopatrzył - niech szuka otwartej Biedronki.

Kolejne ¶więto państwowe zagrabione przez ko¶ciół.
Dzi¶ jest ¦więto Wojska Polskiego, ale klechy tradycyjnie położyli na nim łapę.

Pozdry,
MW