Dziś hitlerowców/nazistów JUŻ nie ma? [Rzeź Woli - 72 rocznica]

Data: 2016-08-06 12:06:09
Autor: A. Filip
Dziś hitlerowców/nazistów JUŻ nie ma? [Rzeź Woli - 72 rocznica]
http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/1651815,72-rocznica-Rzezi-Woli-Uczczono-pamiec-mieszkancow-zamordowanych-w-Powstaniu-Warszawskim
05.08.2016 22:53
Złożeniem wieńców, salwą honorową i apelem pamięci oddano w piątek
hołd mieszkańcom stołecznej Woli zamordowanym *przez Niemców* podczas
Powstania Warszawskiego. Uroczystość zorganizowano w ramach obchodów
72. rocznicy powstańczego zrywu.

https://news.google.com/news/story?ncl=d_eLNuMmemwxiSMUJ3HGUCvj_xYVM&ned=pl_pl&topic=h

W 13 "zajawkach" na Google-news nie ma hitlerowców/nazistów wcale,
Niemcy są w 7.

A kiedyś to (prawie) sami hitlerowcy byli:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Tablice_pami%C4%85tkowe_Tchorka_w_Warszawie

Ogień stłumiony popiołem wydaje się ugaszony. Śmierć, gdy się opóźnia,
wydaje się możliwa do uniknięcia.  (Przysłowie abisyńskie)

Data: 2016-08-06 03:33:59
Autor: Stachu Chebel

--

Też zwróciłem na to uwagę. Od pewnego czasu w TVP mówią jak jest. W niusach,talegazetach nie pierdolą o nazistach bądź kosmitach. I tak trzymać, bo w przeciwnym przypadku może dojść do tego, że Polska będzie musiała bulić niemcom reparacje wojenne.

Data: 2016-08-06 12:32:15
Autor: Stokrotka
Dziś hitlerowców/nazistów JUŻ nie ma? [Rzeź Woli - 72 rocznica]

W 13 "zajawkach" na Google-news nie ma hitlerowców/nazistów wcale,
Niemcy są w 7.

Nie podoba ci się to?
A naziści nie byli Niemcami?
A tym bardziej hitlerowcy.
Wiem, że to nie to samo, ale nie da się ukryć, że byli akurat Niemcami.
Dla młodszego pokolenia tak jest prościej. I nie jest to pszekłamywanie histori.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2016-08-06 03:38:20
Autor: Stachu Chebel
W dniu sobota, 6 sierpnia 2016 12:32:27 UTC+2 użytkownik Stokrotka napisał:
> [...]

Dla młodszego pokolenia tak jest prościej. I nie jest to pszekłamywanie histori.

A może by tak szanowna niegramotna powinno się pisać Staliniści, a nie Ruscy?

Data: 2016-08-07 06:31:40
Autor: stevep
W dniu .08.2016 o 12:38 Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:

> [...]

--

A może by tak szanowna niegramotna powinno się pisać Staliniści, a nie  Ruscy?

Szczęście w nieszczęściu, że nawet najwięksi antysemici przyznają, że  naziści nie byli Żydami, choć ponoć zdarzały się wyjątki.

--
stevep

Data: 2016-08-07 16:36:48
Autor: Stokrotka
Dziś hitlerowców/nazistów JUŻ nie ma? [Rzeź Woli - 72 rocznica]

> Nie podoba ci się to?
> A naziści nie byli Niemcami?

A może by tak szanowna niegramotna powinno się pisać Staliniści, a nie Ruscy?

Zapomniałeś o takiej nazwie jak "bolszewicy"?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2016-08-06 12:41:40
Autor: A. Filip
"Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> pisze:
[...]

Mnie to specjalnie nie obchodzi.  Tylko że jak mamy mieć ponoć wolną i
niezależną prasę to jest dziwne+ że się _wszyscy_ (po mediach) przestawili.
To takie "owce w stadzie" czy z podstawowymi liniami propagandy się nie dyskutuje?

Żadnej paniki na Titanicu.  (Przysłowie niemieckie)

Data: 2016-08-07 06:27:36
Autor: stevep
W dniu .08.2016 o 12:32 Stokrotka <ortografia.nowa@gazeta.pl> pisze:

[...]

Młodsze pokolenie jest mądrzejsze od ciebie i nie trzeba ich traktować jak  przygłupów.

--
stevep

Dziś hitlerowców/nazistów JUŻ nie ma? [Rzeź Woli - 72 rocznica]