Dzi¶ hitlerowców/nazistów JUŻ nie ma? [RzeĽ Woli - 72 rocznica]

Data: 2016-08-06 12:32:15
Autor: Stokrotka
Dzi¶ hitlerowców/nazistów JUŻ nie ma? [RzeĽ Woli - 72 rocznica]

W 13 "zajawkach" na Google-news nie ma hitlerowców/nazistów wcale,
Niemcy s± w 7.

Nie podoba ci się to?
A nazi¶ci nie byli Niemcami?
A tym bardziej hitlerowcy.
Wiem, że to nie to samo, ale nie da się ukryć, że byli akurat Niemcami.
Dla młodszego pokolenia tak jest pro¶ciej. I nie jest to pszekłamywanie histori.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
nażucaj± bezmy¶lnie następnym pokoleniom.

Data: 2016-08-06 03:38:20
Autor: Stachu Chebel
W dniu sobota, 6 sierpnia 2016 12:32:27 UTC+2 użytkownik Stokrotka napisał:
> [...]

Dla młodszego pokolenia tak jest pro¶ciej. I nie jest to pszekłamywanie histori.

A może by tak szanowna niegramotna powinno się pisać Stalini¶ci, a nie Ruscy?

Data: 2016-08-07 06:31:40
Autor: stevep
W dniu .08.2016 o 12:38 Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:

> [...]

--

A może by tak szanowna niegramotna powinno się pisać Stalini¶ci, a nie  Ruscy?

Szczę¶cie w nieszczę¶ciu, że nawet najwięksi antysemici przyznaj±, że  nazi¶ci nie byli Żydami, choć ponoć zdarzały się wyj±tki.

--
stevep

Data: 2016-08-07 16:36:48
Autor: Stokrotka
Dzi¶ hitlerowców/nazistów JUŻ nie ma? [RzeĽ Woli - 72 rocznica]

> Nie podoba ci się to?
> A nazi¶ci nie byli Niemcami?

A może by tak szanowna niegramotna powinno się pisać Stalini¶ci, a nie Ruscy?

Zapomniałe¶ o takiej nazwie jak "bolszewicy"?

Data: 2016-08-06 12:41:40
Autor: A. Filip
"Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> pisze:
[...]

Mnie to specjalnie nie obchodzi.  Tylko że jak mamy mieć ponoć woln± i
niezależn± prasę to jest dziwne+ że się _wszyscy_ (po mediach) przestawili.
To takie "owce w stadzie" czy z podstawowymi liniami propagandy się nie dyskutuje?

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel, jedna "nie¶wietlana" przyszło¶ć.
Żadnej paniki na Titanicu.  (Przysłowie niemieckie)

Data: 2016-08-07 06:27:36
Autor: stevep
W dniu .08.2016 o 12:32 Stokrotka <ortografia.nowa@gazeta.pl> pisze:

[...]

Młodsze pokolenie jest m±drzejsze od ciebie i nie trzeba ich traktować jak  przygłupów.

--
stevep

Dzi¶ hitlerowców/nazistów JUŻ nie ma? [RzeĽ Woli - 72 rocznica]