Dziś jest Boże Narodzenie [1 kl.]

Data: 2010-12-25 10:36:42
Autor: abc
Dziś jest Boże Narodzenie [1 kl.]
Części zmienne Mszy św. na dany dzień  (propria missae) są tu:
http://introibo.pl/introibo.html  > Msza Święta > Boże Narodzenie (w dzień).

Na Boże Narodzenie  (Tertia Missa)  czyta nam Kościół Święty Ewangelię
według św. Jana,  J 1, 1-14

"Na początku było Słowo, a Słowo było u Boga, i Bogiem było Słowo. Ono było
na początku u Boga. Wszystko przez Nie się stało, a bez Niego nic się nie
stało, co się stało. W Nim było życie, a życie było światłością ludzi, a
światłość w ciemności świeci i ciemność jej nie ogarnęła.

Pojawił się człowiek posłany przez Boga - Jan mu było na imię. Przyszedł on
na świadectwo, aby zaświadczyć o światłości, by wszyscy uwierzyli przez
niego. Nie był on światłością, lecz /posłanym/, aby zaświadczyć o
światłości. Była światłość prawdziwa, która oświeca każdego człowieka, gdy
na świat przychodzi.

Na świecie było /Słowo/, a świat stał się przez Nie, lecz świat Go nie
poznał. Przyszło do swojej własności, a swoi Go nie przyjęli.

Wszystkim tym jednak, którzy Je przyjęli, dało moc, aby się stali dziećmi
Bożymi, tym, którzy wierzą w imię Jego - którzy ani z krwi, ani z żądzy
ciała, ani z woli męża, ale z Boga się narodzili.

A Słowo stało się ciałem i zamieszkało wśród nas. I oglądaliśmy Jego chwałę,
chwałę, jaką Jednorodzony otrzymuje od Ojca, pełen łaski i prawdy."."

Stałe części Mszy Świętej są tu:
http://sanctus.pl/index.php?grupa=116&podgrupa=117

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2010-12-25 10:38:34
Autor: Azor jest pedałem
Dziś jest Boże Narodzenie [1 kl.]
Odkrywcze stwierdzenie. Na miarę lefebrysty.

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-12-25 10:42:04
Autor: abc
Dziś jest Boże Narodzenie [1 kl.]
Odkrywcze stwierdzenie. Na miarę lefebrysty.

A kto to jest lefebrysta?

Data: 2010-12-25 10:45:02
Autor: Azor jest pedałem
Dziś jest Boże Narodzenie [1 kl.]

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał

A kto to jest lefebrysta?

http://www.google.pl/

Przemysław Warzywny

Data: 2010-12-25 10:54:46
Autor: abc
Dziś jest Boże Narodzenie [1 kl.]
A kto to jest lefebrysta?

http://www.google.pl/

Czyli nie wiesz.  Dobrze jest rozumieć znaczenie słów, których się używa.

Data: 2010-12-25 10:56:55
Autor: u2
Dziś jest Boże Narodzenie [1 kl.]
W dniu 2010-12-25 10:54, abc pisze:
A kto to jest lefebrysta?

http://www.google.pl/

Czyli nie wiesz.  Dobrze jest rozumieĂŚ znaczenie s³ów, ktĂłrych siĂŞ uÂżywa.

No właśnie, jak kałecki jest pedziem to sądzi, że inni też nimi są :)

Data: 2010-12-25 11:08:16
Autor: Azor jest pedałem

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d15bf69$0$2485$65785112news.neostrada.pl...
A kto to jest lefebrysta?

http://www.google.pl/

Czyli nie wiesz.  Dobrze jest rozumieć znaczenie słów, których się używa.

Czyli nie potrafisz posługiwać się wyszukiwarką. Dobrze jest się z nią zapoznać, jeśli chce się korzystać z internetu.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-12-25 11:14:32
Autor: rAzor
Dziś jest Boże Narodzenie [1 kl.]
Darz bór! Użytkownik... he he - Azor jest pedałem raczył napisać:

[...]

:-) Opowiedz jeszcze jak się posługiwać słownikami ortograficznymi, "wujcie". he he he
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-25 11:38:28
Autor: u2
W dniu 2010-12-25 11:14, rAzor pisze:
[...]

Bujta się wujta kałeckiego :)

Data: 2010-12-25 12:05:15
Autor: rAzor
Dziś jest Boże Narodzenie [1 kl.]
Darz bór! Użytkownik... he he - u2 raczył napisać:

Już jestem przerażony! :-)
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-25 13:24:40
Autor: Grzegorz Z.
rAzor napisał:

[...]

Ja też. To już chyba 3 tygodnie, jak mnie "ostrzegałeś".

--
Ave Wojewódzki&Figurski!
G.

Data: 2010-12-25 14:03:50
Autor: rAzor
Darz bór! Użytkownik... he he - Grzegorz Z. raczył napisać:

Bujta się wujta kałeckiego :)

Już jestem przerażony! :-)

Ja też. To już chyba 3 tygodnie, jak mnie "ostrzegałeś".

Skoro się uwiesiłeś nogawki, przykleiłeś do podeszwy i tak bardzo napraszasz..
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-25 14:06:23
Autor: rAzor
rAzor napisał:

[...]

Pytanko - co robisz z.. "tematami" postów? Wyżerasz? Czy nie umiesz obsługiwać czytnika?
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-25 15:34:11
Autor: Grzegorz Z.

rAzor napisał:

[...]

Pomyśl narodowcze.... co z nimi robię. Zaznacz prawidłową odpowiedź:

a) Pozostawiam je bez zmian
b) Usuwam je
c) Zmieniam je
d) Porsche Carrera

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-12-25 13:26:21
Autor: u2
Dziś jest Boże Narodzenie [1 kl.]
W dniu 2010-12-25 12:05, rAzor pisze:
Bujta się wujta kałeckiego :)

Już jestem przerażony!

Ratuj się kto może, pedał Z.Grzesiu się pojawił w sukurs swojemu
kochankowi kałeckiemu :)

Data: 2010-12-25 13:27:46
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2010-12-25 12:05, rAzor pisze:
Bujta się wujta kałeckiego :)

Już jestem przerażony!

Ratuj się kto może, pedał Z.Grzesiu się pojawił w sukurs swojemu
kochankowi kałeckiemu :)

"Widzisz jadrysiu, jak z esbuca wychodzi prawdziwe oblicze. Rzuca mięsem
kiedy brakuje u niego argumentów :)"

Data: 2010-12-25 14:02:32
Autor: rAzor
[...]

Ohyda. Pfuj!
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-25 11:15:42
Autor: abc
[...]

Nie wykręcaj się wyszukiwarką tylko własnymi słowami wyjaśnij znaczenie
słowa 'lefebrysta", którego zdajesz się używać w charakterze obelgi.

Data: 2010-12-25 11:22:51
Autor: rAzor
Dziś jest Boże Narodzenie [1 kl.]
Darz bór! Użytkownik... he he - abc raczył napisać:
[...]

"Własnymi słowami"? Od Kaweckiego? :-D
Niech się pan nad nim nie znęca. To okrutne!
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-25 11:22:56
Autor: Azor jest pedałem

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d15c452$0$2452$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie wykręcaj się od wyszukania znaczenia wyrazu lefebrysta. Dziękuję za uznanie, iż wiem więcej niż w swoich zasobach posiada wyszukiwarka.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-12-25 11:27:22
Autor: rAzor
[...]

Czyli nawet z wyszukiwarki nie umiesz skorzystać, idioto.
Bo o tym, że sam nie znasz definicji, to wiadomo.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-25 11:16:41
Autor: Andrzej Adam Filip
Azor jest pedałem <Brońmy RP przed pisem@...pl> pisze:
Odkrywcze stwierdzenie. Na miarę lefebrysty.

Przemysław Warzywny

Czyli dla ciebie wczoraj był "dzień proroko narodzenia"? :-) [wersja "islamska" (bez uwzględnienia innego kalendarza)]

P.S. abc daje tak wiele i jakże wspaniałych okazji żeby się po nim
"przejechać" wiec aż żal dupę ściska że można to aż tak schrzanić jak ty.

Dobrzy są ludzie starzy, a ubrania - nowe.
  -- Przysłowie chińskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-12-25 11:24:51
Autor: rAzor
Dziś jest Boże Narodzenie [1 kl.]
Darz bór! Użytkownik... he he - Andrzej Adam Filip raczył napisać:
Azor jest pedałem<Brońmy RP przed pisem@...pl>  pisze:
Odkrywcze stwierdzenie. Na miarę lefebrysty.

Przemysław Warzywny

Czyli dla ciebie..........

Nie dla niego, bo przecież ten idiota, nawet nie jest w stanie zrozumieć tekstu, który pastuje. No nie róbcie sobie jaj.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-25 11:22:02
Autor: Andrzej Adam Filip
abc: Dziś jest Boże Narodzenie [1 kl.] (Bóg Polityczny)
"abc" <abc@wp.pl> pisze:
Części zmienne Mszy św. na dany dzień  (propria missae) są tu:
http://introibo.pl/introibo.html  > Msza Święta > BoĹźe Narodzenie (w dzień).
[...]

A postujesz to na pl.soc.polityka bo urodził się Bóg polityków?

Myślę, że jest teraz dobra okazja, by napić się piwa.
o Opis: przemĂłwienie z okazji zniesienia prohibicji w USA, 1933-12-05
  -- Roosevelt, Franklin Delano (1882-1945)

Data: 2010-12-25 12:48:50
Autor: abc
nie wiem jak u lefebrystów.....
....ale kościół ped. pustoszeje. Szczury uciekają z tonącego okrętu:

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,8867272,W_tym_roku_tysiace_niemieckich_katolikow_wystapily.html

--
Ave Wojewódzki&Figurski!
G.

Data: 2010-12-25 12:50:48
Autor: u2
nie wiem jak u lefebrystów.....
W dniu 2010-12-25 12:48, abc pisze:
...ale kościół ped. pustoszeje. Szczury uciekają z tonącego okrętu:

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,8867272,W_tym_roku_tysiace_niemieckich_katolikow_wystapily.html

Śmierdzi gwnem :)

Data: 2010-12-25 13:07:10
Autor: Grzegorz Z.
nie wiem jak u lefebrystów.....
u2 napisał:

[...]

To jedź do Reichu i im się poskarż że GWno fałszuje wśród polactwa obraz
niemieckiej żarliwej pobożności.

Data: 2010-12-25 13:12:32
Autor: u2
nie wiem jak u lefebrystów.....
W dniu 2010-12-25 13:07, Grzegorz Z. pisze:
Śmierdzi gwnem :)
To jedź do Reichu i im się poskarż że GWno fałszuje wśród polactwa obraz
niemieckiej żarliwej pobożności.

A co mnie obchodzą szkopi, pedale ?

Data: 2010-12-25 13:14:31
Autor: Grzegorz Z.
nie wiem jak u lefebrystów.....
u2 napisał:

[...]

A co mnie obchodzi że nie masz z kim się napić?

Data: 2010-12-25 13:24:17
Autor: u2
nie wiem jak u lefebrystów.....
W dniu 2010-12-25 13:14, Grzegorz Z. pisze:
A co mnie obchodzą szkopi, pedale ?
A co mnie obchodzi że nie masz z kim się napić?

A co mnie obchodzą twoje nałogi pedale ?

Data: 2010-12-25 13:26:21
Autor: Grzegorz Z.
nie wiem jak u lefebrystów.....
u2 napisał:

W dniu 2010-12-25 13:14, Grzegorz Z. pisze:
A co mnie obchodzą szkopi, pedale ?
A co mnie obchodzi że nie masz z kim się napić?

A co mnie obchodzą twoje nałogi pedale ?

Ooo... trafiła kosa na kamień.