Dzis już można weryfikować PITy!!!

Data: 2019-02-15 11:44:03
Autor: Olin
Dzis już można weryfikować PITy!!!
Dnia Fri, 15 Feb 2019 02:25:54 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

Dziś już można weryfikować roczne PITy!!!

Tylko trzeba się jeszcze zalogować.
Strona logowania otwiera się ~3 minuty.

- profil zaufany:
Nie udało się przetworzyć twojego zapytania. Przepraszamy, wystąpił błąd po naszej stronie. Spróbuj uwierzytelnić się
ponownie później.

-przez PESEL i przychody:
Błąd uwierzytelnienia.
[Details: One or more errors occurred.]

Trzy razy sprawdzałem i wpisałem dobrze.
Wyszło jak zawsze w państwie z tektury.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

 Niestety, jest to rząd."
Woody Allen

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-02-15 13:00:37
Autor: radekp@konto.pl
Dzis już można weryfikować PITy!!!
Fri, 15 Feb 2019 11:44:03 +0100, w
<1i6hmycb6ou2j.ckwt1py858du$.dlg@40tude.net>, Olin <kuku@adres.w.stopce>
napisał(-a):

> [...]

Nie udało się przetworzyć twojego zapytania. Przepraszamy, wystąpił błąd po naszej stronie. Spróbuj uwierzytelnić się

Chyba jednak złożę tradycyjnie...

Wystarczy, że ostatnio pisałem pismo do US.
Zanim udało się znaleźć urząd (tak działa ich wyszukiwarka), to napisałbym
ręcznie (a na pocztę przy okazji).

Data: 2019-02-15 13:07:07
Autor: Olin
Dnia Fri, 15 Feb 2019 13:00:37 +0100, radekp@konto.pl napisał(a):

Chyba jednak złożę tradycyjnie...

Mam już wypełniony PIT przez e-Deklaracje, ale jestem ciekaw co tam
nawypisywali. Może w przyszłym tygodniu "się odetka".

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Różańca"
Matka Boża do s. Łucji

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-02-15 17:00:24
Autor: Krystek
W dniu 2019-02-15 13:07, Olin pisze:
[...]

Ja tam poczekam sobie spokojnie do marca. Wiedziałem, że ludzie się rzucą na ten system, gdy tylko w mediach ogłoszą, że już można sprawdzić swój PIT i zatwierdzić go do wysłania.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2019-02-17 23:59:45
Autor: Kris
W dniu piątek, 15 lutego 2019 13:00:38 UTC+1 użytkownik rad...@konto.pl napisał:

> [...]
> Nie udało się przetworzyć twojego zapytania. > Przepraszamy, wystąpił błąd po naszej stronie. Spróbuj uwierzytelnić się

W niedzielę się zalogowałem bez problemu profilem zaufanym. Zmieniłem z rozliczenia pojedynczego na łączny z małżonka, sprawdziłem dane z pitami11(wszystko się ładnie zgadzało) i wysłałem Pita. Dzisiaj widzę już jest wygenerowane UPO.
Całkiem fajnie to wszystko wyglądało i działało.
Zobaczymy jak długo będę czekał na zwrot nadpłaty

Data: 2019-02-18 15:00:04
Autor: Olin
Dnia Sun, 17 Feb 2019 23:59:45 -0800 (PST), Kris napisał(a):

Zobaczymy jak długo będę czekał na zwrot nadpłaty

Powiadają, że maksymalnie 45 dni, a jak wyjdzie, to się okaże.

Data: 2019-03-01 03:53:32
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 18 lutego 2019 15:00:07 UTC+1 użytkownik Olin napisał:

Powiadają, że maksymalnie 45 dni, a jak wyjdzie, to się okaże.

Wczoraj zwrócili- 11 dni, całkiem dobry wynik w porównaniu do lat ubiegłych

Data: 2019-03-01 13:06:35
Autor: Liwiusz
W dniu 2019-03-01 o 12:53, Kris pisze:
W dniu poniedziałek, 18 lutego 2019 15:00:07 UTC+1 użytkownik Olin napisał:

Powiadają, że maksymalnie 45 dni, a jak wyjdzie, to się okaże.

Wczoraj zwrócili- 11 dni, całkiem dobry wynik w porównaniu do lat ubiegłych

Parę lat temu miałem rekord - zwrot w 3 dni.

--
Liwiusz

Data: 2019-03-03 23:40:28
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Dzis już można weryfikować PITy!!!

"Liwiusz" q5b78b$5r0$1@node1.news.atman.pl

Wczoraj zwrócili- 11 dni, całkiem dobry wynik w porównaniu do lat ubiegłych

Parę lat temu miałem rekord - zwrot w 3 dni.

Może warto wziąć pod uwagę wielkość/wysokość zwrotu?
Może 100 pln wraca w 3 dni a na 100 kpln trzeba zaczekać... ;)

-=-

Znam przypadki, gdy US i ZUS zwlekają latami z wypłaceniem
nadpłat, choć (rzecz jasna?) o inne zwroty tu chodzi.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'       eneuel@gmail.com     '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2019-02-15 17:08:43
Autor: Waldek
W dniu 2019-02-15 o 11:44, Olin pisze:
[...]

Zaliczyli dziś klasycznego DOS-a ... LOL
Ale koło południa udało mi się wysłać korektę PIT-11
i nawet uzyskać UPO ;)

Pozdro

Data: 2019-02-17 10:07:33
Autor: J.F.
Dnia Fri, 15 Feb 2019 17:08:43 +0100, Waldek napisał(a):
[...]

Hm, to jak to dziala ?

Pracowca wysyla PIT11, pracownik sprawdza i akceptuje swoj PIT37,
pracodawca koryguje PIT-11 ...

J.

Pozdro

Data: 2019-02-17 23:26:06
Autor: Waldek
W dniu 2019-02-17 o 10:07, J.F. pisze:

Hm, to jak to dziala ?

Pracowca wysyla PIT11, pracownik sprawdza i akceptuje swoj PIT37,
pracodawca koryguje PIT-11 ...

Korekta była z innego powodu, PIT-11
zostały wydane ludkom wcześniej
więc mogli wyłapać błędy (niekwotowe)
np. nie uaktualnili zmiany adresu

Data: 2019-02-18 09:09:53
Autor: wiatrak
[...]

W niedzielę wieczorem rozliczałem moją mamę, przez pesel i przychody. Zero problemów. Dopisałem ulgi, wysłałem, po minucie było UPO.

W swoje rozliczenie wszedłem przez profil zaufany bo i tak jeszcze nie mam swojego egzemplarza PIT za  2018, więc nie znałem przychodu. Ale nie rozliczałem się jeszcze, mam czas. Nie zaszkodzi sprawdzić jak zobaczę PIT z roboty.

Data: 2019-02-18 15:02:03
Autor: Olin
Dnia Mon, 18 Feb 2019 09:09:53 +0100, wiatrak napisał(a):

W niedzielę wieczorem rozliczałem moją mamę, przez pesel i przychody. Zero problemów. Dopisałem ulgi, wysłałem, po minucie było UPO.

Swojego zeznania jeszcze nie zatwierdziłem.
Czy jeśli się to zrobi, pojawia się gdzieś PIT-37 w wersji do wydruku?

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
Mark Twain

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-02-18 15:12:12
Autor: Kamil Jońca
Olin <kuku@adres.w.stopce> writes:

[...]

Tak, można wyeksportować w formie pdf i xml, razem z załącznikami.
KJ

Likewise, the national appetizer, brine-cured herring with raw onions,
wins few friends, Germans excepted.
-- Darwin Porter "Scandinavia On $50 A Day"

Data: 2019-02-18 06:24:08
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu poniedziałek, 18 lutego 2019 15:14:06 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:
Olin writes:

> Czy jeśli się to zrobi, pojawia się gdzieś PIT-37 w wersji do wydruku?

Tak, można wyeksportować w formie pdf i xml, razem z załącznikami.

Chyba sobie w tym roku ten xml wydrukuję, a co, to jest dla Prawdziwych Programistów (niech żyje FORTRAN - kolega mnie jakiś czas temu poprosił o napisanie programu realizującego jakiś tam algorytm do grafów - jakby to miał to byłby zwolniony z egzaminu - więc nie można było tego zrobić inaczej niż w FORTRANIE 77 - przy okazji wyszło, że programy należy porządnie pisać, bo jak zacząłem od deklaracji tablic, to mój komputerek z 48MB RAM zaczął swapem mielić - okazało się, że właśnie ok. 48MB zadeklarowałem - więc ładnie zoptymalizowałem - a że kolega nie mówił, że były jakieś problemy, to widać, że wykładowca to łyknął, choć ciekawy jestem jego miny - ale może przesadzam, mógł to po prostu cisnąć w szpargały i tyle).

Data: 2019-02-18 15:21:40
Autor: Olin
Dnia Mon, 18 Feb 2019 15:12:12 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

Swojego zeznania jeszcze nie zatwierdziłem.
Czy jeśli się to zrobi, pojawia się gdzieś PIT-37 w wersji do wydruku?

Tak, można wyeksportować w formie pdf i xml, razem z załącznikami.

To chyba przestawię się z e-Deklaracji, żeby iść z duchem czasu.

Data: 2019-03-04 20:06:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Dzis już można weryfikować PITy!!!

"Olin" 1i6hmycb6ou2j.ckwt1py858du$.dlg@40tude.net

Błąd uwierzytelnienia.
[Details: One or more errors occurred.]

Trzy razy sprawdzałem i wpisałem dobrze.
Wyszło jak zawsze w państwie z tektury.

Wysyłając via eDeklaracje jakiś PIT/JPK/VAT -- otrzymuję UPO.
Ale czy to UPO jakoś poświadcza przesłaną treść?
Mając UPU -- wiem, ŻE wysłałem, ale czy wiem, CO wysłałem?

--