Dzi¶ mija rok od ¶mierci Andrzeja Leppera...

Data: 2012-08-05 15:11:55
Autor: pluton
Dzi¶ mija rok od ¶mierci Andrzeja Leppera...
.... a zwolennicy roznych teorii spiskowych nic ?

Zadnych nowych pomyslow, kto go zamordowal ?
I za co ?

Nullification

Data: 2012-08-05 16:13:05
Autor: inż. Jaskiniowy
W dniu 2012-08-05 15:11, pluton pisze:
... a zwolennicy roznych teorii spiskowych nic ?

Zadnych nowych pomyslow, kto go zamordowal ?
I za co ?

Jak to za co? Ostatni przywódca spontanicznego ruchu ludowego, znaczy - niezależny. Żeby jeszcze nie wysypywał skażonego, niemieckiego zboża na tory to by pewnie żył.

Data: 2012-08-05 16:20:21
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik ""inż. Jaskiniowy"" <latarnik@wp.pl> napisał w wiadomości news:jvlv1l$s8l$1node1.news.atman.pl...
[...]

I gdyby Jarusiowi tyłek lizał, to Jaruś nie wysłałby za nim psów gończych. I wtedy może by mu się upiekło. A tak Jarusia obraził i koniec był do przewidzenia.

Data: 2012-08-05 17:10:13
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-05 17:01, "inż. Jaskiniowy" pisze:

[...]

To nie Jarek go wykończył. Jarek, co by mu nie zarzucać był patriotą na swój sposób. Tak samo jak Donald. Obaj byli/są również realistami...

Niestety ten Twój patriota prześladował Leppera jak tylko mógł, zamiast mądrze rządzić i naprawiać kraj knuł intrygi i prowokował swojego koalicjanta.. Wyjątkowe sq**syństwo.

Data: 2012-08-05 17:17:27
Autor: inż. Jaskiniowy
[...]

Dlaczego odwracasz uwagÄ™ od szachisty kierujÄ…c jÄ… na pionki?

Data: 2012-08-05 17:37:00
Autor: u2
W dniu 2012-08-05 17:17, "inż. Jaskiniowy" pisze:
[...]

A kto jest tym mozgiem tego seryjnego samobojstwa ? :-)

Data: 2012-08-05 19:21:35
Autor: u2
W dniu 2012-08-05 18:25, "inż. Jaskiniowy" pisze:
A kto jest tym mozgiem tego seryjnego samobojstwa ? :-)
A jak sÄ…dzisz?:)

Niejaki jaskiniowy ?

Data: 2012-08-05 18:33:09
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik ""inż. Jaskiniowy"" <latarnik@wp.pl> napisał w wiadomości news:jvm2qb$vtc$1node2.news.atman.pl...

[...]

Wydaje mi się, że jestem wami nieco rozbawiony.

Data: 2012-08-05 18:47:03
Autor: inż. Jaskiniowy
[...]

To już jest jakaś pozytywna strona tej dyskusji:)

Data: 2012-08-05 19:06:59
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik ""inż. Jaskiniowy"" <latarnik@wp.pl> napisał w wiadomości news:jvm829$76m$1node2.news.atman.pl...

[...]

A o czym tu dyskutować? Jedynie kpić można. Nie z Leppera, z was!

Data: 2012-08-05 19:17:55
Autor: inż. Jaskiniowy
[...]

Dobrze, że nie z Leppera. On już nie żyje. Kpiny z trupów są mało konstruktywne. Nie lepiej starać się żeby Polska rosła w siłę? Choćby tylko słowem było to staranie?

Data: 2012-08-05 20:26:35
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik ""inż. Jaskiniowy"" <latarnik@wp.pl> napisał w wiadomości news:jvm9s6$am2$1node1.news.atman.pl...
[...]

Paradne. "Aby Polska rosła w siłę, a ludzie żyli dostatniej"!
Słowa. Powtarzające się. Cytat. Gierek. Przeżyłem to by powróciło?

Jebie was mocno w czachy!

Data: 2012-08-05 21:17:51
Autor: inż. Jaskiniowy
[...]

Może i słowa... Człowieku, opamiętaj się. Jeśli nie będzie Polski to będzie inny kraj. Nie gorszy, nie lepszy tylko język będzie inny.
Ja wolę skończyć w dole z wapnem niż zacząć szprechać po niemiecku.

Data: 2012-08-05 21:27:49
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik ""inż. Jaskiniowy"" <latarnik@wp.pl> napisał w wiadomości news:jvmgt2$i1k$1node1.news.atman.pl...

[...]

To na co czekasz? Dla pewności kup także rozpuszczalnik.

Data: 2012-08-05 21:33:14
Autor: inż. Jaskiniowy
[...]

Rozpuszczalnik się przyda. Wolisz benzynę ekstrakcyjną czy ftalowy? Wprawdzie dla zdrajców stosuje się oponę wypełnioną ropą ale dla ciebie wyjątek:)

Data: 2012-08-06 08:48:55
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik ""inż. Jaskiniowy"" <latarnik@wp.pl> napisał w wiadomości news:jvmhps$h55$1node2.news.atman.pl...
[...]

Przecież to ty chcesz skończyć w dole z wapnem! Dla pewności oblej się rozpuszczalnikiem i podpal przed pogrążeniem się w dole z wapnem. To tak przyjacielska rada, płynąca z głębi serca.

Data: 2012-08-05 16:32:18
Autor: Trybun
Dzi¶ mija rok od ¶mierci Andrzeja Leppera...
W dniu 2012-08-05 15:11, pluton pisze:
... a zwolennicy roznych teorii spiskowych nic ?

Zadnych nowych pomyslow, kto go zamordowal ?
I za co ?

Co tu teorie spiskowe maj± do rzeczy. Lepper jako cz³owiek sprawiedliwy i uczciwy nie móg³ wspó³istnieæ ze zgraj± ³ajdaków.

Data: 2012-08-05 07:49:30
Autor: Antenka
On 5 Sie, 16:32, Trybun <r...@yachoo.com> wrote:
W dniu 2012-08-05 15:11, pluton pisze:

> ... a zwolennicy roznych teorii spiskowych nic ?

> Zadnych nowych pomyslow, kto go zamordowal ?
> I za co ?

Co tu teorie spiskowe maj do rzeczy. Lepper jako cz owiek sprawiedliwy
i uczciwy nie m g wsp istnie ze zgraj ajdak w.

Tak! I za uczciwo¶æ odda³ ¿ycie, a raczej je mu odebrano :-((!

Antenka

P.s. Pozdro dla N.C.Z.W!:-))

Data: 2012-08-05 16:52:29
Autor: Grzegorz Z.
Dzi¶ mija rok od ¶mierci Andrzeja Leppera...
Antenka napisa³:

[...]

Nie zapominaj komu wcze¶niej podpad³.

Twierdzenie ¿e ludzie Prezesa maj± z tym co¶ wspólnego jest przynajmniej
tak samo uprawnione jak twierdzenie ¿e Kaczyñski zgin±³ z polecenia Putina.

--
"Nie kradnê, nie zabijam, nie wierzê"

Data: 2012-08-05 07:54:46
Autor: Antenka
Dzi¶ mija rok od ¶mierci Andrzeja Leppera...
On 5 Sie, 16:52, "Grzegorz Z." <pyjamar...@speccy.org> wrote:
Antenka napisa :

> Tak! I za uczciwo odda ycie, a raczej je mu odebrano :-((!

> Antenka

> P.s. Pozdro dla N.C.Z.W!:-))

Nie zapominaj komu wcze niej podpad .

Twierdzenie e ludzie Prezesa maj z tym co wsp lnego jest przynajmniej
tak samo uprawnione jak twierdzenie e Kaczy ski zgin z polecenia Putina.

--
"Nie kradn , nie zabijam, nie wierz "- Ukryj cytowany tekst -

- Poka¿ cytowany tekst -

Tobie? :-o)) A rozumiem...pewnie dlatego, ¿e by³ hetro! :-D

Antenka

Data: 2012-08-05 17:20:48
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Co by³???

--
"Nie kradnê, nie zabijam, nie wierzê"

Data: 2012-08-05 16:54:15
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-05 16:49, Antenka pisze:
[...]

Ostatni (i jedyny) sprawiedliwy w¶ród tej zgrai. :-(

Pozdrawiam M.¦.D.Z.P.D.£:-)

Data: 2012-08-05 08:01:12
Autor: Antenka
On 5 Sie, 16:54, Trybun <r...@yachoo.com> wrote:

> Tak! I za uczciwo odda ycie, a raczej je mu odebrano :-((!

> Antenka

> P.s. Pozdro dla N.C.Z.W!:-))

Ostatni (i jedyny) sprawiedliwy w r d tej zgrai. :-(

Pozdrawiam M. .D.Z.P.D. :-)

Czy zakoñczy³e¶ produkcjê o.k.? :-))
Piszê w skrócie, bo po co maj± widzieæ, co robisz w domu....:-o))

Antenka ;-)

Data: 2012-08-05 17:02:17
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Nietrudno siê domy¶leæ co hoduje.

--
"Nie kradnê, nie zabijam, nie wierzê"

Data: 2012-08-05 17:03:20
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-05 17:01, Antenka pisze:
[...]

Ale¿ sk±d! Ta klêska urodzaju chyba mnie wykoñczy ..:-\

Data: 2012-08-05 08:19:52
Autor: Antenka
Dzi¶ mija rok od ¶mierci Andrzeja Leppera...
On 5 Sie, 17:03, Trybun <r...@yachoo.com> wrote:

Ale sk d! Ta kl ska urodzaju chyba mnie wyko czy ..:-\- Ukryj cytowany tekst -

Czy nie zauwa¿y³e¶ ¿e zbokGrzegorz bardzo siê Tob± interesujê? Wci±¿
siê wcina! :-E

Antenka

Data: 2012-08-05 17:55:29
Autor: Grzegorz Z.
[...]

"Ale jaka jest szkodliwo¶æ dzia³alno¶ci dla innych gdy paru zboków ¶lini siê nad takimi fotkami? Gdzie s± ci co robi± te fotki zmuszaj±c w taki czy inny sposób dzieciaki do pozowania. dlaczego nie ma pod kluczem tych co czerpi± z tego procederu korzy¶ci materialne? A oni z³apali w sumie niewinnych ludzi i jeszcze o tym tr±bi± na oko³o.."

--
"Nie kradnê, nie zabijam, nie wierzê"

Data: 2012-08-05 11:54:00
Autor: Antenka
Dzi¶ mija rok od ¶mierci Andrzeja Leppera...
On 5 Sie, 17:55, "Grzegorz Z." <pyjamar...@speccy.org> wrote:

"Nie kradn , nie zabijam, nie wierz nigdy jehowcom! "

Spadówa! Masz problem : -/ ? To szoruj do psychiatry!

Antenka

Data: 2012-08-05 21:38:35
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Nie, to Jadry¶ ma problem. Wygl±da ¿e ca³kiem spory.

Data: 2012-08-06 15:23:17
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-05 17:19, Antenka pisze:
[...]

Dziwne, przecie¿ mu kiedy¶ wyja¶ni³em ¿e mnie takie kontakty nie interesuj±.:-\

Pozdrawiam:-)

Data: 2012-08-05 17:06:42
Autor: Grzegorz Z.
Dzi¶ mija rok od ¶mierci Andrzeja Leppera...
Trybun napisa³:

[...]

A nie mówi³em? :)

Teraz tylko myk myk 79.162.203.120 po nitce do k³êbka.
--
"Nie kradnê, nie zabijam, nie wierzê"

Data: 2012-08-05 08:41:21
Autor: Antenka
Dzi¶ mija rok od ¶mierci Andrzeja Leppera...
On 5 Sie, 17:06, "Grzegorz Z." <pyjamar...@speccy.org> wrote:

Teraz tylko myk myk 79.162.203.120 po nitce do k bka.<

Ty! Zbok! Odczep siê od Jadrysia! Won! :-E

Antenka

P.s. Z tob± nie bêdzie ¿adnego problemu, bo ka¿dy  ciê zna, szkopie z
Szczecina! Nawet nitka nie bêdzie konieczna :-P

Data: 2012-08-05 18:29:31
Autor: Bogdan Idzikowski
Dzi¶ mija rok od ¶mierci Andrzeja Leppera...

U¿ytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:jvm07i$t5l$2node1.news.atman.pl...
[...]

I dlatego zosta³ najpierw pos³em, a potem wicepremierem. A na koniec samobójc±.
Jebie cie pod czaszk±?

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Dzi¶ mija rok od ¶mierci Andrzeja Leppera...