Dzi¶ mija rok od ¶mierci Andrzeja Leppera...

Data: 2012-08-05 16:32:18
Autor: Trybun
Dzi¶ mija rok od ¶mierci Andrzeja Leppera...
W dniu 2012-08-05 15:11, pluton pisze:
... a zwolennicy roznych teorii spiskowych nic ?

Zadnych nowych pomyslow, kto go zamordowal ?
I za co ?

Co tu teorie spiskowe maj± do rzeczy. Lepper jako człowiek sprawiedliwy i uczciwy nie mógł współistnieć ze zgraj± łajdaków.

Data: 2012-08-05 07:49:30
Autor: Antenka
On 5 Sie, 16:32, Trybun <r...@yachoo.com> wrote:
W dniu 2012-08-05 15:11, pluton pisze:

> ... a zwolennicy roznych teorii spiskowych nic ?

> Zadnych nowych pomyslow, kto go zamordowal ?
> I za co ?

Co tu teorie spiskowe maj do rzeczy. Lepper jako cz owiek sprawiedliwy
i uczciwy nie m g wsp istnie ze zgraj ajdak w.

Tak! I za uczciwo¶ć oddał życie, a raczej je mu odebrano :-((!

Antenka

P.s. Pozdro dla N.C.Z.W!:-))

Data: 2012-08-05 16:52:29
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

[...]

Nie zapominaj komu wcze¶niej podpadł.

Twierdzenie że ludzie Prezesa maj± z tym co¶ wspólnego jest przynajmniej
tak samo uprawnione jak twierdzenie że Kaczyński zgin±ł z polecenia Putina.

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-08-05 07:54:46
Autor: Antenka
Dzi¶ mija rok od ¶mierci Andrzeja Leppera...
On 5 Sie, 16:52, "Grzegorz Z." <pyjamar...@speccy.org> wrote:
Antenka napisa :

> Tak! I za uczciwo odda ycie, a raczej je mu odebrano :-((!

> Antenka

> P.s. Pozdro dla N.C.Z.W!:-))

Nie zapominaj komu wcze niej podpad .

Twierdzenie e ludzie Prezesa maj z tym co wsp lnego jest przynajmniej
tak samo uprawnione jak twierdzenie e Kaczy ski zgin z polecenia Putina.

--
"Nie kradn , nie zabijam, nie wierz "- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Tobie? :-o)) A rozumiem...pewnie dlatego, że był hetro! :-D

Antenka

Data: 2012-08-05 17:20:48
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

[...]

Co był???

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-08-05 16:54:15
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-05 16:49, Antenka pisze:
[...]

Ostatni (i jedyny) sprawiedliwy w¶ród tej zgrai. :-(

Pozdrawiam M.¦.D.Z.P.D.Ł:-)

Data: 2012-08-05 08:01:12
Autor: Antenka
On 5 Sie, 16:54, Trybun <r...@yachoo.com> wrote:

> Tak! I za uczciwo odda ycie, a raczej je mu odebrano :-((!

> Antenka

> P.s. Pozdro dla N.C.Z.W!:-))

Ostatni (i jedyny) sprawiedliwy w r d tej zgrai. :-(

Pozdrawiam M. .D.Z.P.D. :-)

Czy zakończyłe¶ produkcję o.k.? :-))
Piszę w skrócie, bo po co maj± widzieć, co robisz w domu....:-o))

Antenka ;-)

Data: 2012-08-05 17:02:17
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

[...]

Nietrudno się domy¶leć co hoduje.

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-08-05 17:03:20
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-05 17:01, Antenka pisze:
[...]

Ależ sk±d! Ta klęska urodzaju chyba mnie wykończy ..:-\

Data: 2012-08-05 08:19:52
Autor: Antenka
Dzi¶ mija rok od ¶mierci Andrzeja Leppera...
On 5 Sie, 17:03, Trybun <r...@yachoo.com> wrote:

Ale sk d! Ta kl ska urodzaju chyba mnie wyko czy ..:-\- Ukryj cytowany tekst -

Czy nie zauważyłe¶ że zbokGrzegorz bardzo się Tob± interesuję? Wci±ż
się wcina! :-E

Antenka

Data: 2012-08-05 17:55:29
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

On 5 Sie, 17:03, Trybun <r...@yachoo.com> wrote:

Ale sk d! Ta kl ska urodzaju chyba mnie wyko czy ..:-\- Ukryj cytowany tekst -

Czy nie zauważyłe¶ że zbokGrzegorz

"Ale jaka jest szkodliwo¶ć działalno¶ci dla innych gdy paru zboków ¶lini się nad takimi fotkami? Gdzie s± ci co robi± te fotki zmuszaj±c w taki czy inny sposób dzieciaki do pozowania. dlaczego nie ma pod kluczem tych co czerpi± z tego procederu korzy¶ci materialne? A oni złapali w sumie niewinnych ludzi i jeszcze o tym tr±bi± na około.."

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-08-05 11:54:00
Autor: Antenka
Dzi¶ mija rok od ¶mierci Andrzeja Leppera...
On 5 Sie, 17:55, "Grzegorz Z." <pyjamar...@speccy.org> wrote:

"Nie kradn , nie zabijam, nie wierz nigdy jehowcom! "

Spadówa! Masz problem : -/ ? To szoruj do psychiatry!

Antenka

Data: 2012-08-05 21:38:35
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

On 5 Sie, 17:55, "Grzegorz Z." <pyjamar...@speccy.org> wrote:

"Nie kradn , nie zabijam, nie wierz nigdy jehowcom! "

Spadówa! Masz problem : -/ ? To szoruj do psychiatry!

Nie, to Jadry¶ ma problem. Wygl±da że całkiem spory.

Data: 2012-08-06 15:23:17
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-05 17:19, Antenka pisze:
[...]

Dziwne, przecież mu kiedy¶ wyja¶niłem że mnie takie kontakty nie interesuj±.:-\

Pozdrawiam:-)

Data: 2012-08-05 17:06:42
Autor: Grzegorz Z.
Trybun napisał:

[...]

A nie mówiłem? :)

Teraz tylko myk myk 79.162.203.120 po nitce do kłębka.
--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-08-05 08:41:21
Autor: Antenka
Dzi¶ mija rok od ¶mierci Andrzeja Leppera...
On 5 Sie, 17:06, "Grzegorz Z." <pyjamar...@speccy.org> wrote:

Teraz tylko myk myk 79.162.203.120 po nitce do k bka.<

Ty! Zbok! Odczep się od Jadrysia! Won! :-E

Antenka

P.s. Z tob± nie będzie żadnego problemu, bo każdy  cię zna, szkopie z
Szczecina! Nawet nitka nie będzie konieczna :-P

Data: 2012-08-05 18:29:31
Autor: Bogdan Idzikowski
Dzi¶ mija rok od ¶mierci Andrzeja Leppera...

Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:jvm07i$t5l$2node1.news.atman.pl...
[...]

I dlatego został najpierw posłem, a potem wicepremierem. A na koniec samobójc±.
Jebie cie pod czaszk±?

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Dzi¶ mija rok od ¶mierci Andrzeja Leppera...