Dziś młodzi walczą ze starą żydokomuną

Data: 2012-11-12 21:07:06
Autor: Jusuf
Dziś młodzi walczą ze starą żydokomuną
Z tą samą, z którą my przegraliśmy i nie umieliśmy sobie poradzić. Młodzi mają więcej energi i nie będzie tak łatwo starej żydokomunie ich spacyfikować. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-12 12:39:48
Autor: glob
Dziś młodzi walczą ze starą żydokomuną
On 12 Lis, 21:07, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
Z t sam , z kt r my przegrali my i nie umieli my sobie poradzi . M odzi
maj wi cej energi i nie b dzie tak atwo starej ydokomunie ich
spacyfikowa .

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@netfront.net -- -

Normalni młodzi to popierają Palikota, a nie staruchów co za komuny
moskwę kochali, a teraz watykan, którzy z przestępcami organizują
parady ku czci faszyzmu.
 Jak rząd nie sprzątnie tych obrzydliwych staruchów, trzęsących się za
stęsknioną dyktaturą, to następny pochód skończy się rozpierdalaniem
faszystów na ulicach, razem ze starymi zawsze sprzedajnymi dziadami.

Data: 2012-11-13 00:17:54
Autor: Jusuf
"glob" <strukturalizm@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:7e87204b-0c75-4963-ba30-f8b48ececca3g18g2000vbf.googlegroups.com...
[...]

Palikot to największy talmudysta, chciałby być dla pozoru socjalistą ten mason i kapitalista. Jaki głupek popiera takiego lawiranta, który razem z Donkiem okradł niedoszłych emerytów. Tfu! Rząd to stara dyktatura, ktoś tu załączył niedawno link z flimem "Nocna zmiana". Nie strasz, nie strasz, bo się zesrasz. Ja wiem, że synkowie strarych żydokomuchów udają teraz grzecznych demokratów (w gruncie rzeczy dyktatorzy), ale jak tylko poczują się zagrożeni na swoich stołkach, to są w stanie zmienić się w krwiożerczych tatusiów i wyciągnąć kałachga z szaf ojców. Czego dajesz właśnie przykład. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-12 15:24:05
Autor: glob
On 13 Lis, 00:17, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
"glob" <struktural...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:7e87204b-0c75-4963-ba30-f8b48ececca3g18g2000vbf.googlegroups.com...

> [...]

tatusiów i wyciągnąć kałachga z szaf ojców. Czego dajesz właśnie przykład.

Komuchy to z bandytami zamieszki antypolskie urządzili, szydząc z
polaków i z tych co zgineli gestami faszystowskimi. Młodzież wie gdzie
są kurwy sprzedajne antypolskie i nie darzy kurestwa sympatią, która
zakochana w fiurerku maszeruje. Cierpliwość ma swoje granice.

Data: 2012-11-13 00:46:40
Autor: Jusuf
"glob" <strukturalizm@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:1dd431a6-609b-423c-91b0-8caca795d4d3l12g2000vbj.googlegroups.com...
> [...]

są kurwy sprzedajne antypolskie i nie darzy kurestwa sympatią, która
zakochana w fiurerku maszeruje. Cierpliwość ma swoje granice.

Żydokmuchy dzierżą od 1989 roku władzę, nieprzerwanie, za spisku okrągłego stołu z Kiszczakiem.
Polakom cierpliwość się już kończy. Młodzież zrobi z reżimem, który gnębi Polaków i okrada z emerytury porządek. Idzie, idzie, narodowa duma! Złodziej krzyczy zawsze, łapać złodzieja, Polacy wiedzą, kto jest prawdziwym faszystą. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-12 15:36:51
Autor: Andromeda
> [...]

tatusiów i wyciągnąć kałachga z szaf ojców. Czego dajesz właśnie przykład.

Jak masz urojenia żydowskie to psychiatryk, bo jak pani , która teraz
w pasach leży już po rejstracjach żydów widziała.

Data: 2012-11-13 00:48:10
Autor: Jusuf

Urojenia? Nawet jak się konspirują, to wszystko jest i tak jawne. Doucz się www.polskapartianarodowa.org

Data: 2012-11-13 00:32:09
Autor: Andromeda
On 13 Lis, 00:48, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
"Andromeda" <robert.pawlows...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:901eebbb-ce7e-4455-8a4a-400d2cbf2298l12g2000vbj.googlegroups.com...

> Jak masz urojenia ydowskie to psychiatryk, bo jak pani , kt ra teraz
> w pasach le y ju po rejstracjach yd w widzia a.

Urojenia? Nawet jak si konspiruj , to wszystko jest i tak jawne. Doucz siwww.polskapartianarodowa.org

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@netfront.net -- -

Oczywiście że komuchem byłeś, domagacie się cenzury mediów , które
pokazują o was prawdę. Tesknota za cenzurą.
Chodzicie i czcicie symbole totalitaryzmu i walczycie z wolnością w
Polsce i o to żeby prześladować ludzie którzy nie głoszą waszych
kłamstw, czyli walczycie o system totalitarny. Tak się tak zachowują,
byłe zajebane komuchy.
Urojenia żydowskie to obłuda, gdzie będąc złodziejami i bandytami,
szuka się kozła ofiarnego za własne czyny, a obłuda rodzi paranoje,
jeśli jest rozproszona w małej masie.
 Był tu były SB Paslavista, który zaciekle zwaczał urojenia w postaci
żydokomuny.
 Jesteście zajabanymi komuchami, które chcą powrotu totalitaryzmu i
mordów kozłów ofiarnych.
 Kula w łeb mniej kosztuje niż wasze niszczenie i się doczekacie.

Data: 2012-11-13 10:02:06
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Andromeda" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:1133bc70-4a7c-410d-a37c-f477facd2990p22g2000vby.googlegroups.com...
[...]

Przecież nie chodzi wcale o jakiś system, czy jakiekolwiek zmiany. Chodzi tylko o władzę. Na grzbietach głupków, którzy dają się ponieść nośnym hasłom, kilka osób chce dorwać się do władzy. Robią tak wszyscy. Na tej zasadzie w ostatnich wyborach Palikot dostał się do Sejmu.

rozbawiony

Data: 2012-11-13 10:17:30
Autor: Jusuf
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:50a20c7f$0$1314$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Tak, tobie chodzi o władzę, dla twoich pociotków, tej andromedzie też, tu powiedziałeś prawdę. Twoja nienawiść do PiSu wynika li i wyłącznie z zagrożenia o władzę reżimu PO, który tak za wszelką cenę chciałbyś by pozostał u władzy nad Polakami. Po trupach, podsycając rozpuszczalnik, gnębiąc niedoszłych emerytów, by tylko im, WAM się żyło dobrze. To ty i tobie podobni, także ci z PiSu nie myślicie o zmianie systemu, tylko o dorwaniu się do koryta i żerowaniu i pastwieniu się nad społeczeństwem, by WAM się żyło choć na chwilę lepiej. Dlatego Polska stacza się w przepaść. Walka o władzę przesłania wam wszystko, człowiek jest tu tylko narzędziem w waszych pazernych rękach. Tu powiedziałeś o sobie prawdę. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-13 10:05:31
Autor: Jusuf
[...]

Brawo, brawo, tak właśnie grożą synkowie żydiokomuny, które zaciekle i anonimowobronią uprzywilejowanej pozycji tatusiów. W Polsce żadnej rewolucji nie było, dlatego żydokomuna rządzi nadal i mamy totalitaryzm, ACTA i zamykanie Polakom ust. Dlatego kawa na ławę, albo mamy równe prawa w samostaniwieniu, albo dojdzie do rewolucji. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-13 01:20:05
Autor: Andromeda
On 13 Lis, 10:07, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
> [...]
> k amstw, czyli walczycie o system totalitarny. Tak si tak zachowuj ,
> by e zajebane komuchy.
> Urojenia ydowskie to ob uda, gdzie b d c z odziejami i bandytami,
> szuka si koz a ofiarnego za w asne czyny, a ob uda rodzi paranoje,
> je li jest rozproszona w ma ej masie.
> By tu by y SB Paslavista, kt ry zaciekle zwacza urojenia w postaci
> ydokomuny.
> Jeste cie zajabanymi komuchami, kt re chc powrotu totalitaryzmu i
> mord w koz w ofiarnych.
> Kula w eb mniej kosztuje ni wasze niszczenie i si doczekacie.

Brawo, brawo, tak w a nie gro synkowie ydiokomuny, kt re zaciekle i
anonimowobroni uprzywilejowanej pozycji tatusi w. W Polsce adnej rewolucji
nie by o, dlatego ydokomuna rz dzi nadal i mamy totalitaryzm, ACTA i
zamykanie Polakom ust. Dlatego kawa na aw , albo mamy r wne prawa w
samostaniwieniu, albo dojdzie do rewolucji.

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@netfront.net -- -

Komuniści prześladowali żydów, bo totalitaryzmy prześladują
mniejszości, z tego powodu że jak jest źle to na słabszych łatwo
zrzucić winę. Czyli komuchy nasrały i krzyczały - to nie ja to Zuta za
mnie nasrała- i co widzimy?
 To samo, byłych komuchów, które zrobiły zamieszki i wyją na media by
nie pokazywały, jak za komuny cenzury chcą. Jednocześnie szuka się
lipnych, urojonych prowokatorów, by okłamać jak Urban , że to nie my
tylko Zuta, tak to inni.
 Kogo widzimy, te same metody zgniłego komunizmu, beton komuszy, który
chce cenzury i prześladowania innych bo sami nasrali. Jebany komuchu.

Data: 2012-11-13 10:46:04
Autor: Jusuf
"Andromeda" <robert.pawlowski4@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:0adda5ec-66c5-4642-bb9e-391c2917eb82a6g2000vbl.googlegroups.com...
> [...]

Kogo widzimy, te same metody zgniłego komunizmu, beton komuszy, który
chce cenzury i prześladowania innych bo sami nasrali. Jebany komuchu.

Nie męcz mnie swoimi chorymi bredniami. Komunizm i wszystko inne kurestwo stworzyli Żydzi, od Żyda Lenina się zaczęło, na Żydach sprowadzonych do Polski przez NKWD na rosyjskich czołgach się skończyło. Potem był żydowski okrągły stół. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-13 03:24:18
Autor: Andromeda
On 13 Lis, 10:46, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
"Andromeda" <robert.pawlows...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:0adda5ec-66c5-4642-bb9e-391c2917eb82a6g2000vbl.googlegroups.com...

> [...]
> mniejszo ci, z tego powodu e jak jest le to na s abszych atwo
> zrzuci win . Czyli komuchy nasra y i krzycza y - to nie ja to Zuta za
> mnie nasra a- i co widzimy?
> To samo, by ych komuch w, kt re zrobi y zamieszki i wyj na media by
> nie pokazywa y, jak za komuny cenzury chc . Jednocze nie szuka si
> lipnych, urojonych prowokator w, by ok ama jak Urban , e to nie my
> tylko Zuta, tak to inni.
> Kogo widzimy, te same metody zgni ego komunizmu, beton komuszy, kt ry
> chce cenzury i prze ladowania innych bo sami nasrali. Jebany komuchu.

Nie m cz mnie swoimi chorymi bredniami. Komunizm i wszystko inne kurestwo
stworzyli ydzi, od yda Lenina si zacz o, na ydach sprowadzonych do
Polski przez NKWD na rosyjskich czo gach si sko czy o. Potem by ydowski
okr g y st .

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@netfront.net -- -

No widzimy typowe komusze zachowanie, zawsze winni inni.

Data: 2012-11-13 12:49:34
Autor: Jusuf
Dziś młodzi walczą ze starą żydokomuną
"Andromeda" <robert.pawlowski4@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag

No widzimy typowe komusze zachowanie, zawsze winni inni.

Powiedz mi tylko, kiedy ten twój tzw. komunizm został obalany, w jaki sposób i przez kogo? -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Dziś młodzi walczą ze starą żydokomuną