Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Dzi¶ o 20:30 Magazyn "Czarno na białym" "To niesłychane, żeby państwo, moje państwo, uczestniczyło w organizowaniu nagonki"

Data: 2019-08-26 10:21:14
Autor: Bruno Brunowski
Data: 2019-08-26 19:52:30
Autor: z
Dzi¶ o 20:30 Magazyn "Czarno na białym" "To niesƂychane, ĆŒeby paƄstwo, moje paƄstQ1|C 6rç3zËg‰ÌòsŸ6Ł +©âΌž+§j '’-¶
W dniu 2019-08-26 o 19:21, Bruno Brunowski pisze:
https://www.tvn24.pl/magazyn-czarno-na-bialym-wraca-po-przerwie-reportaze-o-aferze-hejterskiej-w-ministerstwie-sprawiedliwosci,964198,s.html

Brawo. Zapewne bêdzie też o Brejzie. Szykujê popkorn ;-)

Data: 2019-08-27 15:05:24
Autor: Lord Donald
W dniu 26.08.2019 o 19:52, z pisze:
[...]

Tam bez w±tpienia bêdzie, że profesjonalna grupa hejterów Brejzy wykryła (wykreowała) aferê. Czyli znowu poseł x pojechał poci±giem pospiesznym za 120 zł mimo, że 20 min póŒniej miał poci±g osobowy z 4 przesiadkami za 90zł. Zmarnował 30zł bo chciał dotrzeæ do wyborców 5 godzin wcze¶niej. Afera bêdzie na miesi±c klepania w TVN, sztab trolli nieŒle siê obłowi z państwowej kasy. No ale ten sztab jest niezbêdny, bo kreuj± hejt w imiê demokracji i odzyskania koryta dla PiS.

Data: 2019-08-26 19:55:23
Autor: z
Dzi¶ o 20:30 Magazyn "Czarno na białym" "To niesƂychane, ĆŒeby paƄstwo, moje paƄstQ1|C 6rç3zËg‰ÌòsŸ6Ł +©âΌž+§j '’-¶
Ale Werner wku...a Takiej groŒnej miny jeszcze nie widziałem.
A któż to uczynił? Jaki? ;-)
Bedzie po premii.

Data: 2019-08-26 10:57:03
Autor: Bruno Brunowski
Dziƛ o 20:30 Magazyn "Czarno na biaƂym" "To ni esƂychane, ĆŒeby paƄstwo, moje paƄstwo, uczestniczyƂo w organizowaniu nagonki"
W dniu poniedziałek, 26 sierpnia 2019 19:55:25 UTC+2 użytkownik z napisał:
Ale Werner wku...a Takiej groŒnej miny jeszcze nie widziałem.
A któż to uczynił? Jaki? ;-)
Bedzie po premii.

Nie odpowiedział na żadne pytanie. Jak to Jaki. Tylko pyskowaæ potrafi.

--
Bruno

Data: 2019-08-26 20:18:10
Autor: z
W dniu 2019-08-26 o 19:57, Bruno Brunowski pisze:
Nie odpowiedział na żadne pytanie. Jak to Jaki. Tylko pyskowaæ potrafi.

Ale co¶ poszło nie tak pomy¶li redaktorki. Im gorzej jej szło tym bardziej przerywała rozmówcy.

OOOO Stokrotka teraz siê wnerwia przesłuchuj±c sêdziego.

Ale czad ;-)

Data: 2019-08-26 11:39:35
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 26 sierpnia 2019 20:18:13 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]

OOOO Stokrotka teraz siê wnerwia przesłuchuj±c sêdziego.

Wnerwia? To raczej Mazur siê poci. Garniak do prania.

--
Bruno

Data: 2019-08-26 21:45:14
Autor: z
W dniu 2019-08-26 o 20:39, Bruno Brunowski pisze:

Wnerwia? To raczej Mazur siê poci. Garniak do prania.

Ja tam nie wnikam kto gdzie ma mokro ;-)

Kolejny raz ujrzeæ ten wyraz twarzy stokrotki na zakończenie BEZCENNE ;-)

Data: 2019-08-26 13:28:01
Autor: Bruno Brunowski
> [...]

OOOO Stokrotka teraz siê wnerwia przesłuchuj±c sêdziego.

A wracaj±c do Jakiego, najlepszy komentarz tego wieczora:
"Jaki, jeŒdziec bez głowy, wyszedł ¶miało do wywiadu z Anit± Werner. Pani Anita odłożyła miecz i leje go po pysku z li¶cia!"

A kobieta po prostu nie dała wygłosiæ wykutej na blachê partyjnej agitki, ot jej cała wina.

Podobnie Kropka rozjechała Mazura.

Kwik pisiorków tylko to potwierdza.

--
Bruno

Data: 2019-08-26 22:30:23
Autor: u2
[...]

e tam, widaæ że¶ żydek jak wernerowa:)

btw s± oczywi¶cie porz±dne żydki jak Andrzej Żydek, ale ty do nich siê nie zaliczasz:)

--
I love love

Data: 2019-08-27 07:49:10
Autor: Runt
W dniu 2019-08-26 o 22:30, pijaczyna u2 pisze:
[...]

Ty - tak! LOL! LOL! LOL!

--
Runt

Data: 2019-08-27 07:40:02
Autor: z
W dniu 2019-08-26 o 22:28, Bruno Brunowski pisze:
A kobieta po prostu nie dała wygłosiæ wykutej na blachê partyjnej agitki, ot jej cała wina.

I my¶lisz że na tym polega rzetelno¶æ dziennikarska?

Możemy przyj±æ że ta pani nikomu nie pozwala "wygłaszaæ" ale wszyscy wiemy że pewnym osobom odpuszcza a innym NIE.

Data: 2019-08-26 23:29:23
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 27 sierpnia 2019 07:40:05 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]

Możemy przyj±æ że ta pani nikomu nie pozwala "wygłaszaæ" ale wszyscy wiemy że pewnym osobom odpuszcza a innym NIE.

Tak. Na tym to polega. To ma byæ rozmowa, a nie partyjny monolog nie na temat. Takie rzeczy to tylko w TVPiS.

--
Bruno

Data: 2019-08-27 07:42:21
Autor: z
Dzi¶ o 20:30 Magazyn "Czarno na białym" "To niesƂychane, ĆŒeby paƄstwo, moje paƄstQ1|C 6rç3zËg‰ÌòsŸ6Ł +©âΌž+§j '’-¶
Mało tego. Ona potrafi zaopiekowaæ siê rozmówc± i skierowaæ go na jedynie słuszny ton wypowiedzi. Jak nie idzie spijanie sobie z dzióbków.
Takie wywiady... ;-)

Data: 2019-08-26 20:21:47
Autor: z
Dzi¶ o 20:30 Magazyn "Czarno na białym" "To niesƂychane, ĆŒeby paƄstwo, moje paƄstQ1|C 6rç3zËg‰ÌòsŸ6Ł +©âΌž+§j '’-¶
Ale ubaw po pachy. Kolejna hejterka tvnowska ma zły dzień/okres ;-)

Data: 2019-08-27 07:47:57
Autor: Runt
odwracanie kotka
W dniu 2019-08-26 o 20:21, z pisze:
Ale ubaw po pachy. Kolejna hejterka tvnowska ma zły dzień/okres ;-)

Pewnie zatrudniona jest w ministerstwie "sprawiedliwosci" ;-)))

--
Runt

Data: 2019-08-27 13:19:53
Autor: z
odwracanie kotka
W dniu 2019-08-27 o 07:47, Runt pisze:

Jak zatrudni± mnie w tvnie to osi±gnê mistrzostwo. ;-)

Data: 2019-08-27 13:49:59
Autor: Runt
odwracanie kotka
W dniu 2019-08-27 o 13:19, z pisze:
W dniu 2019-08-27 o 07:47, Runt pisze:

Jak zatrudni± mnie w tvnie to osi±gnê mistrzostwo. ;-)

W POsługiwaniu siê mopem - tak! ;-)))

--
Runt

Data: 2019-08-27 14:02:34
Autor: z
odwracanie kotka
W dniu 2019-08-27 o 13:49, Runt pisze:

Skoro to Twoja optyka to żadna praca nie hańbi. Powodzenia.

Data: 2019-08-27 14:57:29
Autor: Runt
odwracanie kotka
W dniu 2019-08-27 o 14:02, z pisze:
W dniu 2019-08-27 o 13:49, Runt pisze:

Skoro to Twoja optyka

Nie moja ale oceniaj±c ciebie to jedyny słuszny wybór.

to żadna praca nie hańbi.

Praca nie hańbi. Hańbi zapłata za pracê.

Powodzenia.

Równiez. Wyluzuj siê.

Runt

Data: 2019-08-27 15:04:08
Autor: z
odwracanie kotka
W dniu 2019-08-27 o 14:57, Runt pisze:
Równiez. Wyluzuj siê.

Może dzisiaj znowu obejrzê stokrotkê. Ona mnie uspokaja ;-)

Data: 2019-08-27 00:24:39
Autor: Bruno Brunowski