Dzi¶ o godzinie 18.00 zapalamy ¶wiece w oknach...

Data: 2010-01-27 16:55:39
Autor: awe
Dzi¶ o godzinie 18.00 zapalamy ¶wiece w oknach...
Nie mam swiecy
awe

Data: 2010-01-27 17:05:12
Autor: bolek
Dzi¶ o godzinie 18.00 zapalamy ¶wiece w oknach...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hjpnau$uf9$1news.onet.pl...
Nie mam swiecy
awe

A ja mam, ale do celów wyższych /brak pr±du/.
A swoj± drog± to będzie ciekawe zobaczyć
ilu się wygłupi.

bolek

Data: 2010-01-27 17:33:26
Autor: raff
[...]

Zobaczysz plonace firanki gdzies we Wroclawiu i lezace obok powyginane szczatki Tiguana.

R.

Data: 2010-01-27 18:14:18
Autor: awe
Dzi¶ o godzinie 18.00 zapalamy ¶wiece w oknach...

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hjppsp$7qr$1news.onet.pl...
[...]

ciekawe ile tych swieca zapala w Izraelu, cvel rzuc potem jakas fotka
awe

Data: 2010-01-27 18:36:09
Autor: raff
[...]

a to hanukę maja ?

R.

Dzi¶ o godzinie 18.00 zapalamy ¶wiece w oknach...