Dzis o północy dobry dokument na TVP Info

Data: 2009-12-18 21:59:32
Autor: ejko
Dzis o północy dobry dokument na TVP Info
Chavez kontra korporacja naftowa

Data: 2009-12-18 22:08:49
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-18 21:59, ejko@op.pl pisze:
Chavez kontra korporacja naftowa

Spodziewasz się rzetelnych wiadomości w kapitalistycznej tubie propagandowej? Tylko BBC i Planete są wolne od propagandy..

Data: 2009-12-18 22:22:26
Autor: pluton
Dzis o północy dobry dokument na TVP Info

Spodziewasz się rzetelnych wiadomości w kapitalistycznej tubie
propagandowej? Tylko BBC i Planete są wolne od propagandy..

A radio z ryjem to juz najczystsza propaganda...

Nullification

Data: 2009-12-18 21:32:07
Autor: Karol
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
A radio z ryjem to juz najczystsza propaganda...

..grunt zawsze kulturalnie i merytorycznie, jak na pewca przystalo:)))

Data: 2009-12-18 22:39:35
Autor: pluton
Dzis o północy dobry dokument na TVP Info

> A radio z ryjem to juz najczystsza propaganda...

.grunt zawsze kulturalnie i merytorycznie, jak na pewca przystalo:)))

No sorka, sam napisales, ze "tylko BBC i Planete s? wolne od propagandy.."

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-12-18 21:45:32
Autor: Karol
Dzis o północy dobry dokument na TVP Info

> .grunt zawsze kulturalnie i merytorycznie, jak na pewca przystalo:)))

No sorka, sam napisales, ze "tylko BBC i Planete s? wolne od propagandy.."

..nie to ty napisales, tylko pod nickiem jadrys. Masz juz zaniki pamieci, od
tego trollowania?

Data: 2009-12-18 22:42:28
Autor: pluton
Dzis o północy dobry dokument na TVP Info

> .grunt zawsze kulturalnie i merytorycznie, jak na pewca przystalo:)))

No sorka, sam napisales, ze "tylko BBC i Planete s? wolne od propagandy.."

Ooops, cus mie sie popierniczylo.

Mysl byla sluszna, ale autor nie ten :)

Nullification

Data: 2009-12-18 22:34:34
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-18 22:22, pluton pisze:
Spodziewasz się rzetelnych wiadomości w kapitalistycznej tubie
propagandowej? Tylko BBC i Planete są wolne od propagandy..

A radio z ryjem to juz najczystsza propaganda...

Ale raczej nieszkodliwa.

Data: 2009-12-18 22:43:21
Autor: pluton
Dzis o północy dobry dokument na TVP Info

> A radio z ryjem to juz najczystsza propaganda...

Ale raczej nieszkodliwa.

No nie wiem... kosciolowi zaszkodzila niezle.

Nullification

Data: 2009-12-18 21:47:37
Autor: Karol
Dzis o północy dobry dokument na TVP Info
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
No nie wiem... kosciolowi zaszkodzila niezle.

..a nie sbecja ktora podszywa sie pod ksiezy, podobnie jak niektorzy na tej
grupie udaja Polakow?

Data: 2009-12-18 22:57:13
Autor: pluton
Dzis o północy dobry dokument na TVP Info
> No nie wiem... kosciolowi zaszkodzila niezle.

.a nie sbecja ktora podszywa sie pod ksiezy, podobnie jak niektorzy na tej
grupie udaja Polakow?

Tak, ci sbecy to prawdziwa zaraza. Wychodzi taki z Urzedu Bezpieczenstwa
po pracy, idzie do kosciola, wklada sutanne i wykorzystuje nieletnich.

Nullification

Data: 2009-12-18 22:08:51
Autor: Karol
[...]

...uwazasz, ze to jest smieszne co piszesz? --

Data: 2009-12-18 23:28:56
Autor: pluton
> [...]

> po pracy, idzie do kosciola, wklada sutanne i wykorzystuje nieletnich.

..uwazasz, ze to jest smieszne co piszesz?

Dzieci wykorzystywane przez ksiezy zdecydowanie mnie nie smiesza.
Uprzedzajac kolejne pytanie: dzieci bite przez zakonnice tez mnie nie
smiesza.
W najmniejszym stopniu.

Nullification

Data: 2009-12-18 22:51:33
Autor: Karol
> [...]

Dzieci wykorzystywane przez ksiezy zdecydowanie mnie nie smiesza.
Uprzedzajac kolejne pytanie: dzieci bite przez zakonnice tez mnie nie

...ale esbecy podszywajacy sie pod ksiezy, to juz tak? Ksieza zamordowani przez psychopatow z sbecji, tez?

Brednie rozpowszechniane i naglasniane przez *intelektualiste* z GW, tez sa
cholernie zabawne, nieprawdzaz?

psychopatow z sbecji, tez? --

Data: 2009-12-19 00:04:12
Autor: pluton
> [...]
> smiesza.
> W najmniejszym stopniu.

..ale esbecy podszywajacy sie pod ksiezy, to juz tak?

To ewentualnie moglo by byc smieszne: major  SB doktor Rydzyk,
porucznik SB Józef Glemp, major SB Stanislaw Dziwisz czy
general SB Głódź Sławoj Leszek .

Ksieza zamordowani przez psychopatow z sbecji, tez?

To ci sbecy sie nawzajem morduja ? Czemu ?

Brednie rozpowszechniane i naglasniane przez *intelektualiste* z GW, tez
sa
cholernie zabawne, nieprawdzaz?

psychopatow z sbecji, tez?

Bardzo slabo wychodzi ci zgadywanie, co mnie smieszy. Odpusc sobie,
i tak nie zgadniesz.

Nullification

Data: 2009-12-18 23:12:20
Autor: Karol
> [...]

> cholernie zabawne, nieprawdzaz?
>
> psychopatow z sbecji, tez?

Bardzo slabo wychodzi ci zgadywanie, co mnie smieszy. Odpusc sobie,

....wlasnie cie pytam, aby nie zgadywac. Brak odpowiedzi wprost, to tez odpowiedz.
Nie wiem tylko po co starasz odpowiadac...hmmm...powiedzmy dyplomtycznie,
skoro dypolmata nie jestes. Co z tego masz, ze krecisz?

Tamci co ich *dyplomatycznie* starasz sie bronic, maja chociaz duza fores, a
ty co z tego masz? GW-no, zamiast papieru toaletowego?

Data: 2009-12-19 00:25:08
Autor: pluton
> [...]

Nie wiem tylko po co starasz odpowiadac...hmmm...powiedzmy dyplomtycznie,
skoro dypolmata nie jestes. Co z tego masz, ze krecisz?

No dobra, powiem ci, co mnie smieszy. Np. taki kawal:

Hipopotam leży nad rzeczka i odpoczywa po trudach dnia codziennego.
Wypoczywa tak już 3 tydzień. Leży i leży... To sobie pośpi,
przewróci się na jeden bok, to na drugi bok...
Leży i leży... Całkowita nuda... nic się nie dzieje... i tak w kółko...
Nagle przybiega jego synek i płacze:
- Tatusiu, tatusiu, rowerek mi się popsuł, proszę napraw mi go!
A hipopotam na to:
- No weź kurwa teraz rzuć wszystko i napraw mu rowerek!

Zadowolony ?

Nullification

Data: 2009-12-18 23:29:14
Autor: Karol
[...]

....noo, dobre...ale co z forsa? Dalej jej chyba nie masz, bos cholernie ciety
na ludzi inaczej myslacych, anizeli twoi idole od duuuuuej kasy:)) --

Data: 2009-12-19 00:53:21
Autor: pluton
Dzis o północy dobry dokument na TVP Info
...noo, dobre...ale co z forsa? Dalej jej chyba nie masz, bos cholernie
ciety
na ludzi inaczej myslacych, anizeli twoi idole od duuuuuej kasy:))

Jestem ciety tylko na jeden rodzaj ludzi: na glupkow, ktorzy
zamiast myslec powtarzaja rozne bzdety jakby to byla prawda objawiona.

Nullification

Data: 2009-12-19 00:01:42
Autor: Karol
Dzis o północy dobry dokument na TVP Info
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
Jestem ciety tylko na jeden rodzaj ludzi: na glupkow, ktorzy
zamiast myslec powtarzaja rozne bzdety jakby to byla prawda objawiona.

..to tak jak ja. Ale ja nie czytam GW i nie ogladam TV, nie slucham podobno
polskiego radia, bo wiem, ze to nie jest polska gazeta. Czytam informacje w sieci, porownuje je i wyciagam wnioski.

Jesli zauwaze, ze ktos notorycznie klamie, to zrodlo takiej informacji,
definitywnie skreslam.

Dlatego trudno  mi zrozumiec, jak ktos moze wierzyc ludziom ktorzy klamia?

Data: 2009-12-19 01:39:25
Autor: Lorn
  Karol pisze:
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
Jestem ciety tylko na jeden rodzaj ludzi: na glupkow, ktorzy
zamiast myslec powtarzaja rozne bzdety jakby to byla prawda objawiona.

.to tak jak ja.

Nie bądź pretensjonalny... :> Powinieneś zrozumieć aluzję. :> Wybaczam... Jako głupek masz uprzywilejowane miejsce na psp ;-)

Ale ja nie czytam GW i nie ogladam TV, nie slucham podobno
polskiego radia, bo wiem, ze to nie jest polska gazeta.

Czytasz tylko salonik24? :> Jakie... Które media Polskie są godne Twoich oczu? :>

Czytam informacje w sieci, porownuje je i wyciagam wnioski.

Z czym porównujesz? :>

Jesli zauwaze, ze ktos notorycznie klamie, to zrodlo takiej informacji,
definitywnie skreslam.

Na jakiej podstawie wnioskujesz, że dany dyskutant kłamie? na podstawie artykułów zamieszczonych w saloniku24? :>

Dlatego trudno  mi zrozumiec, jak ktos moze wierzyc ludziom ktorzy klamia?

Ciężko mi uwierzyć w Twoją prawdę... Szczególnie, gdy jest zasłyszana. :>

Data: 2009-12-19 00:48:45
Autor: Karol
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
Wybaczam... Jako głupek masz uprzywilejowane miejsce na psp ;-)

a Wiktor K. co dzisiaj robi, zalosny jelopie?

Data: 2009-12-19 01:50:43
Autor: Lorn
  Karol pisze:
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
Wybaczam... Jako głupek masz uprzywilejowane miejsce na psp ;-)

a Wiktor K. co dzisiaj robi, zalosny jelopie?

Kto to Wiktor K. ? Udajesz debila czy nim jednak jesteś? :>

Data: 2009-12-19 00:56:36
Autor: Karol
Dzis o północy dobry dokument na TVP Info
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
> a Wiktor K. co dzisiaj robi, zalosny jelopie?

Kto to Wiktor K. ? Udajesz debila czy nim jednak jesteś? :>

pisz wiecej, bede mogl zgosic cie na abus, bo znam juz twoje nazwisko i inne
dane. A potem reszte sie zobaczy:)

Data: 2009-12-19 01:58:11
Autor: Lorn
  Karol pisze:
[...]

Boże drogi jaki Ty jesteś debil :> Uważasz, że znasz moje dane... Nie kryję się za anonimizerem... Moje IP jest znane,. Uważasz, że jestem Wiktor K? Współczuję debilizmu. :)

Data: 2009-12-19 01:04:51
Autor: Karol
[...]

alez oczywiscie, ze jestes Wiktor K. Latwo to przeciez sprawdzic.
Nie pamietasz co robisz? Moze cierpisz na rozdwojenie jazni? Nie bede ci tego udawadnial na tej grupie,bo nie jestem mkarwan.
Przesle te dane na abus.
Klamiesz tez notorycznie i wyjatkowo glupio. Lecz sie moze nie jest jeszcze za pozno?

Data: 2009-12-19 02:07:32
Autor: Lorn
  Karol pisze:
[...]

Sprawdź... Proszę podaj to na psp. :>

Nie pamietasz co robisz? Moze cierpisz na rozdwojenie jazni?

Nie pamiętam... przypomnij :>

Nie bede ci tego udawadnial na tej grupie,bo nie jestem mkarwan.

Zabaw się w mkarwana :>

Przesle te dane na abus.

Przesyłaj...

Klamiesz tez notorycznie i wyjatkowo glupio.

Och... Kłamca zarzuca mi kłamstwo :>

Lecz sie moze nie jest jeszcze za pozno?

Na co? :>

Data: 2009-12-19 01:14:22
Autor: Karol
Dzis o północy dobry dokument na TVP Info
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
> alez oczywiscie, ze jestes Wiktor K. Latwo to przeciez sprawdzic.

Sprawdź... Proszę podaj to na psp. :>
  alez ja juz sprawdzilem i mam twoje dane. A teraz zegnam, zalosny czlowieczku.

Data: 2009-12-19 02:15:48
Autor: Lorn
  Karol pisze:
[...]

Podaj te dane na psp... Nie tylko ja się pośmieję :>
Proszę... :)

Data: 2009-12-19 00:59:53
Autor: Karol
Lorn pisze:

P.S Czekam? :>

na co czekasz Wiktorze z pelo?:)

Data: 2009-12-19 02:00:50
Autor: Lorn
Lorn pisze:
 Karol pisze:
[...]

Mam inaczej na imię, ale tak... utożsamiam się z peło :>

Data: 2009-12-19 01:10:24
Autor: Karol
Dzis o północy dobry dokument na TVP Info
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
> na co czekasz Wiktorze z pelo?:)

Mam inaczej na imię, ale tak... utożsamiam się z peło :>

znowu klamiesz, nie masz inaczej na imie.
To ze sie utozsamiasz z pelo, to mnie absolutnie nie dziwi. Pasujesz do nich
wspaniale i pod kazdym wzgledem:) --

Data: 2009-12-19 02:13:01
Autor: Lorn
  Karol pisze:
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
na co czekasz Wiktorze z pelo?:)
Mam inaczej na imię, ale tak... utożsamiam się z peło :>

znowu klamiesz, nie masz inaczej na imie.

No raczej Ci skanu dowodu nie prześlę :> Pewnie mi nie uwierzysz, ale nie mam na imię Wiktor :>

To ze sie utozsamiasz z pelo, to mnie absolutnie nie dziwi. Pasujesz do nich
wspaniale i pod kazdym wzgledem:)

Za to Ty plasujesz się na górce moherlandu :> Trzeba Ci przyznać nagrodę   za jazdę po lampce koniaczku :)

Data: 2009-12-19 01:20:16
Autor: Karol
Dzis o północy dobry dokument na TVP Info
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
No raczej Ci skanu dowodu nie prześlę :> Pewnie mi nie uwierzysz, ale nie mam na imię Wiktor :>

ja ciebie obserwuje na tej grupie juz od pewnego czasu i WIEM jak potwornie i GLUPIO klamiesz. Masz na imie Wiktor i piszesz tutaj tez jako Vic.
Talentu imrowizatorskiego niewatpiwie ci nie brak.

> [...]
> wspaniale i pod kazdym wzgledem:)

Za to Ty plasujesz się na górce moherlandu :> Trzeba Ci przyznać nagrodę   za jazdę po lampce koniaczku :)

..kolejny raz potwierdzasz jaki jestes madry:)) --

Data: 2009-12-19 02:21:44
Autor: Lorn
  Karol pisze:
[...]

A hehe Ty tego Wiktora z IRCa sobie uroiłeś... :> Wiesz... Podziwiam Twoją dociekliwość... Że też Kanada przyjęła na stałe taki element. ;)

Data: 2009-12-19 02:23:39
Autor: Lorn
Lorn pisze:
 Karol pisze:
[...]

P.S Pisz sobie na abuse i gdzie tylko chcesz :) Boże jaki Ty głupiś.... :> Tragedia. :> Gratuluję.

Data: 2009-12-19 01:36:29
Autor: Karol
Dzis o północy dobry dokument na TVP Info
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
> A hehe Ty tego Wiktora z IRCa sobie uroiłeś... :> Wiesz... Podziwiam > Twoją dociekliwość... Że też Kanada przyjęła na stałe taki element.

 ...w Kanadzie jakbys tak klamal i ublizal nieznanym sobie ludziom na grupach,
to bys nie mial powane problemy FINANSOWE. Kapujesz *elemencie*?

Tacy klamcy jak ty to w ogole nie maja co szukac miedzy normalnymi ludzmi, bo
NIKT ich  po prostu w Kanadzie nie zatrudni, zalosny zawistniku.

W Kanadzie ludzie maja honor i ambicje.

Data: 2009-12-19 02:40:13
Autor: Lorn
  Karol pisze:
[...]

Ubliżał? Mam Tobie przypomnieć Twoje posty? Zapomniałeś już jak odpisywałeś na moje? :>

Tacy klamcy jak ty to w ogole nie maja co szukac miedzy normalnymi ludzmi, bo
NIKT ich  po prostu w Kanadzie nie zatrudni, zalosny zawistniku.

Nie interesuje mnie Kanada, USA itd... :> Polak jestem. Tu pracuje i tu swe marzenia urzeczywistniam,. :>

W Kanadzie ludzie maja honor i ambicje.

Polsce i Polakom ubliżasz?

Data: 2009-12-19 01:52:36
Autor: Karol
Lorn pisze:
> [...]

Trafiłem? ;-)

w co trafiles? przeciez odpowiadasz na SWOJ post. Spadaj, wiktorze.

Data: 2009-12-19 02:57:21
Autor: Lorn
Lorn pisze:
 Karol pisze:
[...]

Czytaj niżej. :> Spadaj Karolku? :)

Dzis o północy dobry dokument na TVP Info