Dziś piątek czyli...

Data: 2011-03-25 18:51:53
Autor: Fidelio
Dziś piątek czyli...
w GW znów można poczytać o "Wierze Lecha" ;-)

http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001,9316790,Poznanscy_kibole_pra_do_wladzy.html

Wygląda na to, że niedługo powstanie autonomiczne księstwo Wielkokibolskie ze stolicą w Poznaniu ;-)

Data: 2011-03-25 20:08:45
Autor: Cavallino
Dziś piątek czyli...
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:imiknr$s6m$1news.onet.pl...
[...]

Najlepsze jest to, jak to demokracja jest zła, jeśli wybiera kogoś nie po linii gazety.....

Data: 2011-03-25 21:38:10
Autor: Fidelio
Dziś piątek czyli...
[...]

Wbrew pozorom to nie jest tak, że w demokracji każdy może propagować dowolne poglądy.

 W takiej książeczce zwanej konstytucją RP jest art. 13:
"Zakazane jest istnienie partii politycznych i innych organizacji odwołujących się w swoich programach do totalitarnych metod i praktyk działania nazizmu, faszyzmu i komunizmu, a także tych, których program lub działalność zakłada lub dopuszcza nienawiść rasową i narodowościową, stosowanie przemocy w celu zdobycia władzy lub wpływu na politykę państwa albo przewiduje utajnienie struktur lub członkostwa."

Data: 2011-03-25 22:28:08
Autor: Cavallino
Dziś piątek czyli...
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:imiufk$6uf$1news.onet.pl...
[...]

No to przeczytaj jakie poglądy chcieli propagować kandydaci na radnych....
I nie wyobrażenia pismaka z GW, tylko to co głosili.
A potem przestań wypisywać bzdety, bo czasem można odnieść wrażenie że w GW pracujesz.
Podobnym skandalem jest wpuszczanie dzieciaków na sektor rodzinny, kto to widział żeby uczniowie oglądali mecze piłkarskie.

Data: 2011-03-25 22:06:04
Autor: UGI
Dziś piątek czyli...
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
No to przeczytaj jakie poglądy chcieli propagować kandydaci na radnych....
I nie wyobrażenia pismaka z GW, tylko to co głosili.

Gdzie można przeczytać o ich programie wyborczym? Mają jakieś swoje strony? --

Data: 2011-03-25 23:22:43
Autor: Cavallino
Dziś piątek czyli...

http://www.wiaralecha.pl/

Data: 2011-03-25 22:46:29
Autor: UGI
Dziś piątek czyli...
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
> Gdzie można przeczytać o ich programie wyborczym? Mają jakieś swoje > strony?

http://www.wiaralecha.pl/

Fajne są takie lokalne akcje. Lecz ewentualny problem na wyższych szczeblach
jest prosty. Kibole to dość specyficzny elektorat więc albo kandydat do nich
nie trafi, albo będzie musiał głosić poglądy takie, których obawia się GW
(choć oczywiście na tę chwilę, artykuł jest poniżej wszelkiego poziomu).

Data: 2011-03-25 23:53:45
Autor: Cavallino
Dziś piątek czyli...
Użytkownik "UGI " <ugi3@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:imj605$rk7$1inews.gazeta.pl...
> [...]

http://www.wiaralecha.pl/

Fajne są takie lokalne akcje. Lecz ewentualny problem na wyższych szczeblach

Ale to były wybory do rad OSIEDLI.
Czyli właśnie jak najbardziej lokalne.

Kibole to dość specyficzny elektorat więc albo kandydat do nich
nie trafi, albo będzie musiał głosić poglądy takie, których obawia się GW
(choć oczywiście na tę chwilę, artykuł jest poniżej wszelkiego poziomu).

I możesz mi wierzyć - miejsca na nacjonalizm, faszyzm itp bzdury w Poznaniu po prostu NIE MA.
Wystarczy spojrzeć jak tutaj wypadają wszelkie skrajne partie w większych wyborach.

Co innego na pielęgnowanie lokalnych tradycji i historii - to nie Warszawa, gdzie większość jest napływowa, więc wielu z nas miało powstańców w rodzinie (ja również jestem wnukiem powstańca), więc jak najbardziej pochwalam każdą próbę uczczenia pamięci tego wydarzenia.
I żadne pokurcze trudniące się dziennikarską prostytucją  nie będą mi pluły na tego typu wydarzenia, bo takie dostali zamówienie z centrali.

Data: 2011-03-25 23:17:55
Autor: UGI
Dziś piątek czyli...
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Ale to były wybory do rad OSIEDLI.
Czyli właśnie jak najbardziej lokalne.

Wiem, dlatego mówię o ewentualnych problemach na innych szczeblach.

I możesz mi wierzyć - miejsca na nacjonalizm, faszyzm itp bzdury w Poznaniu po prostu NIE MA.

Hmmm ciężko mi uwierzyć by kibole (ci udzielajacy się w życiu kibicowskim) w
Poznaniu jakoś szczególnie różnili się w poglądach od pozostałych z innych miast.

Wystarczy spojrzeć jak tutaj wypadają wszelkie skrajne partie w większych wyborach.

Partie skrajne raczej z definicji nie przekraczają w Polsce kilku procent.  --

Data: 2011-03-26 00:24:10
Autor: Cavallino
Dziś piątek czyli...
[...]

Różnica polega na liczebności WL.
W tej masie są zwolennicy pewnie wszystkich opcji światopoglądowo-politycznych, więc ciężko zdominować ją jednej konkretnej.
Wiadomo, że raczej konserwatywne poglądy będą nieco dominować, ale bez przesady.

Ale i tak pisałem o ew. poparciu dla takich poglądów przez wyborców.
Jak wyskoczysz z tego typu pomysłami, to po prostu przegrasz i po sprawie.
W Białymstoku to może jest bardziej modne.

Wystarczy spojrzeć jak tutaj wypadają wszelkie skrajne partie w większych
wyborach.

Partie skrajne raczej z definicji nie przekraczają w Polsce kilku procent.

Tyle że w Poznaniu partia skrajna to wszystko od PISu począwszy.

Data: 2011-03-25 23:34:51
Autor: Cavallino
Dziś piątek czyli...
[...]

A tak ogólniej o tym temacie, wraz z dyskusjami i relacjami:
http://forum.wiaralecha.pl/index.php?showtopic=24230&st=0
http://forum.wiaralecha.pl/index.php?showtopic=24357

Data: 2011-03-25 22:39:08
Autor: Fidelio
Dziś piątek czyli...
[...]

A czy ja coś o radnych napisałem powyżej?

I nie wyobrażenia pismaka z GW, tylko to co głosili.
A potem przestań wypisywać bzdety, bo czasem można odnieść wrażenie że w GW pracujesz.

To zacytuj tego bzdeta.

Data: 2011-03-25 22:52:34
Autor: Cavallino
Dziś piątek czyli...
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:imj21t$mov$1news.onet.pl...
[...]

Masz powyżej swoje słowa.
Jeśli chcesz pierdzielić jakieś banialuki NIBY w oderwaniu od tematu który sam zacząłeś, to baw się sam.
Ja odnosiłem się wyłącznie do zdrzerzenia tez wysmażonych w artykule, a w całości wymyślonych przez GW, z faktycznymi działaniami WL w kwestiach patriotycznych.

Data: 2011-03-26 15:11:12
Autor: Fidelio
Dziś piątek czyli...
[...]

Napisałeś o demokracji, więc się do tego tematu odniosłem.

Pod tym artykułem wiele było podobnych głosów osób, którym wydaje się, że w demokracji panuje równo

Data: 2011-03-26 15:15:14
Autor: Fidelio
Dziś piątek czyli...
Sorry, wysłał mi się niedokończony post.

Pod tym artykułem wiele było podobnych głosów osób, którym wydaje się, że w demokracji panuje równość odnośnie głoszonych poglądów.

Chciałem zwrócić uwagę że to nie tak. A niestety środowiska kibolskie często odwołują się właśnie do tych konstytucyjnie zakazanych (nacjonalistycznych i rasistowskich).

Data: 2011-03-26 20:21:19
Autor: KASA
Dziś piątek czyli...
W dniu 2011-03-26 15:15, Fidelio pisze:

Chciałem zwrócić uwagę że to nie tak. A niestety środowiska kibolskie
często odwołują się właśnie do tych konstytucyjnie zakazanych
(nacjonalistycznych i rasistowskich).

Gdzie niby jest zakazane w konstytucji głoszenie poglądów nacjonalistycznych? Chyba za dużo GW w ostatnim czasie się naczytałeś. A dla GW nacjonalizm, faszyzm, szowinizm, patriotyzm a w sumie wszystko co nie jest lewicowym liberalizmem to takie samo zło, które należy zwalczyć.

Pozdrawiam
KASA

Data: 2011-03-27 21:32:05
Autor: Fidelio
Dziś piątek czyli...

Użytkownik "KASA" <nietoperz.onk@g.m.a.i.l> napisał w wiadomości news:imlebk$lgo$1inews.gazeta.pl...
[...]

Masz rację, za szeroko pojechałem, miałem na myśli oczywiście to co sankcjonuje art 13 czyli nienawiść rasową i narodowościową.

Data: 2011-03-26 21:53:09
Autor: Cavallino
Dziś piątek czyli...
[...]

Napisałeś o demokracji,

Ale tej konkretnej - czyli wejściu przedstawicieli WL do rad kilku osiedli w Poznaniu.

Data: 2011-03-26 05:47:24
Autor: RedLite
Dziś piątek czyli...
W dniu 2011-03-25 20:08, Cavallino pisze:

http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001,9316790,Poznanscy_kibole_pra_do_wladzy.html

Najlepsze jest to, jak to demokracja jest zła, jeśli wybiera kogoś nie
po linii gazety.....

Abstrahując od tego, że w tym artykule mamy do czynienia faktycznie z paszkwilem, to demokracja w istocie bywa bardzo zła. Wystarczy przpomniec lata 30 ubiegłego wieku i karierę niejakiego Adolfa H.

--
*RedLite*

Data: 2011-03-26 09:40:04
Autor: Cavallino
Dziś piątek czyli...
Użytkownik "RedLite" <escribir.a@Berdichev.ua> napisał w wiadomości news:imjr2h$f6l$2news.onet.pl...
[...]

Oczywiście.
Ale nie uważam za uzasadnione sugerowanie, że kibice z WL wchodzą do rad SWOICH osiedli żeby propagować nazizm.

Data: 2011-03-26 12:25:24
Autor: Fidelio
Dziś piątek czyli...

[...]

Ale właśnie po to w konsytytucji RP znalazł się art. 13, żeby Adolfy do władzy nie doszły.

Data: 2011-03-25 22:33:20
Autor: Marcin Kasperski
Dziś piątek czyli...
"Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> writes:

http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001,9316790,Poznanscy_kibole_pra_do_wladzy.html

Ten cytat mĂłwi wszystko:

"""Tyle że patriotyzm, który chcą promować kibole, dryfuje niebezpiecznie blisko nacjonalizmu i ksenofobii. Obcy jest wrogiem. Nie ma miejsca dla tolerancji, dla otwarcia na świat. Krzywo patrzy się nawet na Unię Europejską."""

Data: 2011-03-25 22:50:24
Autor: Cavallino
Dziś piątek czyli...
Użytkownik "Marcin Kasperski" <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl> napisał w wiadomości news:878vw2dgwv.fsfmekk.waw.pl...
[...]

Tyle że to jest komentarz pismaka, wzięty żywcem z Księżyca.
Łatwo prześledzić jakie patriotyczne akcje wykonuje WL - wtedy nikt nie będzie miał wątpliwości że GW znowu szkaluje i zwyczajnie łże.

Data: 2011-03-26 09:48:53
Autor: Pawel
Dziś piątek czyli...
W dniu 2011-03-25 22:50, Cavallino pisze:

Tyle że to jest komentarz pismaka, wzięty żywcem z Księżyca.
Łatwo prześledzić jakie patriotyczne akcje wykonuje WL - wtedy nikt nie
będzie miał wątpliwości że GW znowu szkaluje i zwyczajnie łże.

A propo kłamania.. WL miała z tego powodu podać agorę do sądu,,,, wiadomo coś w tej sprawie? :)

Data: 2011-03-26 09:59:40
Autor: Cavallino
Dziś piątek czyli...
Użytkownik "Pawel" <pablo34CUTTHIS@fortfun.pl> napisał w wiadomości news:4d8da8a6$0$2498$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie mam pojęcia, daleko mi do WL.
Nawet ich forum zazwyczaj nie daję rady czytywać, za dużo tam "prawdziwych" kiboli jak dla mnie.

Data: 2011-03-26 10:22:50
Autor: DysoN
Dziś piątek czyli...
W dniu 2011-03-25 22:33, Marcin Kasperski pisze:
[...]

NTG, ale

Wedlug GW to otwarcie na swiat i wyzbycie sie ksenofobii to chyba literalnie rozumieja niektorzy redaktorzy GW jako otwarcie odbytow na postepowy swiat. Niedlugo odrzucenie zalotow jakiegos pedala bedzie chyba okropnym aktem nietolerancji, zacofania i dyskryminacji.

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadĂłw, az

Data: 2011-03-26 12:20:53
Autor: początkująca nimfomanka
Dziś piątek czyli...
Ten tekst najlepiej opisuje sytuacje w grajdole pt. Poznań
http://wyborcza.pl/1,76842,9202848,Poznan___wiara__duma_i_uprzedzenia.html?as=1&startsz=x
Miasteczko spod znaku Paetza, Krollopa i Kasprzaka. --

Data: 2011-03-26 14:34:31
Autor: DysoN
Dziś piątek czyli...
W dniu 2011-03-26 13:20, początkująca nimfomanka pisze:
Ten tekst najlepiej opisuje sytuacje w grajdole pt. Poznań
http://wyborcza.pl/1,76842,9202848,Poznan___wiara__duma_i_uprzedzenia.html?as=1&startsz=x
Miasteczko spod znaku Paetza, Krollopa i Kasprzaka.

To ze Markowicz nie jest paladynem level 80 walczacym o szlachetna sprawe nie umniejsza prawdziwosci stwierdzen na tym marszu...

"Marsz ku czci Powstania Wielkopolskiego i Wielkiej Serbii też oczywiście nie wywołał w Poznaniu żadnej poważnej reakcji."

A jaka mial wywolac bo nie rozumiem? Wielkie oburzenie? Bo chyba tego oczekuje redaktor Bartkowiak. Nie wiem po co utworzono to Kosowo, mamy teraz pierwszy niepodlegly i uznawany przez wiele krajow burdel, targ zywym towarem, nakrotykami i bronia, ktory eksportuje gangi i przestepczosc. Caly ten kraj uznano chyba tylko po to zeby potem patrzec jak sie tarza w bagnie i robic okazjonalnie filmu dokumentalne dla niemieckich i francuskich telewizji o tym jak "tuz za plotem" mamy 18 wiek. Pare sfeminizowanych ciot, nie zdajacych sobie sprawy ze szkody jaka wyrzadzaja, bedzie pewnie organizowac akcje wspierajace albancow, np "Wspomoz Kosovo, kupuj dragi tylko u Albancow" albo "Zaopiekuj sie malym Albancem przez internet, ogladaj go na kamerce internetowej jak nielegalnie desantuje na wloskiej plazy" itp.

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Data: 2011-03-26 16:14:53
Autor: RedLite
Dziś piątek czyli...
W dniu 2011-03-26 14:34, DysoN pisze:

[...]

Jasne możesz sobie żartować, tylko, że cała ta ruina i syf, to jest dzieło przede wszystkim 'wielkiej' Serbii i komucha Miloszevicia osobiście. Sytuacja była stabilna dopóki nie przykręcił śruby.

A powstanie odrębności Kosowa niech będzie przestrogą dla innych kurwiszmat, które będą wysyłać czołgi na obywateli własnego państwa. :D

--
*RedLite*

Data: 2011-03-26 21:52:13
Autor: Cavallino
Dziś piątek czyli...
Użytkownik "RedLite" <escribir.a@Berdichev.ua> napisał w wiadomości news:imkvr2$lf$1news.onet.pl...
[...]

Howgh.
Ale Serbom współczuć należy, nam też do dziś nie podoba się że na Zaolziu przegraliśmy. ;-)

Dziś piątek czyli...