Dzi¶ rocznica rzezi Polaków na Wołyniu

Data: 2011-07-11 15:28:24
Autor: robertbig
Dzi¶ rocznica rzezi Polaków na Wołyniu

W dniu poniedziałek, 11 lipca 2011, 23:41:55 UTC+2 użytkownik wt napisał:
A we Lwowie sa knajpy co serwuja potrawy pt "smierć lachom " itp kwiatki...

Jedno wydaje się pewne. Współpraca polsko-ukraińska stanowi poważne zagrożenie dla imperialnych planów niektórych s±siadów.

I powazne ułatwienie dla planów innego imperium.
Pan każe sługa  musi...
Musi zapomniec o najokrutniejszych z mordów wspólczesnej europy. Dla interesu swego pana , ma zapomnieć..

Data: 2011-07-11 22:42:06
Autor: obserwator
Dzi¶ rocznica rzezi Polaków na Wołyniu
robertbig <robertbig@wp.pl> napisał(a):

W dniu poniedzia=B3ek, 11 lipca 2011, 23:41:55 UTC+2 u=BFytkownik wt napisa=
=B3:
> A we Lwowie sa knajpy co serwuja potrawy pt "smier=E6 lachom " itp kwiatk=
i...
>=20
> Jedno wydaje si=EA pewne. Wsp=F3=B3praca polsko-ukrai=F1ska stanowi powa=
=BFne=20
> zagro=BFenie dla imperialnych plan=F3w niekt=F3rych s=B1siad=F3w.

I powazne u=B3atwienie dla plan=F3w innego imperium.
Pan ka=BFe s=B3uga  musi...
Musi zapomniec o najokrutniejszych z mord=F3w wsp=F3lczesnej europy.=20
Dla interesu swego pana , ma zapomnie=E6..

dla interesow tego ukochanego twojego imperium, nalezy zapomniec o zbrodniach na Polakach,np.w Katyniu.
Na beztialskich zbrodniach popelnionych juz po wojnie przez UB i SB.

Trzeba zapomniec, abyscie mogli byc bezkarni po oszustwie *okraglego stolu*.

Data: 2011-07-12 00:44:43
Autor: Lorn
W dniu 2011-07-12 00:42,  obserwator pisze:

[...]

Nie należy zapominać ilu esbeków wyjechało do stanów, by tam wie¶ć spokojne życie, dalekie od lustracji i polskich s±dów...

Data: 2011-07-11 22:55:00
Autor: obserwator
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
> [...]

Nie należy zapominać ilu esbeków wyjechało do stanów, by tam wie¶ć spokojne życie, dalekie od lustracji i polskich s±dów...

to prawda,ze wielu wyjechalo, ale esbecy siedza cicho lub wysylaja teksty
popierajace PO,SLD i PSL, bo sie boja lustracji.

Ci co nie maja nic na sumieniu popieraja PiS. Tutaj bardzo rzadko pisza,bo nie chca sie uzerac i klocic z pomiotem esbeckim i kacapskim.

Maja was zreszta w doopie, ciemniaki:)

Data: 2011-07-12 01:02:08
Autor: Lorn
W dniu 2011-07-12 00:55,  obserwator pisze:

to prawda,ze wielu wyjechalo, ale esbecy siedza cicho lub wysylaja teksty
popierajace PO,SLD i PSL, bo sie boja lustracji.

Kłamiesz... S± przeciwni lustracji i daj± temu *gło¶no* wyraz... Przewodnicz±cy i jego ¶wita od zawsze byli przeciwni lustracji, broni± swoich niczym KGB Putina :> Zweryfikuj swoje dane :> Możemy polemizować... Zaznaczam, byłem w stanach wiele razy :.

Ci co nie maja nic na sumieniu popieraja PiS. Tutaj bardzo rzadko pisza,bo nie
chca sie uzerac i klocic z pomiotem esbeckim i kacapskim.

Kolejne kłamstwo... PiS nigdy nie był za lustracj± Polonii... Dlaczego wysyła delegacje do stanów? Dlaczego Rydzyk bryka do stanów? To nie ja należę do ciemnogrodu, nie do mnie z tym tekstem :>

Maja was zreszta w doopie, ciemniaki:)

Jak na esbecję przystało... Bo niby czego maj± się bać? :> PiS bryka po datki, PiS dostaje datki, PiS zostawia esbecję w spokoju... Ty klepiesz swoje bzdury na psp... PiS się cieszy, że ma kolejnego głupka... :> Gdzie jest AWE? ;-p Oo Zapomnieli o tym pajacu ;>

Data: 2011-07-11 23:16:27
Autor: obserwator
> [...]

Jak na esbecję przystało... Bo niby czego maj± się bać? :> PiS bryka po datki, PiS dostaje datki, PiS zostawia esbecję w spokoju... Ty klepiesz swoje bzdury na psp... PiS się cieszy, że ma kolejnego głupka... :> Gdzie jest AWE? ;-p Oo Zapomnieli o tym pajacu ;>

Ja nigdy nie klamie.Moge sie mylic, ale nie klamie tak jak robia tutaj mentali bolszewicy.

Jesli chodzi o ciebie, to jestes bezczelnym klamca PATOLOGICZNYM.

Brak ci kultury i generalnie wychowania co przy wrodzonej glupocie, daje rezultat tragiczny.

Zachowujesz sie jak malpa, ktora rznie z cala determinacja galaz na ktorej siedzi.

Rozbijesz sobie glupi leb, to sie moze nauczysz.

Data: 2011-07-12 01:28:14
Autor: Lorn
W dniu 2011-07-12 01:16,  obserwator pisze:
[...]

Ja nigdy nie klamie.

Łatwo to zweryfikować... :> Powtarzaj±c po tobie "wszystko jest zapisane" :>

Moge sie mylic, ale nie klamie tak jak robia tutaj
mentali bolszewicy.

Kłamiesz jak rasowy bolszewik... Powtarzasz po innych paranoikach jakoby była to prawda, ale się mylisz i konfabulujesz :> Czyt. kłamiesz.

Jesli chodzi o ciebie, to jestes bezczelnym klamca PATOLOGICZNYM.

Innego komentarza po antypolskim bolszewickim kłamcy się nie spodziewałem :>

Brak ci kultury i generalnie wychowania co przy wrodzonej glupocie, daje
rezultat tragiczny.

Inaczej nie potraficie jak wywody ad-personam, a do tego dajecie przykład własnej głupoty i jednak uzasadnionego miana *ciemnogrodu*

Zachowujesz sie jak malpa, ktora rznie z cala determinacja galaz na ktorej
siedzi.

Na miejscu Jarusia bym jednak się przesiadł :> <-- -- Aluzja gdyby¶ nie zajarzył :>

Rozbijesz sobie glupi leb, to sie moze nauczysz.

Rzuć jeszcze na mnie kl±twę :>

Data: 2011-07-12 01:41:03
Autor: boukun
Dzi¶ rocznica rzezi Polaków na Wołyniu

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ivfv04$nm8$1inews.gazeta.pl...
> [...]

to prawda,ze wielu wyjechalo, ale esbecy siedza cicho lub wysylaja teksty
popierajace PO,SLD i PSL, bo sie boja lustracji.

I PiS, bracia Kaczyńscy uwalili lustrację, gmatwali, gmatwali, i zrobili gniota, żeby tylko nie dopu¶cić do lustracji.

boukun

Data: 2011-07-11 23:45:58
Autor: obserwator
Dzi¶ rocznica rzezi Polaków na Wołyniu
I PiS, bracia Kaczyńscy uwalili lustrację, gmatwali, gmatwali, i zrobili
gniota
, żeby tylko nie dopu¶cić do lustracji.

to nich zrobi lustracje Palikot,Tusk albo Komorowski,ktorych tak tu wychwalales.

Dlaczego lustracji nie zrobil twoj lepper,tylko gwalcil prostytutki, zamiast
zaczac realizowc to, o czy tak pieknie w TV szczekal?

Data: 2011-07-12 01:56:13
Autor: boukun
Dzi¶ rocznica rzezi Polaków na Wołyniu

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ivg1vl$14g$1inews.gazeta.pl...

,
[...]

Kurwa, kurwie łba nie urwie...
Lepper? A jak±ż on miał władzę?

boukun

Data: 2011-07-12 00:03:41
Autor: obserwator
> [...]

zamiast
> zaczac realizowc to, o czy tak pieknie w TV szczekal?

no tak lepper to kurwa. zgadza sie.
skoro nie potrafil nic zalatwic jako polityk,tylko zaczal zajmowac sie machlojkami,to po co pchal sie do rzadu?

Data: 2011-07-12 04:00:39
Autor: cirrus
Dzi¶ rocznica rzezi Polaków na Wołyniu
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ivg2jl$nt6$1mx1.internetia.pl...
[...]

A nie był wicepremierem?

--
stevep

Data: 2011-07-12 03:59:42
Autor: cirrus
[...]

Bzdura, im więcej maj± na sumieniu tym bardziej wychodz± ze skóry, aby sie zasłuzyć.

--
stevep

Data: 2011-07-12 02:06:57
Autor: obserwator
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):

Bzdura, im więcej maj± na sumieniu tym bardziej wychodz± ze skóry, aby sie zasłuzyć.

dlatego calymi nocami i dniami pastujesz te klamliwe brednie i ublizasz oponentom od wielu lat?

Na chama wmawiasz ewidentne klamstwa ktore plodzi progenitura komunistow z GazWyb?

Ze strachu spac nie mozesz *demokrato* :)

Data: 2011-07-12 13:42:53
Autor: cirrus
Dzi¶ rocznica rzezi Polaków na Wołyniu
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ivga81$i14$1inews.gazeta.pl...
[...]

O Mój Boże z powodu paru sfrustrowanych kretynow miałbym nie spać-
"Za młodzi na sen, za starzy na grzech ..."

--
stevep

Data: 2011-07-12 13:37:34
Autor:
Dzi¶ rocznica rzezi Polaków na Wołyniu
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
O Mój Boże z powodu paru sfrustrowanych kretynow miałbym nie spać-
"Za młodzi na sen, za starzy na grzech ..."

 a to nie ty od wczesnych godzin porannych szalejesz po tej grupie i
zamieszczasz brednie w stylu bolszewickim, imbecylu?

Ty masz w ogole jakiegos Boga? Takiego z kopytami i rogami?

Data: 2011-07-12 16:56:03
Autor: cirrus
Dzi¶ rocznica rzezi Polaków na Wołyniu
Użytkownik <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ivhimt$etv$1inews.gazeta.pl...

Data: 2011-07-12 16:57:19
Autor: cirrus
[...]

Bo ja jestem batem i kar± Bosk± na podobnych do ciebie wyznawców moralno¶ci Kalego.

--
stevep

Data: 2011-07-12 19:43:42
Autor: jadrys
Dziś rocznica rzezi Polaków na Woły niu
W dniu 2011-07-12 16:57, cirrus pisze:

Bo ja jestem batem i karą Boską na podobnych do ciebie wyznawców moralności Kalego.

A nie Napoleonem Bonapartym?

Data: 2011-07-13 02:34:08
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ivi1d4$g4s$1news.onet.pl...
W dniu 2011-07-12 16:57, cirrus pisze:
Bo ja jestem batem i karą Boską na podobnych do ciebie wyznawców moralności Kalego.
A nie Napoleonem Bonapartym?

Mam ponad 180 cm wzrostu.

--
stevep