Dzi¶ rusza internetowy BGŻ Optima

Data: 2011-11-16 12:12:31
Autor: guest
Dzi¶ rusza internetowy BGŻ Optima
W dniu 2011-11-16 11:06, Marcin pisze:
" Dzi¶ rusza internetowy bank w ramach BGŻ, w którym nie będzie można
nawet założyć ROR-u. Zapłaci za to 4,6 proc. na koncie
oszczędno¶ciowym i 6,5 proc. na lokacie jednodniowej bez podatku.

No to przetestuję na sobie, a raczej swoich pieni±dzach.

Do tej pory jakie¶ tam oszczędno¶ci w mBanku (wiem, masochistycznie).

Procedura zakładania - prawie bezbole¶nie. Przelew inicjuj±cy zlecony. Wrażeniami podzielę się jak otrzymam Digipass.

Pozdrawiam

Data: 2011-11-16 14:05:59
Autor: wiatrak
Dzi¶ rusza internetowy BGŻ Optima

Użytkownik "guest" <newspool@USUNgazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ja05qv$nc8$1inews.gazeta.pl...

[...]

Nie zakładać konta wspólnego.  Żeby zamln±ć, trzeba i¶ć do notariusza.

5. W przypadku Konta Wspólnego BGŻOptima wypowiedzenie Umowy Ramowej lub Dyspozycję zamknięcia dowolnego Rachunku Celowego lub Rachunku Lokaty Terminowej, a także Portfela Inwestycyjnego mog± złożyć obaj Współposiadacze lub każdy z nich samodzielnie, ze skutkiem dla obu Współposiadaczy, przy czym:

1) Uprawniony Posiadacz Konta - zgodnie z zasadami okre¶lonymi w ust. 2 i 4, (czyli przez internet, potwierdzone tokenem)

2) Współposiadacz Konta - w formie pisemnej z podpisem notarialnie po¶wiadczonym.

Data: 2011-11-16 14:20:43
Autor: guest
W dniu 2011-11-16 14:05, wiatrak pisze:

[...]

Albo mi ALU padło, albo nie widzę tu konieczno¶ci chodzenia do notariusza w celu zamknięcia konta. Widzę natomiast możliwo¶ć takiego zamknięcia przez współposiadacza, natomiast w tym trybie notariusz będzie potrzebny.

Data: 2011-11-16 14:24:25
Autor: wiatrak
Dzi¶ rusza internetowy BGŻ Optima

Użytkownik "guest" <newspool@USUNgazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ja0dbb$fog$1inews.gazeta.pl...>> 1) Uprawniony Posiadacz Konta - zgodnie z zasadami okre¶lonymi w ust. 2
[...]

Drugi współposiadacz, jeżeli będzie chciał SAMODZIELNIE zamkn±ć konto, niestety musi wpa¶ć na moment do notariusza.

Data: 2011-11-16 14:29:02
Autor: wiatrak
[...]

Bank jest "niezwykle pomocny" na swojej stronie. :)
http://www.bgzoptima.pl/pomoc/default.aspx

W jaki sposób mogę zamkn±ć rachunek?
Nie chcieliby¶my, aby¶ rezygnował z rachunku, ale jeżeli będziesz musiał to zrobić skontaktuj się Centrum Obsługi Klienta.

Data: 2011-11-16 20:09:04
Autor: wiatrak
[...]

Własnie się zastanawiam. Bo szczerze mówi±c godna uwagi jest tylko ta lokata jednodniowa. Mozna ich założyć 8 sztuk. Reszta proponowanych lokat, je¶li wzi±ć pod uwagę oprocentowanie, jest  "do bani".
A przecież dni lokat jednodniowych s± policzone.

i ciekawe to bezpieczeństwo. Bez hasła do logowania takiego "z pamięci", tylko kodem z tokena.

Data: 2011-11-16 20:27:34
Autor: osa
W dniu 2011-11-16 20:09, wiatrak pisze:
i ciekawe to bezpieczeństwo. Bez hasła do logowania takiego "z pamięci",
tylko kodem z tokena.
Z pamięci masz PIN do tokena, więc jak zwykle trzeba pamiętać jaki¶ identyfikator i hasło ;)

Data: 2011-11-16 22:18:09
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
osa pisze:

i ciekawe to bezpieczeństwo. Bez hasła do logowania takiego "z pamięci",
tylko kodem z tokena.
Z pamięci masz PIN do tokena, więc jak zwykle trzeba pamiętać jakiś
identyfikator i hasło ;)

Inna sprawa, że właściwie to po co jest ten token, skoro kasę przelać
moĹĽna i tak tylko na rachunek powiÄ…zany, ktĂłry z definicji jest mĂłj?
Login i niemaskowane hasło w zupełności by wystarczyło. Nawet jak mi się
ktoś włamie, to najgorsze co może zrobić, to przelać moje pieniądze na
mĂłj rachunek.

--
MiCHA

Data: 2011-11-18 08:02:06
Autor: jureq
Dnia Wed, 16 Nov 2011 22:18:09 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

[...]

Po zrobieniu przelewu inicjującego i aktywacji konta rachunek powiązany możesz zmienić na dowolny.

Data: 2011-11-18 10:49:45
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "jureq" <jureq@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl> napisał w wiadomości news:ja53du$njs$1news.lublin.pl...
[...]

Po zrobieniu przelewu inicjujÄ…cego i aktywacji konta rachunek powiÄ…zany
możesz zmienić na dowolny.

"z zastrzeżeniem, że zmiana Rachunku Powiązanego wymaga dodatkowo dokonania przez Posiadacza przelewu na Rachunek Główny/którykolwiek z Rachunków Oszczędnościowych kwoty co najmniej 1 PLN w ciężar nowego Rachunku Powiązanego;"

Ale nie napisali, czy znów będą sprawdzać zgodność danych.
P.G.

Data: 2011-11-16 22:31:19
Autor: TZ
Dzi¶ rusza internetowy BGŻ Optima
Cze¶ć Wiatraku!

W ¶rodę, 16 listopada 2011, o godz. 20:09:04, napisałe¶ na temat: "Dzi¶ rusza
internetowy BGŻ Optima"
wiatrak wiatrak@yahoo.pl, news:ja11oi$66n$1node2.news.atman.pl

i ciekawe to bezpieczeństwo. Bez hasła do logowania takiego "z pamięci", tylko kodem z tokena.

Nr klienta i z Digipassu kod cyfrowy.
https://moje.bgzoptima.pl/exp/authenticationDGPPL.jsp

--
Hej!
TZ

- Starożytni Egipcjanie zapisywali wszystko na papierosach. -

Data: 2011-11-16 21:34:45
Autor: TZ
Dzi¶ rusza internetowy BGŻ Optima
Cze¶ć Gue¶cie!

W ¶rodę, 16 listopada 2011, o godz. 12:12:31, napisałe¶ na temat: "Dzi¶ rusza
internetowy BGŻ Optima"
guest newspool@USUNgazeta.pl, news:ja05qv$nc8$1inews.gazeta.pl

Procedura zakładania - prawie bezbole¶nie.

Na SMS trzeba trochę czekać a na SMS do umowy ramowej to z 20 minut czekałem
(Plus GSM).
Na dodatek umowy ramowej za cholerę nie mogę pobrać od godz. 13 z minutami do
teraz.

Przelew inicjuj±cy zlecony. Wrażeniami podzielę się jak otrzymam Digipass.

Proponuj± by przelew inicjuj±cy opiewał na zadeklarowan± kwotę (wykonałem na
1zł). Wtedy chyba samoczynnie założy się lokata i będzie procentować.
Ale nie możliwo¶ci zalogowania się do systemu bo trzeba czkać na token Digipass
i resztę danych.
Nie mam też żadnego potwierdzenia czy przelew inicjuj±cy w pełni aktywował
konto.

--
Hej!
TZ

- Po zebraniu makulatury sprzedali¶my j± razem z pani±. -

Data: 2011-11-17 18:58:26
Autor: wiatrak
[...]

 Zakładacie któr± opcję  z listy. Pierwsz± czy drug±

Konto Indywidualne BGŻOptima i Lokaty terminowe

czy

Konto Indywidualne BGŻOptima

Data: 2011-11-17 20:01:43
Autor: Bogdan B.
W dniu 2011-11-17 18:58, wiatrak pisze:

Zakładacie którą opcję z listy. Pierwszą czy drugą

Konto Indywidualne BGŻOptima i Lokaty terminowe

czy

Konto Indywidualne BGŻOptima

Opcja pierwsza oznacza założenie od razu lokat,
przynajmniej jednej na 1000 zł. I taki będzie musiał
być pierwszy przelew.
Przy opcji drugiej przelew jest na 1 zł.
Lokaty mam zamiar założyć już po aktywowaniu konta.

Data: 2011-11-17 20:56:55
Autor: d530

"Bogdan B." <goodbody@rocketmail.pl> wrote in message news:4ec55a17$0$5808$65785112news.neostrada.pl...

Opcja pierwsza oznacza założenie od razu lokat,
przynajmniej jednej na 1000 zł. I taki będzie musiał
być pierwszy przelew.
Przy opcji drugiej przelew jest na 1 zł.

Nie, również w pierwszej opcji można wykonać przelew inicjujący na kwotę 1 zł, konto zostanie aktywowane. Przelew na lokatę można wykonać później w regulaminowym terminie.

Po co piszesz nieprawdę ? Dodał byś chociaż zastrzeżenie "moim zdaniem".

Data: 2011-11-17 21:41:08
Autor: Bogdan B.
W dniu 2011-11-17 20:56, d530 pisze:

> Dodał byś chociaż zastrzeżenie "moim zdaniem".

Kupiłbyś sobie słownik.

Data: 2011-11-17 22:51:52
Autor: d530

"Bogdan B." <goodbody@rocketmail.pl> wrote in message news:4ec57164$0$2196$65785112news.neostrada.pl...

> Dodał byś chociaż zastrzeżenie "moim zdaniem".

Kupiłbyś sobie słownik.

A dziękuję za wskazanie błędu, postaram się pamiętać w przyszłości.

Data: 2011-11-17 23:15:38
Autor: Bogdan B.
W dniu 2011-11-17 22:51, d530 pisze:

[...]

to kup sobie też podręcznik dobrych manier

Data: 2011-11-18 16:49:58
Autor: d530

"Bogdan B." <goodbody@rocketmail.pl> wrote in message news:4ec5878a$0$8452$65785112news.neostrada.pl...

to kup sobie też podręcznik dobrych manier

Na nic dobre maniery jeśli wprowadzasz w błąd innych użytkowników.
Po co piszesz o rzeczach, o których nie masz pojęcia ? Żeby zabrać głos ?
Takich tu nie brakuje.
Zapoznaj się najpierw z funkcjonowaniem tych przelewów inicjujących zanim zaczniesz rozgłaszać nieprawdę.

TÄ™ poradÄ™ masz za darmo !

Data: 2011-11-18 18:47:18
Autor: Bogdan B.
W dniu 2011-11-18 16:49, d530 pisze:

Zapoznaj się najpierw z funkcjonowaniem tych przelewów inicjujących zanim zaczniesz rozgłaszać nieprawdę.

Zanim napisałem, to się zapoznałem.
CiÄ…gle siÄ™ czegoĹ› czepiasz.
Ciągle ględzisz o nieprawdzie.
Chcesz o coś zapytać?
To zadaj jasne i proste pytanie, o ile ci siÄ™ uda.

Data: 2011-11-17 23:40:27
Autor: TZ
Dzi¶ rusza internetowy BGŻ Optima
Cze¶ć Wiatraku!

W czwartek, 17 listopada 2011, o godz. 18:58:26, napisałe¶ na temat: "Dzi¶ rusza
internetowy BGŻ Optima"
wiatrak wiatrak@yahoo.pl, news:ja3i05$mbr$1node2.news.atman.pl

 Zakładacie któr± opcję  z listy. Pierwsz± czy drug±

Konto Indywidualne BGŻOptima i Lokaty terminowe

Pierwsza.
http://www.bgzoptima.pl/lokaty/lokata_dzienna/default.aspx

--
Hej!
TZ

- Żona Jacka umarła wcze¶nie, bo nie zaznała ciepłoty męża. -

Data: 2011-11-18 10:45:12
Autor: guest
Dzi¶ rusza internetowy BGŻ Optima
X+2 dni: mail z potwierdzeniem wpłynięcia ¶rodków.

Pozdrawiam

Witaj w¶ród Klientów BGŻOptima!

Dziękujemy za dokonanie inicjuj±cego przelewu.

Pamiętaj, że jako inicjuj±cy przelew traktowany był jedynie pierwszy przelew z Twojego Rachunku Powi±zanego na Rachunek Główny.

Kwota inicjuj±cego przelewu została wykorzystana na zasilenie zleconych przez Ciebie Lokat Terminowych, których warunki wskazałe¶ w zawartej we Wniosku Dyspozycji otwarcia Rachunku Lokaty Terminowej/Rachunków Lokat Terminowych w ramach Konta Indywidualnego BGŻOptima. Potwierdzenie złożenia tej Dyspozycji stanowi zał±cznik do Umowy Ramowej.

Jeżeli kwota inicjuj±cego przelewu była mniejsza niż ł±czna kwota zleconych przez Ciebie Lokat Terminowych, otwartych i zasilonych zostało tyle Lokat Terminowych, na które wystarczyło ¶rodków
z inicjuj±cego przelewu. Pozostałe ¶rodki pieniężne zostały zdeponowane na Twoim Rachunku Głównym.

Na podany przez Ciebie adres korespondencyjny wy¶lemy niezwłocznie Twój osobisty Digipass (urz±dzenie umożliwiaj±ce bezpieczne logowanie się do Systemu) oraz Kod PIN. Otrzymasz je wkrótce w dwóch osobnych, zabezpieczonych przesyłkach. Wraz z przesyłk± otrzymasz instrukcję, jak zalogować się do Konta BGŻOptima.

Digipass oraz Kod PIN umożliwi± Ci pełen dostęp do Twojego Konta BGŻOptima z dowolnego miejsca i w dowolnym momencie. Od tej pory będziesz mógł korzystać ze swojego Konta BGŻOptima loguj±c się na stronie www.bgzoptima.pl.

W razie problemów zapoznaj się z tematami pomocy dotycz±cymi korzystania z Systemu pod adresem www.bgzoptima.pl/pomoc.

Wspólnie będziemy budować Twoje oszczędno¶ci!

Życzymy powodzenia w gromadzeniu kapitału
Zespół BGŻOptima

Dzi¶ rusza internetowy BGŻ Optima