Dziś rusza internetowy BGŻ Optima

Data: 2011-11-16 11:51:06
Autor: Konfabulator
Dziś rusza internetowy BGŻ Optima
Marcin <pl.biznes.banki@comarch.net> napisał(a):

na podstawie:
http://m.wyborcza.biz/biznes/1,106501,10651270,Nowy_bank_powalczy_o_nasze_o=
szczednosci__Rekordowe.html

Gdzie jest jakaś tabela opłat?

Konto oszczędnościowe 4,6%, ale z jaką kapitalizacją?

Strona od początku zbudowana tak jakby szukali jeleni, kompletnie nieczytelna.

Data: 2011-11-16 13:00:52
Autor: Zbynek Ltd.
Dziś rusza internetowy BGŻ Optima
Elo

Konfabulator napisał(a) :
Gdzie jest jakaś tabela opłat?

"Czy są jakieś opłaty za prowadzenie Konta BGŻOptima?
Nie ponosisz żadnych opłat za otwarcie i prowadzenia Konta BGŻOptima."

Konto oszczędnościowe 4,6%, ale z jaką kapitalizacją?

www.wrozka.com.pl ;-)

Strona od początku zbudowana tak jakby szukali jeleni, kompletnie nieczytelna.

Może właśnie dla fauny łąkowej :-)

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2011-11-16 13:04:16
Autor: Zbynek Ltd.
Dziś rusza internetowy BGŻ Optima
Zbynek Ltd. napisał(a) :
Elo

Konfabulator napisał(a) :
Gdzie jest jakaś tabela opłat?

"Czy są jakieś opłaty za prowadzenie Konta BGŻOptima?
Nie ponosisz żadnych opłat za otwarcie i prowadzenia Konta BGŻOptima."

i jeszcze w innym miejscu:

"Żadnych opłat za przelewy
Przelewaj kiedy chcesz i ile chcesz. Za przelewy nie pobieramy
żadnych opłat, bez względu na wysokość przelewu!"

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2011-11-16 13:42:21
Autor: AS
[...]

Tylko, że zgodnie z zapisem w regulaminie środki pieniężne zgromadzone przez Posiadacza w ramach Konta BGŻOptima mogą być przelane tylko na Rachunek Powiązany czyli na rachunek bankowy z którego przyszedł przelew inicjujący konto (weryfikujący dane zakładającego konto). Czyli przelewaj kiedy chcesz i ile chcesz ale nie gdzie chcesz :)

Data: 2011-11-16 13:51:04
Autor: Zbynek Ltd.
AS napisał(a) :
[...]

ups... :-)
Fakt, że nie napisali "gdzie chcesz". Jak to bankowcom trzeba
uważnie patrzeć na ręce.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2011-11-17 10:09:52
Autor: lolekanabolek
W dniu 2011-11-16 13:42, AS pisze:
[...]

a co będzie jak się zamknie to konto inicjujące, z którego przyjdzie pierwszy przelew?? Zostaniemy wtedy bez możliwości wypłaty środków z BGŻOptima??

Marcin

Data: 2011-11-17 10:14:29
Autor: lolekanabolek
W dniu 2011-11-17 10:09, lolekanabolek pisze:

a co będzie jak się zamknie to konto inicjujące, z którego przyjdzie
pierwszy przelew?? Zostaniemy wtedy bez możliwości wypłaty środków z
BGŻOptima??

ok, już mam, jest możliwa zmiana rachunku powiązanego
§51 pkt 2 ust 1

Marcin

Data: 2011-11-17 10:39:07
Autor: Waldek

Użytkownik "lolekanabolek" <lolekanabolek_NOSPAM@gmail.com> napisał w wiadomości news:ja2j9k$gr4$1inews.gazeta.pl...
[...]

Widzialem w ofercie ze mozna miec np. 3 rachunki oszczednosciowe "celowe"
ciekawe czy jest mozliwosc powiazania ich z odrebnymi ror-ami ;)

Data: 2011-11-17 10:40:22
Autor: wiatrak

Użytkownik "Waldek" <niet@niet.net> napisał w wiadomości news:ja2ko3$ti8$1news.onet.pl...

Widzialem w ofercie ze mozna miec np. 3 rachunki oszczednosciowe "celowe"
ciekawe czy jest mozliwosc powiazania ich z odrebnymi ror-ami ;)

Nie. Jeden zewnętrzny rachunek powiązany z opitmą.

Data: 2011-11-17 11:45:20
Autor: Dominik & Co
Dziś rusza internetowy BGŻ Optima
W dniu 16-11-2011 13:42, AS rzecze:

[...]

Ale, co ciekawe:

§ 22

4.   Dyspozycje Pieniężne polegające na przelewie środków
pieniężnych z Rachunków na Rachunek Powiązany,  Bank  realizuje
wyłącznie  w  oparciu  o  numer  rachunku  wskazanego  w  Dyspozycji
Pieniężnej,  bez  dokonywania  weryfikacji  zgodności  nazwy  odbiorcy
(beneficjenta)  z  podanym  w Dyspozycji Pieniężnej numerem jego
rachunku bankowego.

Czyli co, w dyspozycji podaje się ręcznie nr rachunku
i przelew zawsze pójdzie? ;-)

Nic to, zobaczymy jak przyjdzie token...

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2011-11-16 13:06:13
Autor: guest
W dniu 2011-11-16 12:51, Konfabulator pisze:

Gdzie jest jakaś tabela opłat?

Konto oszczędnościowe 4,6%, ale z jaką kapitalizacją?

Strona od początku zbudowana tak jakby szukali jeleni, kompletnie nieczytelna.

Link w stopce, rzeczywiście nie rzuca się w oczy:

http://www.bgzoptima.pl/oplaty_prowizje/default.aspx

Pozdrawiam

Data: 2011-11-17 09:48:06
Autor: yoss

Użytkownik "guest" <newspool@USUNgazeta.pl> napisał w wiadomości news:ja08vl$2s1$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dałbym głowę, że wczoraj koło godz. 11 jeszcze tego nie było, ani w stopce ani nigdzie.

yoss

Data: 2011-11-16 13:19:14
Autor: Waldek

Użytkownik "Konfabulator" <kredycik-i-wio.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ja083a$pv$1inews.gazeta.pl...
Marcin <pl.biznes.banki@comarch.net> napisał(a):

Gdzie jest jakaś tabela opłat?

A cholera wie - pisza ogolnie ze NIC nie kosztuje :)

token tez za free ?? :D

Konto oszczędnościowe 4,6%, ale z jaką kapitalizacją?

HGW - ale jest lokata 1 dniowa
to przynajmniej wiadomo ze 1 dzien :)

Pozdrawiam

Data: 2011-11-16 13:54:45
Autor: Zbynek Ltd.
Waldek napisał(a) :
[...]

Nie napisali, że za free, czyli będzie jak za zboże.
Napisali, że niektóre przelewy są za free oraz założenie i
prowadzenie. Tym cwaniaczkom bankowcom trzeba rozliczać każde słowo
i nie wolno domniemywać czegoś na podstawie zapisu o innej treści.
Umowy są tak układane, żebyś zawsze gdzieś się pomylił, zapomniał o
terminie, itp. ;-)

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2011-11-16 14:42:11
Autor: Waldek

Użytkownik "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ja0br2$bkk$1inews.gazeta.pl...
Waldek napisał(a) :
[...]

Napisali ze za FREE - wydanie
wiec poswiecilem 1 eurocenta na telefon LOL
No i nie ma czegos takiego jak np. oplata miesieczna za uzywanie
- przynajmniej na razie ;)

Ps.
Zlotowka inicjalna poszla - pomacamy,  zobaczymy :D

Pozdrawiam

Data: 2011-11-16 15:07:04
Autor: wiatrak

Użytkownik "Waldek" <niet@niet.net> napisał w wiadomości news:ja0ejq$d4g$1news.onet.pl...

wiec poswiecilem 1 eurocenta na telefon LOL

Jak ty sie tam dodzwoniles?, Ja kwitne na telefonie już od kilku minut i nic

No i nie ma czegos takiego jak np. oplata miesieczna za uzywanie
- przynajmniej na razie ;)

A co z tokenem po wypowiedzeniu umowy konta? Trzeba gdzieś zanosić go w zębach? Np. na Marszałkowską? :))

wiatrak

Data: 2011-11-16 15:35:42
Autor: Waldek

Użytkownik "wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> napisał w wiadomości news:ja0g2a$jjg$1node2.news.atman.pl...

Użytkownik "Waldek" <niet@niet.net> napisał w wiadomości news:ja0ejq$d4g$1news.onet.pl...

wiec poswiecilem 1 eurocenta na telefon LOL

Jak ty sie tam dodzwoniles?, Ja kwitne na telefonie już od kilku minut i nic

Moze Voip jest uprzywilejowany ;) ale tez chwile wisialem

A co z tokenem po wypowiedzeniu umowy konta? Trzeba gdzieś zanosić go w zębach? Np. na Marszałkowską? :))

 W umowie nic na ten temat nie ma - wiec IMO mozna olac
Jest zapis ze :
w przypadku zniszczenia/utraty zglaszasz na COK - ten potwierdza zgloszenie
oraz ze bank dokonuje blokady i wydaje nowy wraz z PIN

Czynnik bialkowy stwierdzil ze TOP dolaczony do umowy jest wiazacy
-  kazda zmiana wg. §6 p4 ma byc wyslana na maila  a jak nie pasuje to masz 30dni na rezygnacje

Pozdro

Data: 2011-11-16 15:14:37
Autor: wiatrak

Użytkownik "Waldek" <niet@niet.net> napisał w wiadomości news:ja09o9$klk$1news.onet.pl...
A cholera wie - pisza ogolnie ze NIC nie kosztuje :)

token tez za free ?? :D

Konto oszczędnościowe 4,6%, ale z jaką kapitalizacją?

HGW - ale jest lokata 1 dniowa
to przynajmniej wiadomo ze 1 dzien :)

Jedno wiem na pewno. Że właścicielem jest Holenderski Rabobank. Bo  91.199.135.9 dostało  kompletnego świra z podglądaniem mojego komputera, ledwo zajrzałem na ich stronę.

Data: 2011-11-16 15:39:54
Autor: Waldek

Użytkownik "wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> napisał w wiadomości news:ja0gh0$k37$1node2.news.atman.pl...

Jedno wiem na pewno. Że właścicielem jest Holenderski Rabobank. Bo 91.199.135.9 dostało  kompletnego świra z podglądaniem mojego komputera, ledwo zajrzałem na ich stronę.

A BGZ to niby czyj jest ? ;)

Ps.
To moze byc ciekawe konto "skarbonkowe" do ROR-u  w BGZ  (z premia)
bo ten jak na razie mial dosc marna oferte w zakresie lokat
- jednodniowki na 3.6%

Data: 2011-11-16 22:22:39
Autor: TZ
Dziś rusza internetowy BGŻ Optima
Cześć Waldku!

W środę, 16 listopada 2011, o godz. 15:39:54, napisałeś na temat: "Dziś rusza
internetowy BGŻ Optima"
Waldek niet@niet.net, news:ja0i01$p8v$1news.onet.pl

Jedno wiem na pewno. Że właścicielem jest Holenderski Rabobank. Bo 91.199.135.9 dostało  kompletnego świra z podglądaniem mojego komputera, ledwo zajrzałem na ich stronę.

A BGZ to niby czyj jest ? ;)

http://www.bgz.pl/  serwer w PL 193.142.243.6
http://www.bgzoptima.pl/ serwer w Holandii 91.199.135.25

http://www.bgz.pl/o_banku/wladze_banku/
Skład Rady Nadzorczej Banku BGŻ
- tylko dwóch - Skarb Państwa

--
Hej!
TZ

- Michał Anioł zdążył tylko napocząć nagrobek Juliana II -

Data: 2011-11-16 22:35:21
Autor: TZ
[...]

cd...
http://banki.bajo.pl/1491,bgz,sa.html
Akcjonariat:
Skarb Państwa - 43,51%,
Rabobank International Holding B.V. - 35,3%, Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju - 15%, Inne osoby prawne i fizyczne - 6,19%

Data: 2011-11-16 18:41:56
Autor: zlotowinfo
[...]

z tym tokenem to ich poje....

skoro przelew i tak może być tylko na rachunek powiązany to po jaką ku... cholerę zabezpieczanie tym posr... tokenem, wystarczyłby zwykły smsik, oni są poje...

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2011-11-16 19:36:24
Autor: Zbynek Ltd.

zlotowinfo napisał(a) :

skoro przelew i tak może być tylko na rachunek powiązany to po jaką ku... cholerę zabezpieczanie tym posr... tokenem, wystarczyłby zwykły smsik, oni są poje...

Z powodów marketingowych? I głupoty generującej dodatkowe koszty?
No chyba, że przewidywane jest w (nie)dalekiej przyszłości
wprowadzenie możliwości przelewów na dowolne konto.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2011-11-16 20:53:33
Autor: Maruda
Dziś rusza internetowy BGŻ Optima
W dniu 2011-11-16 19:36, Zbynek Ltd. pisze:
Elo

zlotowinfo napisał(a) :

[...]

Nie chciałbym krakać, ale pewno BGŻ-wi łapówkobiorcy (w tym i ja) rzucą się na to z powodu braku sensownej oferty depozytowej w ebgż.

Po czym pewno konto z łapówką stanie się kosztowne...

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-11-16 22:32:13
Autor: Waldek

Użytkownik "Maruda" <maruda@null.com> napisał w wiadomości news:ja14bs$rjc$1news.onet.pl...

Nie chciałbym krakać, ale pewno BGŻ-wi łapówkobiorcy (w tym i ja) rzucą się na to z powodu braku sensownej oferty depozytowej w ebgż.

Po czym pewno konto z łapówką stanie się kosztowne...

Przeciez slubu z ROR BGZ nie brales
popsuja oferte to zegnaj gienia ;)
a w Optimie zawsze mozna podpiac inny rachunek.

Co do sensu/bezsensu tokena, sie okaze w praniu
poki co startuja ale maja w planach rozwiniecie skrzydelek
rowniez na inne produkty, wiec to moze byc niejako "na wyrost" ;)

Data: 2011-11-17 18:14:39
Autor: Ra

zlotowinfo napisał(a) :

[...]

czekam na to; mam trochę za dużo kont i chciałbym pozamykać te co nic ciekawego nie oferują

Data: 2011-11-16 19:39:47
Autor: osa
Dziś rusza internetowy BGŻ Optima
W dniu 2011-11-16 12:51, Konfabulator pisze:

Konto oszczędnościowe 4,6%, ale z jaką kapitalizacją?

§ 30 pkt 2. Odsetki od środków pieniężnych zgromadzonych na Rachunkach Oszczędnościowych są dopisywane na koniec danego miesiąca kalendarzowego.

Data: 2011-11-16 20:23:34
Autor: wiatrak
[...]

A w kalkulatorze lokat to normalnie oszukują.   "Odsetki naliczone" w lokacie: 1, 3, 6, 12 miesięcznej, równe "odsetkom do wypłaty".
A podatek Belki to gdzie?????

http://www.bgzoptima.pl/narzedzia_porady/narzedzia_do_oszczedzania/calculatord.aspx

Data: 2011-11-24 09:03:31
Autor: Anna Kozłowska

.

[...]

Witam,
Na stronie z kalkulatorami doprecyzowaliśmy opis, obecnie jest tam komunikat, że wartość odsetek pokazywana jest przed opodatkowaniem, poniżej link do strony:
http://www.bgzoptima.pl/narzedzia_porady/narzedzia_do_oszczedzania/calculator
d.aspx
Pracujemy także nad rozbudowaniem kalkulatora, tak, aby pokazywał kwotę odsetek po odliczeniu podatku.

Pozdrawiam,
Anna Kozłowska,
Zespół Prasowy BGŻOptima.

Data: 2011-11-25 01:48:37
Autor: Waldek
Dziś rusza internetowy BGŻ Optima

Użytkownik " Anna Kozłowska" <bgzoptima.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jal192$g6a$1inews.gazeta.pl...

Pozdrawiam,
Anna Kozłowska,
Zespół Prasowy BGŻOptima.

Pani Aniu - puśćcie juz te PIN-y wreszcie do ludzi
...... bo Wam sie "prasa" popsuje ;)
- no chyba ze wstrzymujecie wlasnie z tegoz powodu :D

Data: 2011-11-25 09:13:07
Autor: Anna Kozłowska
Waldek <mam@nie.dam> napisał(a):

> [...]

Pani Aniu - puśćcie juz te PIN-y wreszcie do ludzi
...... bo Wam sie "prasa" popsuje ;)
- no chyba ze wstrzymujecie wlasnie z tegoz powodu :D

Ze względu na zasady bezpieczeństwa Digipassy i numery PIN wysyłane są osobno.
Mam nadzieję, że już niebawem otrzyma Pan swój kod dostępu.
 Pozdrawiam
Anna Kozłowska
Zespół Prasowy BGŻOptima.

Data: 2011-11-25 10:27:09
Autor: TZ
Dziś rusza internetowy BGŻ Optima
Cześć Waldku!

W piątek, 25 listopada 2011, o godz. 01:48:37, napisałeś na temat: "Dziś rusza
internetowy BGŻ Optima"
Waldek mam@nie.dam, news:jamol5$tlj$1news.onet.pl

Pani Aniu - puśćcie juz te PIN-y wreszcie do ludzi
..... bo Wam sie "prasa" popsuje ;)
- no chyba ze wstrzymujecie wlasnie z tegoz powodu :D

Jak skończą wysyłać DigiPassy to wtedy zaczną wysyłać PINy ;-)
Oby tylko jeszcze pasowały ;D

--
Hej!
TZ

- Zakończenie jest ciekawe, główny bohater wysadza się w powietrze. -

Dziś rusza internetowy BGŻ Optima