Dzi¶ startuje, Bałtyk-Bieszczady Tour - 24 - 27 sierpnia 2018

Data: 2018-08-24 05:42:36
Autor: Ignac
Dzi¶ startuje, Bałtyk-Bieszczady Tour - 24 - 27 sierpnia 2018
O 22.00, dla wtajemniczonych, Kot jedzie bez Wilka, oraz Księżycowy Chłopak- Robert WoĽniak- lider tej klasyfikacji:
http://www.bikestats.pl/statystyki
Oto link do ¶ledzenia zawodników:
http://bbt2018.1008.pl/

Data: 2018-08-24 20:18:31
Autor: Maciek
W dniu 24.08.2018 o 14:42, Ignac pisze:
O 22.00, dla wtajemniczonych, Kot jedzie bez Wilka,

Już ruszyli.

Kot brała udział w Trans Am Bike Race 2018

https://transambikerace.com/

Nie będę komentował, bo to jaki¶ kosmos :)

oraz Księżycowy Chłopak- Robert WoĽniak- lider tej klasyfikacji:
http://www.bikestats.pl/statystyki
Oto link do ¶ledzenia zawodników:
http://bbt2018.1008.pl/

No to kibicujemy. Jedzie też sporo ludzi z ostatniego MRDP.
Kosma Szafraniak - zwyciężca w kategorii Total Extreme. Strategi± i jazd± rozłożył wtedy resztę stawki na łopatki.
Pogoda może też ładnie namieszać, mały survival się zapowiada.

Data: 2018-08-25 09:05:32
Autor: Ignac
Dziś startuje, Bałtyk-Bieszczady Tour – 24 – 27 sierpnia 2018

No to kibicujemy.

Najlepsi przekroczyli już półmetek, spada niestety im "wydajno¶ć z hektara",
bo zmęczenie daje o sobie znać.
Leader przebył 525 km w czasie 20,5h, chyba nie będzie pobity rekord 36h.

Data: 2018-08-25 20:48:07
Autor: Maciek
W dniu 25.08.2018 o 18:05, Ignac pisze:

[...]

Dzisiaj rano startowała druga grupa a patrz±c na mapę jest już ci±gło¶ć z t± wczorajsz± :) Bardzo silni ludzie. Lepsi maj± ¶rednie w okolicach 32km/h po ponad 320km :) np. Pani Agata Wójcikiewicz !:)
Pamiętam, że pokazała też niezł± jazdę na ostatnim MRDP. Kosma też się nie oci±ga.

....ale co mnie zastanawia Kota nie ma na mapie (ciekawe czy GPS nie działa czy się wycofała? )

No i jak zwykle jakie¶ kwiatki wychodz± dla ¶ledz±cych, pomijaj±c przeci±żony serwer ...
Skoro startowali w odstęopach czasowych i do tego wczoraj i dzisiaj, sensowne byłoby zestawienie czasów na punktach kontrolnych liczone od startu. Widzę tylko godziny przybycia, więc na tyle osób startuj±cych to słaba informacja. Chyba, że co¶ przeoczyłem ;-)

Data: 2018-08-25 22:39:53
Autor: Ignac
W dniu sobota, 25 sierpnia 2018 20:48:13 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

[...]
Nic z tego nie rozumiem, bo na pierwszym miejscu jest "mis" który wystartował
najwcze¶niej, jedzie ze ¶rednia 25 km/h.
A taki Kosma Szafraniak i inny którzy wystartowali z opóĽnieniem kilku godzin,
w tej drugiej grupie jad± ze ¶redni± powyżej 30km/h i w generalce prowadzi
ten wspomniany wcze¶niej "mis", a Kosma na 28 miejscu i czasem przejazdu bije
na głowę wspomnianego "misia". Przecież to powinno działać, jak przykładowo
w biatlonie na dochodzenie!
...ale co mnie zastanawia Kota nie ma na mapie (ciekawe czy GPS nie działa czy się wycofała? )
W tym zetawieniu Kot nie wystartował, bo ma czas przejazdu 00,00.00, miejsce 335
No i jak zwykle jakie¶ kwiatki wychodz± dla ¶ledz±cych, pomijaj±c przeci±żony serwer ...
Teraz patrze i "odetkało" się to na szczę¶cie!

[...]

Dokładnie tak, o czym też napisałem wyżej. Porobili pierdylion kategorii: "z mama, bez taty, z te¶ciow±", co to w ogóle ma być.
I jeszcze pobieraj± nasze dane, bo strona nie jest bezpieczna!!!

Data: 2018-08-26 03:02:49
Autor: Ignac
Dziś startuje, Bałtyk-Bieszczady Tour – 24 – 27 sierpnia 2018
W dniu niedziela, 26 sierpnia 2018 07:39:55 UTC+2 użytkownik Ignac napisał:

Dokładnie tak,

po 755 km najlepszy czas Kosma Szafraniak- nr10, a zajmuje dopiero 16 pozycję w generalce, czas do prowadz±cego
ma o 4,5h lepszy po powyższym dystansie i wystartował w tej drugiej grupie-z opóĽnieniem. Zreszt±, całe podium zajm± ci z grupy Kosmy.
Można to tylko tak podsumować: no nie zły burdel organizatorzy nam zafundowali.

Data: 2018-08-26 12:55:16
Autor: Maciek
[...]

Na chwilę obecn± na PK13 z tego co widzę Kosma ma najlepszy czas w kategorii Solo.
Przed nim s± ludzie z kategorii Team (czyli jak to sobie orgaznizator wymy¶lił TEAM-1; TEAM-2; TEAM-4; TEAM-6)

No i ogólnie racja, burdel na resorach dla ¶ledz±cych.
Wpisowe, sponsorów od metra rezultat -> system informatyczny leży i kwiczy.
Na MRDP jest sto razy lepiej pod tym względem - gdzie Daniel ¦mieja ogarnia temat (robi±c do tego trasę). Zreszt± tutaj też jedzie ;-)

Poza konkursem... kolejna atrakcja się szykuje:
http://mrdp.pl/regulamin-2018

Data: 2018-08-26 13:22:32
Autor: Maciek
Dzi¶ startuje, Bałtyk-Bieszczady Tour – 24 – 27 sierpnia 2018
Na chwilę obecn± na PK13 z tego co widzę Kosma ma najlepszy czas w kategorii Solo.

Mały update. Na PK14 Bogdan Adamczyk pierwszy w Solo, potem Kosma. Różnice czasowe żadne o ile dane s± prawidłowe ;-)
Im dalej tym będzie ciężej dla wszystkich...

Data: 2018-08-26 06:15:23
Autor: Ignac
W dniu niedziela, 26 sierpnia 2018 13:23:03 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
> [...]

Im dalej tym będzie ciężej dla wszystkich...

No nie inaczej, my¶lałem, że ten Bogdan Adamczyk, to miał taki
jednorazowy wyskok, a tu, gostek trzyma się mocno;
Dystans 860 km, czasy pokonania;
Rychlicki, nr 056- w generalce pierwszy:34h,46 min Bogdan Adamczyk, nr 002 w generalce pi±ty:28h,28 min
Kosma Szafraniak, nr 010 w generalce szósty:28h37 min.
Kosma i Bogdan, gdyby wystartowali równo z niby liderem
generalki, byli by przed nim 180 km.
Obecnie brakuje im 80 km żeby go dogonić, a wystartowali 11 godzin za nim.
Dogoni± go? Raczej nie!

Data: 2018-08-26 06:25:25
Autor: Ignac
Dziś startuje, Bałtyk-Bieszczady Tour – 24 – 27 sierpnia 2018
W dniu niedziela, 26 sierpnia 2018 15:15:25 UTC+2 użytkownik Ignac napisał:

Dogoni± go? Raczej nie!
Sadzę, że obecny lider-Rychlicki i ci co z nim wystartowali,
będ± mieli problem, żeby wej¶ć nawet do drugiej dziesi±tki w generalce.
Kto i po co tak ustawia klasyfikacje, to jest dopiero manipulacyjny kosmos!

Data: 2018-08-26 15:47:48
Autor: Maciek
W dniu 26.08.2018 o 15:25, Ignac pisze:
[...]

Też tak s±dzę. Ruchlicki ma ¶redni± w okolicach 23.

Kto i po co tak ustawia klasyfikacje, to jest dopiero manipulacyjny kosmos!

No jest to bezsens... nic z tej ichniejszej klasyfikacji wprost nie wynika.

Data: 2018-08-26 09:06:02
Autor: Ignac
W dniu niedziela, 26 sierpnia 2018 15:47:53 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
W dniu 26.08.2018 o 15:25, Ignac pisze:

> ...to jest dopiero ... kosmos!

Kot się znalazł, jest na 168 miejscu, bidula przejechała już 610 km.

Data: 2018-08-26 19:18:47
Autor: Maciek
Dzi¶ startuje, Bałtyk-Bieszczady Tour – 24 – 27 sierpnia 2018
Kot się znalazł, jest na 168 miejscu, bidula przejechała już 610 km.

Faktycznie. Nic tylko trzymać kciuki i życzyć wytrwało¶ci, pewnie już mega zmęczona po kilometrach i jeĽdzie w takiej pogodzie.

....nie zapeszaj±c... prawdopodobnie szykuj± się rekordy.
Adamczyk z Kosm± pędz± jak szaleni :) na ostatnim PK czasy odpowiednio 33h10/15min.
Rekord dla Solo 35h50min.
Zostało im ok 38km do zrobienia (tak mi google maps pokazuje ten odcinek).
Ten ichniejszy system monitoringu ze strony 48km do końca.

Data: 2018-08-26 12:48:57
Autor: Ignac
W dniu niedziela, 26 sierpnia 2018 19:19:07 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
> Kot się znalazł, jest na 168 miejscu, bidula przejechała już 610 km.

Faktycznie. Nic tylko trzymać kciuki i życzyć wytrwało¶ci, pewnie już mega zmęczona po kilometrach i jeĽdzie w takiej pogodzie.
Kot da radę, już jest na 666 km, s± zdecydowanie gorsi za ni±.
...nie zapeszaj±c... prawdopodobnie szykuj± się rekordy.
Adamczyk z Kosm± pędz± jak szaleni :)
Oni nie mog± być pewni zwycięstwa, bo jedzie za nami jeszcze grupka
z równie ¶wietnymi czasami, my¶lę, że się potasuj± z minutowymi różnicami.
A Chłopak Księżycowy zatrzymał się w połowie dystansu i nic.
Rano zobaczymy!

Data: 2018-08-26 22:46:53
Autor: Maciek
[...]

....wiesz w swojej kategorii chyba s± nie do ruszenia, ale mogę się mylić

Adamczyk meta z czasem 34:53:46
Kosma meta z czasem 35:23:39

Obaj pobili dotychczasowy rekord (dla Solo).

W zeszłych latach organizator podawał wyniki z rozgraniczeniem na podium w danej kategorii oraz zestawienie z wrzuceniem wszystkich do jednego wora:

http://1008.pl/wyniki-2016/

Teraz będzie tych kategorii trochę :)

No nic, tak jak piszesz, zobaczymy jutro co będzie.

Data: 2018-08-27 07:41:38
Autor: Ignac
W dniu niedziela, 26 sierpnia 2018 22:46:56 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

...wiesz w swojej kategorii chyba s± nie do ruszenia, ale mogę się mylić

Adamczyk meta z czasem 34:53:46
Kosma meta z czasem 35:23:39
 I miałe¶ rację, ale tamci byli blisko.
Wy¶cig zyskuje na popularno¶ci, w następnych edycjach zawodników
będzie jeszcze więcej.
Przez głupia organizację startu, dali wjechać na metę pierwszemu
Ruchlickiemu, który zaj±ł chyba 25 miejsce, ostatecznie.
Chłopak Księżycowy pojawił się znik±d, ale na szczę¶cie ukończył.
No i Kotek też daje radę, bidula.
The end!

Data: 2018-08-26 15:33:33
Autor: Maciek
[...]

W rzeczywisto¶ci, już jest dawno po zabawie:

https://www.podrozerowerowe.info/index.php?topic=16933.750

Data: 2018-08-26 15:42:01
Autor: Maciek
Dzi¶ startuje, Bałtyk-Bieszczady Tour – 24 – 27 sierpnia 2018

Dogoni± go? Raczej nie!

W rzeczywisto¶ci, już jest dawno po zabawie:

https://www.podrozerowerowe.info/index.php?topic=16933.750

tzn.IMHO za krótki już dystans.

Dzi¶ startuje, Bałtyk-Bieszczady Tour - 24 - 27 sierpnia 2018