Dziś św. Gertrudy, Dziewicy [3 kl.]

Data: 2010-11-16 19:13:35
Autor: abc
Dziś św. Gertrudy, Dziewicy [3 kl.]
Gertruda jest jedną z największych mistyczek chrześcijaństwa. Jej widzenia
zaczęły się, gdy miała 26 lat. 27 stycznia 1281 roku przeżyła swoje
mistyczne zaślubiny z Boskim Oblubieńcem.

Rozpoczął się nowy etap jej życia. Otrzymała dar kontemplacji, charyzmat
nadprzyrodzonych ekstaz i objawień oraz proroczych wizji. Jej zjednoczenie z
Bogiem skupiło się na tajemnicy miłości Serca Jezusowego.

Swoje modlitwy i objawienia zapisała z polecenia Pana Jezusa w dziele
Objawienia.

Więcej http://www.brewiarz.katolik.pl/czytelnia/swieci/11-16b.php3

Data: 2010-11-16 19:23:38
Autor: rAzor
Dziś św. Gertrudy, Dziewicy [3 kl.]
Darz bór! Użytkownik... he he - abc raczył napisać:
[...]

Panie abc, doceniam to co Pan uczynił dla mnie osobiscie, ale nie moge pozostać obojętnym na *przykazania* grupy dyskusyjnej - co ma do wniesienia pański wątek, poza słusznym zagotowaniem pana Grzegorza Zi. - do założeń tej grupy?
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-16 19:37:20
Autor: abc
[...]

Polityka jest podzbiorem religii, religia przenika wszelkie aspekty życia.
Rdzeniem kultury jest kult - rdzeniem kultury chrześcijańskiej jest kult
Chrystusa.  My, Polacy, powinniśmy dobrze znać naszą religię - katolicyzm -
bo to jest fundament naszej osobowości. Dlatego przypominam abc katolicyzmu.

Data: 2010-11-16 19:46:51
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-11-16 19:37, abc pisze:
[...]

I dobrze. Zawsze to ciekawsze od pierdolenia o Biedroniu.

--

Tomy M.

Data: 2010-11-16 19:51:46
Autor: cytryna4
Dzi¶ ¶w. Gertrudy, Dziewicy [3 kl.]

> Polityka jest podzbiorem religii, religia przenika wszelkie aspekty ¿ycia.
> Rdzeniem kultury jest kult - rdzeniem kultury chrze¶cijañskiej jest kult
> Chrystusa.  My, Polacy, powinni¶my dobrze znaæ nasz± religiê - katolicyzm -
> bo to jest fundament naszej osobowo¶ci. Dlatego przypominam abc
katolicyzmu.

I dobrze. Zawsze to ciekawsze od pierdolenia o Biedroniu.

-- Tomy M.

Ja zawsze najpierw zmówię paciorek a później jadę z beczką gnoju do Warzywnego
ogródka - i patrzcie jak kwitnie ten chwast społeczny. Amen!

Data: 2010-11-16 20:05:19
Autor: rAzor
[...]

Zrzoumiałem. Dziękuję za wyjaśnienie.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-16 21:12:17
Autor: Azor jest pedałem
Dziś św. Gertrudy, Dziewicy [3 kl.]

Użytkownik "rAzor" <liejtienant.rzevskij@siwa.kobylka.com.ru> napisał

Zrzoumiałem.

Podwałbrzyski marzyciel.

Przemysław Warzywny

--

Dupowaty Hitler już się potknął w swoim nieudolnym marszu do władzy,
 o Joannę Kluzik-Rostowską i chłopkę Elżbietę Jakubiak.

Data: 2010-11-16 20:45:21
Autor: Grzegorz Z.
Dałeś się wkręcić lefebryście, w kościele kat. dzisiaj jest "Dzień
powszedni albo wspomnienie rocznicy poświęcenia rzymskich bazylik Świętych
Apostołów Piotra i Pawła".

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-11-16 23:41:54
Autor: Michał Sz.
Dziś św. Gertrudy, Dziewicy [3 kl.]
Co znaczy 3 kl. ?

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4ce2c9d5$0$22808$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić

Data: 2010-11-17 05:30:46
Autor: Grzegorz Z.
Dziś św. Gertrudy, Dziewicy [3 kl.]
Michał Sz. napisał:

Co znaczy 3 kl. ?

Twarde siedzenia.

Data: 2010-11-17 07:45:29
Autor: Azor jest pedałem
Dziś św. Gertrudy, Dziewicy [3 kl.]

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:rwapqnus3i44$.1qtect62d0qwz$.dlg40tude.net...
Michał Sz. napisał:

Co znaczy 3 kl. ?

Twarde siedzenia.

;-))

Przemysław Warzywny

Data: 2010-11-17 06:24:08
Autor: abc
Dziś św. Gertrudy, Dziewicy [3 kl.]
Co znaczy 3 kl. ?

Znaczy dzień liturgiczny 3 klasy.  Ponieważ niedziele i uroczystości zależne
od święta Zmartwychwstania Pańskiego nie są związane ze stałą datą, często
następuje zbieg dwu świąt. W takim wypadku klasa dnia liturgicznego
decyduje, które święto ustępuje.

Dziś św. Gertrudy, Dziewicy [3 kl.]