Dziś "święto zmarłych"

Data: 2010-11-01 13:54:56
Autor: Grzegorz Z.
Dziś "święto zmarłych"
Chciałem tylko przypomnieć :)))))

Data: 2010-11-01 13:56:11
Autor: rAzor
Dziś "święto zmarłych"
Darz bór! Użytkownik... he he - Grzegorz Z. raczył napisać:
Chciałem tylko przypomnieć :)))))

To jest wymysł "tfojego" tatusia z Wydziału d/s Wyznań przy KC PZPR.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-01 14:00:07
Autor: Grzegorz Z.
Dziś "święto zmarłych"

Darz bór! Użytkownik... he he - Grzegorz Z. raczył napisać:
Chciałem tylko przypomnieć :)))))

To jest wymysł "tfojego"

Włącz czym prędzej "moduł sprawdzania pisowni" bo cię z karawanem pomylą.

Data: 2010-11-01 14:01:01
Autor: Kaczysta
Dziś "święto zmarłych"

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:krtufhigil6o.oqc9un4lcywl$.dlg40tude.net...
Chciałem tylko przypomnieć :)))))
Nieprawda - dzisiaj jest Wszystkich Świętych.
AZ

Data: 2010-11-01 14:03:20
Autor: Grzegorz Z.
Dziś "święto zmarłych"

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:krtufhigil6o.oqc9un4lcywl$.dlg40tude.net...
Chciałem tylko przypomnieć :)))))
Nieprawda - dzisiaj jest Wszystkich Świętych.

Dziękuję. O to mi chodziło :)))

Data: 2010-11-01 14:06:23
Autor: Panslavista
Dziś "święto zmarłych"

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:krtufhigil6o.oqc9un4lcywl$.dlg40tude.net...
Chciałem tylko przypomnieć :)))))

Żyt to żyt, nie wie, że dzisiaj radosne święto wszystkich świętych imieniny, a Zaduszki dopiero jutro...

Data: 2010-11-01 14:08:30
Autor: Grzegorz Z.
Dziś "święto zmarłych"
a Zaduszki dopiero jutro...

Ale co ci się nie zgadza?

"Święto zmarłych" dzisiaj, "dzień zaduszny" jutro.

Data: 2010-11-01 14:19:26
Autor: cyc
Dziś "święto zmarłych"

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4ccebb5c$0$22804$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ja rowniez mowie "wszystkich swietych " ale jest to blad . Ludzie nie po to dzisiaj chodza na cmentarz , modla sie na nim , pala swiece , przynosza kwiaty , ze dzisiej sa imieniny swietych , tylko po to aby uczcic swoich zmarlych bliskiech . Jest to wiec swieto zmarlych a nie swieto wszystkich swietych . Tak bylo od zawsze i tak zawsze bedzie mimo wielowiekowych staran ludzi kosciola starajacych sie przekabacic niegdysiejsze slowianskie swieto zmarlych na "swoj stroj" . W sumie sie im to udalo ale bledem jest uciazliwe obstawanie przy nazwie , ktora w swojej tresci nie oddaje rzeczywistego wymiaru swieta .
Ja chodze na groby swoich bliskich czczac pamiec o nich a nie swietowac imieniny ogloszonych przez ksiedza swietych.. To samo robia wszyscy ludzie na swiecie . Po co wiec ten dualistyczny wydzwiek mieszajacy ludziom w glowach ? .

cyc

Data: 2010-11-01 16:16:03
Autor: Eulalia Browarek
Dziś "święto zmarłych"

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:iamep6$t68$1news.onet.pl...

[...]

Bo slowianskie święto zmarłych było wczoraj i będzie jutro. W środkowy dzień wpakował się kościół, żeby zawłaszczyć święto. Stąd ten dualizm i zamieszanie.

Zennon

Data: 2010-11-01 18:09:39
Autor:
Dziś "święto zmarłych"
On Mon, 1 Nov 2010 13:54:56 +0100, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

Chciałem tylko przypomnieć :)))))

 sadzisz, ze deklaracja lodzka dzis nie obowiazuje?

Data: 2010-11-01 18:20:47
Autor: Grzegorz Z.
Dziś "święto zmarłych"

wrote:

Chciałem tylko przypomnieć :)))))

 sadzisz, ze deklaracja lodzka dzis nie obowiazuje?

Sądzisz że mnie obowiązują wasze kościelne zarządzenia?

Data: 2010-11-01 20:41:32
Autor: Grzegorz Z.
35 woreczków.
Data: 2010-11-01 21:07:22
Autor: u2
Nie zmieniaj tematu wątku, chamie !
Data: 2010-11-02 01:03:38
Autor: Grzegorz Z.
Nie zmieniaj tematów nie swoich wątków
j.w.

--
"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."

Dziś "święto zmarłych"