Dzi¶ tańsze paliwo na stacjach Orlenu ...

Data: 2012-07-15 13:38:43
Autor: D±browski
Dzi¶ tańsze paliwo na stacjach Orlenu ...
.... o 10gr na litrze, pod warunkiem płacenia gotówk±. Przy cenach na Bliskiej w moim miasteczku wychodzi taniej o 1,8%. Bankomat jest niecałe 100 m od stacji, więc za zaoszczędzone 6 zł dzieci dostały lody. Nie miałbym nic przeciwko, gdyby wszystkie towary były tańsze o 1,8% przy płatno¶ci gotówk±.

Data: 2012-07-15 13:06:05
Autor: ala.ma.asa@gazeta.pl
D±browski <niespamowi_rdabrowski@autograf.pl> napisał(a):
[...]

wczoraj na "mojej" pobliskiej Bliskiej ON był po 5.45 zł.
płac±c gotówk± zapłaciłbym 5.35 zł.
płac±c kart± meritum, zapłaciłem po 5.45 zł za litr, ale dostanę 4% zwrotu, więc litr paliwa wychodzi po 5.23 zł.
oczywi¶cie na zwrot z meritum trzeba czekać, niemniej jednak w tym przypadku (wg mnie) nie opłaca się płacić gotówk± :)

Data: 2012-07-15 13:18:21
Autor: W
Dzi¶ tańsze paliwo na stacjach Orlenu ...
 ala.ma.asa@gazeta.pl wystukał, co następuje:

[...]

uhm... imho MB/CB jest trochę poroniony bo to takie przelewanie z miejsca w miejsce -- bo niby wynikowo wychodzi na to samo, ale na uja bawić się w te procenciki jak możnaby by już na wej¶ciu mieć to samo bez przekładania pięniędzy z kupki na kupkę... zupełnie jak organizacja finansów publicznych ;-)

Data: 2012-07-15 13:57:00
Autor: ala.ma.asa gazeta.pl
W <wu@wu.pl> napisał(a):
[...]
;-)

na 1 litrze to rzeczywi¶cie prawie to samo: 5.35 i 5.23 różnica 12 gr. i gra nie jest warta ¶wieczki. niemniej jednak nie kupowałem 1 litra paliwa :-)

Data: 2012-07-15 17:58:17
Autor: W

W <wu@wu.pl> napisał(a):
[...]

no to masz ca 6 dukacików w kieszeni... bior±c pod uwagę to, że trzeba grzebać po ofertach banków/zakładać konta/spełniać kryteria darmowo¶ci wci±ż jeste¶ przekonany, że to jest gra warta ¶wieczki? ;>

Data: 2012-07-15 18:49:44
Autor: ala.ma.asa gazeta.pl
W <wu@wu.pl> napisał(a):

[...]

grzebać po ofertach to nie trzeba, wystarczy czytać tę grupę :)
a czy gra jest warta ¶wieczki? wg mnie tak. kryterium darmowo¶ci jak na razie spełniam bez żadnych (odpukać) problemów, dodatkowo nie lubię chodzić z "żyw± gotówk±" i wszędzie gdzie tylko można płacić kart±, to płacę kart±. dlaczego więc nie upiec dwóch pieczeni przy jednym ogniu: płacę kart± i płacę mniej (dostaję zwrot), niż gdybym zapłacił gotówk±.

Data: 2012-07-15 23:42:10
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Dzi¶ tańsze paliwo na stacjach Orlenu ...

"W" XnsA091CAEFFB5ADwuathome@at.home

no to masz ca 6 dukacików w kieszeni... bior±c pod uwagę to, że trzeba
grzebać po ofertach banków/zakładać konta/spełniać kryteria darmowo¶ci wci±ż
jeste¶ przekonany, że to jest gra warta ¶wieczki? ;>

Ja jestem pewien, że płac± nam za mało!!! Teraz jest ładna pogoda,
szkoda więc czasu, ale chyba możemy przygotować na jesień jaki¶
marsz protestacyjny, ż±daj±c od banków podwyższenia naszych zarobków!!!

To skandal, że banki tak mocno nas wyzyskuj±, że płac± nam te
nędzne grosze [dla mnie być może będzie to wkrótce jedyne moje
utrzymanie, ale popierdolić mogę -- że mało, że nie opłaca się,
że musz± dawać więcej, że odwołam się do Radia Maryja itd...]
za nasz± ciężk±, wytężon±, odpowiedzialn± [co tu jeszcze dopisać?
trzeba by jakie¶ przewmówinie Tuska czy Truskolaksiego poczytać,
aby zobaczyć, co jeszcze tu dodać] i niezwykle ważn± pracę!!!

Mało Ci? To spadaj. :) Jeste¶ jednym z tych, którzy zniechęcaj±,
ale sami nie popuszcz± jednej złotówki!!! Moim rodzicom księża
tłoczyli do głów, że jestem głupi, że trzeba my¶leć poważnie
o życiu itd... Rodzice dali się zwieĽć tym ,,m±dro¶ciom''
i nie zauważyli, że inni ludzie, id±c moj± drog± (a i ja
sam, ale wcze¶niej, zanim mi porozbijano wszystko, co miałem)
osi±gnęli sukcesy... Teraz trzeba żyć w nędzy i przygl±dać się
tym, którzy żyj± w dostatkach...

Dla mnie banki płac± dużo. i ja z tego cieszę się.

10 lat temu szukałem pracy, za któr± chciałem 300 (trzysta) złotych
miesięcznie -- bo tyle mi brakowało do szczę¶cia, ale nie dostałem
żadnej płatnej pracy! Tak straciłem wszystko, co miałem -- cał± moj±
przyszło¶ć. Z uszkodzonym kręgosłupem i astm± nie zarobię już pieniędzy.
Wiedziałem wówczas o tym, jaka przyszło¶ć czeka mnie w tej skurwysynnej Polsce.

I wdzięczny będę każdemu, kto mi pomoże. Oczywi¶cie bankom -- także.

-=-

Nawet nazwiska nie masz. Piszesz -- ale odpowiedzialno¶ci żadnej za
swoje słowa nie chcesz brać! Sam, za 5 złotych, zabijesz człowieka,
ale innych zniechęcasz do oszczędzania.

Data: 2012-07-15 13:55:05
Autor: SQLwiel
W dniu 2012-07-15 13:38, D±browski pisze:
[...]

Popieram.
Od czasu, gdy mojej starej kupowałem torebkę za 5 stów i zapytałem jaki będzie rabat przy płatno¶ci gotówk±, to się kuln±łem biegiem do bankomatu i też zyskałem "na lody" (gdybym napisał "na loda", to by¶cie nie uwierzyli...).

Ale moneyback trochę tę kalkulację zakłóca. Zadania robi± się trudniejsze ;)

--

Dziękuję i pozdrawiam.           Sqlwiel.

Data: 2012-07-15 14:32:00
Autor: brum
[OT]Re: Dzi¶ tańsze paliwo na stacjach Orlenu ...
Od czasu, gdy mojej starej kupowałem torebkę za 5 stów

niezle Cie wytresowala, skoro z jednej strony nazywasz ja "stara" (zgaduje, ze za jej plecami), a z drugiej kupujesz torebke za pol tysiaca

Data: 2012-07-15 16:24:49
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Dzi¶ tańsze paliwo na stacjach Orlenu ...

"D±browski" 5002abbd$0$26696$65785112@news.neostrada.pl

[...]

IMO takie płacenie jest objawem wstecznictwa.

Data: 2012-07-15 16:43:44
Autor: Jakub Jewuła
Dzi¶ tańsze paliwo na stacjach Orlenu ...
towary  były tańsze o 1,8%
> przy płatno¶ci gotówk±.

IMO takie płacenie jest objawem wstecznictwa.

Raczej posiadania gotowki.

Data: 2012-07-15 23:25:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Dzi¶ tańsze paliwo na stacjach Orlenu ...

"Jakub Jewuła" jtukv6$q9o$1@inews.gazeta.pl

"SQLwiel" jtub2p$s97$1@inews.gazeta.pl

[...]

Raczej posiadania bankomatu...

Data: 2012-07-15 16:41:20
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Sun, 15 Jul 2012 13:38:43 +0200, D±browski napisał(a):

[...]

A idĽ pan z tak± propozycj±... Tankowałem na Orlenie tydzień temu, podaję
kartę, a kasjerka: "je¶li pan zapłaci gotówk±, zrobię 10 gr rabatu na
litrze". - "A jak zapłacę t± kart±, będę miał jakie¶ 60 gr rabatu na litrze".

Dalszych pytań nie było, nawet o kawie i płynie do spryskiwaczy nie
marudziła, za to następny w kolejce wypytał mnie, co i jak :)

AK

Data: 2012-07-15 14:55:55
Autor: xbartx
Dzi¶ tańsze paliwo na stacjach Orlenu ...
Dnia Sun, 15 Jul 2012 16:41:20 +0200, Andrzej Kubiak napisał(a):

A idź pan z taką propozycją... Tankowałem na Orlenie tydzień temu,
podaję kartę, a kasjerka: "jeśli pan zapłaci gotówką, zrobię 10 gr
rabatu na litrze".
- "A jak zapłacę tą kartą, będę miał jakieś 60 gr rabatu na litrze".

Z tego co kojarzÄ™ w mille jest 3% a w meritum 4% to skÄ…d te 60 gr?

--
xbartx

Data: 2012-07-15 18:39:37
Autor: Andrzej Kubiak
Dzi¶ tańsze paliwo na stacjach Orlenu ...
Dnia Sun, 15 Jul 2012 14:55:55 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

Z tego co kojarzę w mille jest 3% a w meritum 4% to sk±d te 60 gr?

Getin.

AK

Data: 2012-07-15 23:15:52
Autor: zlotowinfo
Dzi¶ tańsze paliwo na stacjach Orlenu ...
Użytkownik "Andrzej Kubiak" <none@inv.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:gipcpatu3rgg.94sz4gos7rer$.dlg40tude.net...
Dnia Sun, 15 Jul 2012 14:55:55 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

Z tego co kojarzę w mille jest 3% a w meritum 4% to sk±d te 60 gr?

kiedy¶ to wyliczałem i to było tylko pozornie

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-07-16 07:53:44
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Sun, 15 Jul 2012 23:15:52 +0200, zlotowinfo napisał(a):

kiedy¶ to wyliczałem i to było tylko pozornie

Mnie z historii rachunku i faktur za paliwo wynika, że całkiem
rzeczywi¶cie, ale dla mnie comiesięczne spełnienie warunków darmowo¶ci w
kilkunastu bankach, to pół godziny zabawy na iPadzie, więc pewnie mam
skrzywione spojrzenie.

AK

Data: 2012-07-16 07:32:42
Autor: xbartx
Dnia Mon, 16 Jul 2012 07:53:44 +0200, Andrzej Kubiak napisał(a):

Mnie z historii rachunku i faktur za paliwo wynika, że całkiem
rzeczywiście, ale dla mnie comiesięczne spełnienie warunków darmowości w
kilkunastu bankach, to pół godziny zabawy na iPadzie, więc pewnie mam
skrzywione spojrzenie.

Pół godziny w kilkunastu bankach? Chyba trochę przesadzasz albo inaczej rozumiesz "rachunek darmowy".

--
xbartx

Data: 2012-07-16 10:03:50
Autor: lolekanabolek
Dziś tańsze paliwo na stacjach Orlen u ...
W dniu 2012-07-16 09:32, xbartx pisze:

Pół godziny w kilkunastu bankach? Chyba trochę przesadzasz albo inaczej
rozumiesz "rachunek darmowy".

przecież w ciągu pół godziny przelew nie musi obskoczyć paru banków
pół godziny pewnie zajmuje mu ustawienie przelewów, np.
kwota X z banku A do B w dniu Z
kwota Z z banku B do C w dniu Z+1
itd ...

Marcin

Data: 2012-07-16 11:24:43
Autor: xbartx
Dnia Mon, 16 Jul 2012 10:03:50 +0200, lolekanabolek napisał(a):

przecież w ciągu pół godziny przelew nie musi obskoczyć paru banków pół
godziny pewnie zajmuje mu ustawienie przelewĂłw, np. kwota X z banku A do
B w dniu Z
kwota Z z banku B do C w dniu Z+1

Ja nie o tym. Zauważ, że tam jest słowo iPad czyli tablet i kilkanaście banków. No ale okazuje się że do niektórych nie trzeba się nawet logować więc z mojej strony EOT.

--
xbartx

Data: 2012-07-16 11:15:51
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Mon, 16 Jul 2012 07:32:42 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

Pół godziny w kilkunastu bankach? Chyba trochę przesadzasz

Chyba nie.

albo inaczej rozumiesz "rachunek darmowy".

Je¶li za niego nie płacę po spełnieniu czego¶ tam, uznaję go za darmowy.
Niektóre banki można załatwić hurtem, nawet bez logowania się do nich. Nie,
szczegółów nie będzie.

AK

Data: 2012-07-16 20:28:15
Autor: zlotowinfo
Dzi¶ tańsze paliwo na stacjach Orlenu ...
Użytkownik "Andrzej Kubiak" <none@inv.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:1lntngy0hk4i5.oo8u90fjin5k.dlg40tude.net...
[...]

max 30 litrów i 500zł musisz wydać od czego nie ma żadnego %

ostatnio co¶ tam wyliczałem:
http://grupy-dyskusyjne.money.pl/getin;tez;zwraca;za;paliwo,watek,1074756-p1.html

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-07-16 21:15:25
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Mon, 16 Jul 2012 20:28:15 +0200, zlotowinfo napisał(a):

[...]

I je¶li komu¶ te 30/60 litrów miesięcznie wystarcza, to ma ok. 60 groszy
zwrotu, czy nie? Proste, mam nadzieję, pytanie.

500zł musisz wydać od czego nie ma żadnego %

Tam od razu wydać... Kilka kliknięć mysz± i stuknięć w klawiaturę.

AK

Dzi¶ tańsze paliwo na stacjach Orlenu ...