Dziś w Sharm el Sheikh

Data: 2009-08-17 17:35:47
Autor: SHARMDIVER.PL
Dziś w Sharm el Sheikh
Dziś grupa nurków z naszej bazy zobaczyła dużą MANTĘ ok. 5m szerokości w Ras Mohhamad.
Oprócz tego rekiny, żółwie :)

Zapraszamy

www.sharmdiver.pl

Bezpieczne nurkowania

Data: 2009-08-17 11:41:40
Autor: Pszemol
Dziś w Sharm el Sheikh
"SHARMDIVER.PL" <diveinstructor@usuntoop.pl> wrote in message news:h6btai$rkp$1news.onet.pl...
Dziś grupa nurków z naszej bazy zobaczyła dużą MANTĘ ok. 5m
szerokości w Ras Mohhamad.
Oprócz tego rekiny, żółwie :)

Zdjęcia!
Zdjęcia!
Zdjęcia! :-)

Data: 2009-08-17 20:05:29
Autor: Krzysztof Biały
Dziś w Sharm el Sheikh
 Dziś grupa nurków z naszej bazy zobaczyła dużą odpływającą łódź, która powinna ich zabrać.
 Oprócz tego rekiny, żółwie:)

 Zapraszamy

 www.sharmdiver.pl

 Bezpieczne nurkowania

Data: 2009-08-17 20:19:34
Autor: SHARMDIVER.PL
Picie
Krzysztof Bia wrote:
 Dziś grupa nurków......

Czy twoje wystąpienia mają związek z moimi uwagami na temat nurkowań "po pijaku"?
Przykro było nurku Białostocki ?

Data: 2009-08-17 11:21:53
Autor: pnk
Picie
On 17 Sie, 20:19, "SHARMDIVER.PL" <diveinstruc...@usuntoop.pl> wrote:
Krzysztof Bia wrote:
>  Dziś grupa nurków......

Czy twoje wystąpienia mają związek z moimi uwagami na temat nurkowań "po
pijaku"?
Przykro było nurku Białostocki ?

Janek, dziś już nie powinienieś pić
Przestań.

pnk

Data: 2009-08-17 21:09:28
Autor: Krzysztof Biały
Picie
Czy twoje wystąpienia mają związek z moimi uwagami na temat nurkowań "po pijaku"?

Jesteś żałosny. Moje wystąpienie ma związek tylko i wyłącznie z Twoim wyczynem sprzed kilku lat, czym zasłynąłeś na sekcie. Nie znam Twoich uwag, bo to co piszesz jest równie intrygujące jak nadruk na rolce papieru toaletowego.
Dla Twojej informacji: nie zdarzyło mi się nurkować "po pijaku", wogóle z wiekiem coraz mniej lubię alkohol, niezależnie od okazji. Ale nie będzie Ci dane się przekonać, bo nie jesteś dla mnie partenerem ani do nurkowania ani do dyskusji o nurkowaniu. Tym bardziej do wspólnego wypicia piwa.

Przykro było nurku Białostocki ?

Przymiotniki w języku polskim zaczynają się od małej litery. Swoją drogą to "Białostocki" to miała być jakaś zniewaga czy wyróżnienie, bo nie dotarło do mnie przesłanie... co prawda nie mieszkam w Białymstoku od 11 lat, ale miejsce to jest ciągle bliskie memu sercu, więc jeżeli to pierwsze to trafiłeś jak kulą w płot.

Data: 2009-08-17 21:32:48
Autor: SHARMDIVER.PL
Picie
Krzysztof Biały wrote:
Czy twoje wystąpienia mają związek z moimi uwagami na temat nurkowań "po pijaku"?

Dla Twojej informacji: nie zdarzyło mi się nurkować "po pijaku",

wogóle z wiekiem coraz mniej lubię alkohol, niezależnie od okazji.

W to wierzę.
Zdrowie nie te.

[...]

Spotkalismy się dawno temu nad jeziorkiem jak nurkowałeś z "klubem"
"Klub" leżał "pokotem"

:-(

Data: 2009-08-17 22:19:06
Autor: Krzysztof Biały
Picie
Spotkalismy się dawno temu nad jeziorkiem jak nurkowałeś z "klubem"
"Klub" leżał "pokotem"

Gdzie i kiedy. Dokładnie. I lepiej dla Ciebie byś się nie pomylił...

W to wierzę. Zdrowie nie te.

Mam gdzieś w co wierzysz. O moje zdrowie się nie martw.

Data: 2009-08-17 13:37:32
Autor: maran
Picie
On 17 Sie, 22:23, "SHARMDIVER.PL" <diveinstruc...@usuntoop.pl> wrote:

:-)

Tak sobie myślę po ostatnich postach że, trzeba zacząć tak jak z
koliną nową świecką tradycję z Jasiem.

Janek z Sharmu SPIERDALAJ nurkować.

Data: 2009-08-17 22:52:01
Autor: SHARMDIVER.PL
Picie
baran wrote:
[...]

Nie podoba Ci się temat "nurkowanie bez picia" dla osób z listy?
Nie wystarczą ostatnio omawiane na liście tragiczne śmierci ?
Czy zamiast wniosków możesz znaleźć tylko brak kultury?

Data: 2009-08-18 05:58:10
Autor: jacekplacek
Pijackie kompleksy Jana Dudzińskiego
SHARMDIVER.PL <diveinstructor@usuntoop.pl> napisał(a):
baran wrote:
> koliną nową świecką tradycję z Jasiem.
Jak wyżej

Nie podoba Ci się temat "nurkowanie bez picia" dla osób z listy?
Masz z tym jakiś problem? Zakładasz grupę wsparcia? Od problemów alkoholowych są wyspecjalizowane jednostki lecznicze. Chyba, ze masz takie zalecenia lekarskie.

Nie wystarczą ostatnio omawiane na liście tragiczne śmierci ?
Te "ostatnio" jakiego okresu dotyczą? Możesz podać linki, bo ja ostatnio to chyba pijany byłem, ale za cholerę nie ma...

Czy zamiast wniosków możesz znaleźć tylko brak kultury?
Janku. W twoich postach, jest dokładnie jak piszesz: zero wniosków i kompletny brak kultury.

Data: 2009-08-18 08:26:52
Autor: SHARMDIVER.PL
A w domu to wszyscy zdrowi?
  polnyplacek wrote:

Nie wystarczą ostatnio omawiane na liście tragiczne śmierci ?
Te "ostatnio" jakiego okresu dotyczą? Możesz podać linki, bo ja ostatnio to chyba pijany byłem, ale za cholerę nie ma...

Dalej problemy z obsługą komputera? No cóż... Ostatnia linijka wiele tłumaczy :(

Data: 2009-08-18 20:51:38
Autor: Lot
Pijackie kompleksy Jana Dudzińskiego
hmm, trąci to syndromem DDAA.

Lot

Data: 2009-08-18 21:00:39
Autor: info
Picie
baran wrote:
> [...]

Nie wystarczą ostatnio omawiane na liście tragiczne śmierci ?
Czy zamiast wniosków możesz znaleźć tylko brak kultury?

janek! gówno wiesz o wypadkach. o wypadkach o których zdarzyły sie ostatnio w egiptowie w shram czy dahab nawet nie słyszałeś i nie masz nic do powiedzenia. genrelnie szkoda słów.
mariusz

Data: 2009-08-18 21:46:02
Autor: SHARMDIVER.PL
Picie
Byłeś pytany o wypadek.
Odpowiedziałeś : Wiem ale nie powiem"
Czy jesteś w stanie napisać jakikolwiek post bez słów prostaka?

Data: 2009-08-18 21:55:11
Autor: SHARMDIVER.PL
Picie

Data: 2009-08-18 14:07:58
Autor: Krzysztof Biały
Picie

Użytkownik "SHARMDIVER.PL" <diveinstructor@usuntoop.pl> napisał w wiadomości news:h6ce5q$63t$2news.onet.pl...
Gdzie i kiedy. Dokładnie. I lepiej dla Ciebie byś się nie pomylił...
:-)

No i co, gasisz sprawę emotikonem? Gdzie i kiedy widziałeś mnie i mój "klub" "lezący pokotem"
Czekam na konkrety, albo pozostanie stwierdzić że łżesz jak pies... a więc piesku, daj głos...

Data: 2009-08-18 14:11:10
Autor: SHARMDIVER.PL
Picie
Krzysztof Biały wrote:
[...]

Nad jeziorem koło Augustowa..

Data: 2009-08-18 14:13:15
Autor: SHARMDIVER.PL
Picie
SHARMDIVER.PL wrote:
Krzysztof Biały wrote:
[...]

Zresztą przecież było na liście jakiś czas temu.
I od tego czasu nie możesz sobie darować aby wtrącić swoje "trzy grosze". Prawda?

EOT.

Data: 2009-08-18 20:08:58
Autor: Krzysztof Biały
Picie
Czekam na konkrety, albo pozostanie stwierdzić że łżesz jak pies... a więc piesku, daj głos...
Nad jeziorem koło Augustowa..

Mówiłem... konkretnie, piesku. Nadal szczekasz.

Widzisz, ja mam ten komfort że wiem że taka sytuacja nie miała miejsca. W moim klubie, mimo famy krążącej wokół LOK, nie piło się między nurkowaniami czy przed nurkowaniami. Po i owszem, bywały imprezy. Zatem powtórzę: łżesz jak pies, Dudziński. Masz ze mną problem, bo nie masz jak się przyczepić: nie zarzucisz mi że zwalczam konkurencję bo nie jestem instruktorem. Nie mam interesów w Sharm. Nurkowania które wykonuję i ludzi z którymi je wykonuję są raczej daleko poza Twoim zasięgiem. Więc wymyślasz jakieś żałosne bzdury... ale skoro już je wypowiedziałeś, czekam. Czas, miejsce, ktoś kto może potwierdzić Twoją opinię...

Pomijam fakt: "jezioro koło Augustowa" oznacza mniej więcej tyle co "na Syberii". Spójrz na mapę.

Dudziński, mam Cię już na tyle dość, że jeżeli moje pierwotne plany nie wypalą i kolejny raz przyjdzie mi lecieć do Dahab, zatrzymam się w Sharm i z chęcią usłyszę jak rzucasz mi oskarżenia w twarz.
Chociaż jak wieść gminna niesie, chorowity jesteś i pewnie będziesz niedostępny.

Data: 2009-08-18 22:18:20
Autor: SHARMDIVER.PL
Picie
Krzysztof Biały wrote:
Czekam.......
Nad jeziorem koło Augustowa..

Mówiłem.........

Zresztą przecież było na liście jakiś czas temu.
I od tego czasu nie możesz sobie darować aby wtrącić swoje "trzy grosze + prostackie wyzwiska". Prawda?

EOT.

Data: 2009-08-18 22:42:38
Autor: Krzysztof Biały
Picie
Zresztą przecież było na liście jakiś czas temu.
I od tego czasu nie możesz sobie darować aby wtrącić swoje "trzy grosze + prostackie wyzwiska". Prawda?

Zacytuj, tylko w koncu dla odmiany jakieś konkrety. Gdzieś gdzie zostało opisane pijaństwo w MOIM byłym klubie, nie ogólnie jakieś mroczne historie o LOK.
Na razie dowiedzieliśmy się że wiesz że w okolicy Augustowa jest jezioro (dla Twojej informacji jest ich nawet kilka).
Bez konkretów tylko potwierdzasz że jesteś parszywym kłamcą a na dodatek tchórzem, bo nie umiesz przyznać się do błędu.

EOT.

Do czasu. Wrócę do tematu gdy nasze ścieżki się przetną, chętnie się dowiem czy masz odwagę powtórzyć te oszczerstwa. Póki co nie warto z tobą gadać, szczekaj więc sobie dalej.

Data: 2009-08-29 21:37:26
Autor: _Slnt_
Picie
Krzysztof Biały pisze:

Chociaż jak wieść gminna niesie, chorowity jesteś i pewnie będziesz niedostępny.

No cóż, Dudziński to takie... Yeti :D

Data: 2009-08-19 07:35:07
Autor: SHARMDIVER.PL
Dziś w Sharm el Sheikh
SHARMDIVER.PL wrote:
[...]

Lipiec, sierpień to najlepsze miesiące do nurkowania w Morzu Czerwonym - więc nie zwlekaj!
Egipt jest też jedną z najtańszych i najbliższych egzotycznych destynacji.
Już po 4 godzinach lotu możesz oglądać cuda podwodnego świata.

Zapraszamy

www.sharmdiver.pl

Bezpieczne nurkowania

Data: 2009-08-19 07:49:51
Autor: Lot
Jutro i pojutrze rĂłwnieĹź
Już po czterech godzinach lotu można zobaczyć oszczercę i kłamcę.
Przy odrobinie szczęścia usłyszeć jak szczeka z pod stołu.

Na kłamstwie już poległeś a wczoraj dałeś dowód tego, że jesteś tchórzem i oszczercą.
Stąpasz po grząskim gruncie.

Z jednym tylko się zgodzę.
Rzeczywiście za 4 godziny można Ci przybić piątkę.

Lot

Data: 2009-08-19 11:07:11
Autor: Karol Kopec
Jutro i pojutrze również
Lot pisze:
Z jednym tylko się zgodzę.
Rzeczywiście za 4 godziny można Ci przybić piątkę.

Loti, a nie miało być "wybić piątkę"

pozdrawiam KK.

Data: 2009-08-19 09:58:50
Autor: jacekplacek
Jutro i pojutrze również
Karol Kopec <k.kopecANTYSPAM@poligrafia.com> napisał(a):
Lot pisze:
> Z jednym tylko się zgodzę.
> Rzeczywiście za 4 godziny można Ci przybić piątkę.

Loti, a nie miało być "wybić piątkę"

Jak przyjedzie po Krzyśku, to będzie "przybić". Z resztą, czy to ważne? Byle na zmianę i powoli :)

Data: 2009-08-19 12:32:54
Autor: SHARMDIVER.PL
Jutro i pojutrze również
Lot pisze:
Z jednym tylko się zgodzę.
Rzeczywiście za 4 godziny można Ci przybić piątkę.
Loti, a nie miało być "wybić piątkę"

Och Karol ! jakiś ty męski, zdecydowany i brutalny..
Gdyby tylko nie ten otłuszczony brzusio wylewający się z portek...

:)

..... Byle na zmianę i powoli

Następny z klubu "słoninka" ?

:)

Umówcie się z lotem na filmy "o prawdziwych mężczyznach" które lubicie - próbkę prezentował na liście, a ty się dopytywałeś... :)

Data: 2009-08-19 10:37:49
Autor: Pszemol
Dziś w Sharm el Sheikh
"SHARMDIVER.PL" <diveinstructor@usuntoop.pl> wrote in message news:h6g2ru$k1n$1news.onet.pl...
[...]

Według jakich kryteriów lipiec i sierpień są najlepsze?
Chodzi o widoczność (mniej planktonu?) czy może
rodzaj zwierzaków jakie można zobaczyć pod wodą?
Czym różni się lipiec od np. grudnia lub marca?

Data: 2009-08-19 18:35:02
Autor: SHARMDIVER.PL
Dziś w Sharm el Sheikh
Pszemol wrote:
[...]

Zainteresuj się widocznością w poszczególnych miesiącach w Morzu Czerwonym.

czy może
rodzaj zwierzaków jakie można zobaczyć pod wodą?
Czym różni się lipiec od np. grudnia lub marca?

Jeśli chodzi o nurkowania to np. temperaturą wody, pogodą oraz tym co mnie najbardziej interesuje - ilością "podwodnego zwierza" oraz określonych gatunków.

Dziś w Sharm el Sheikh