Dzis w Sharm el Sheikh Egipt)

Data: 2009-11-17 21:21:52
Autor: SHARMDIVER.PL
Dzis w Sharm el Sheikh Egipt)
dzi¶ na kursie Nitrox po kursie OWD widzieli¶my White Tip Shark-a, dwa duże Napoleony na rafie Gordon przy Tiranie.

Pozdrawiamy

www.sharmdiver.pl

Data: 2009-11-17 21:35:29
Autor: jacekplacek
Dzis w Sharm el Sheikh Egipt)
SHARMDIVER.PL <diveinstructor@usuntoop.pl> napisał(a):
dzi¶ na kursie Nitrox po kursie OWD widzieli¶my White Tip Shark-a, dwa duże Napoleony na rafie Gordon przy Tiranie.

Masz jak±¶ kontrolę, co do sziszy wam sypi±?

Data: 2009-11-17 23:06:32
Autor: jacekzachara
Dzis w Sharm el Sheikh Egipt)
dzi¶ na kursie Nitrox po kursie OWD widzieli¶my White Tip Shark-a, dwa duże Napoleony na rafie Gordon przy Tiranie.

Znaczy się że jest duże prawdopodobieństwo że jak zaraz po OWD kto¶ będzie robił
kurs Nitroxowy to zobaczy rekiny  i Napoleony.
Dzięki za info
Muszę to wprowadzić do swoich programów marketingowych
Pozdrawiam Jacek

Data: 2009-11-18 08:31:52
Autor: Looiee
Dzis w Sharm el Sheikh Egipt)
On 17 Lis, 20:21, "SHARMDIVER.PL" <diveinstruc...@usuntoop.pl> wrote:
dzi¶ na kursie Nitrox po kursie OWD widzieli¶my White Tip Shark-a, dwa
duże Napoleony na rafie Gordon przy Tiranie.

Pozdrawiamy

www.sharmdiver.pl

A ja dwa tygodnie tygodnie temu na Yolandzie widziałam jednego
napoleona (wcale nie za duży) i dwudziestu nurków wokół niego (połowa
z aparatami), poza tym nic ciekawego tam nie było, a kiedy¶ (jeszcze 2
lata temu) tam było prawdziwe akwarium.

Data: 2009-11-21 21:20:03
Autor: SHARMDIVER.PL
Dzis w Sharm el Sheikh Egipt)
SHARMDIVER.PL wrote:
dzi¶ na kursie Nitrox po kursie OWD widzieli¶my White Tip Shark-a, dwa duże Napoleony na rafie Gordon przy Tiranie.

Pozdrawiamy

www.sharmdiver.pl

W ostatnich dniach każdego dnia widzieli¶my na kursie OWD orlenie oraz raz wielkiego żółwia (wszystkie nurkowania kursu w morzu na rafach)oraz dużego Napoleona.

Pogoda wspaniała, bardzo mało ludzi

Pozdrawia

www.sharmdiver.pl

Data: 2009-11-21 21:09:24
Autor: _Slnt_
Dzis w Sharm el Sheikh Egipt)
SHARMDIVER.PL pisze:

dzi¶ na kursie Nitrox po kursie OWD widzieli¶my White Tip Shark-a, dwa duże Napoleony na rafie Gordon przy Tiranie.
Z wrażenia posikałem sie w piankę. Ale to nieważne, od jutra będzie tylko dla kursantów.

W ostatnich dniach każdego dnia widzieli¶my na kursie OWD orlenie oraz raz wielkiego żółwia (wszystkie nurkowania kursu w morzu na rafach)oraz dużego Napoleona.

Zrobiłem wtedy duuuż± kupę w piankę /byłem bez majtek/ ale to nie problem, w przyszłym tygodniu będ± j± używać nowi kursanci z Polski.

Pozdrawia
www.sharmdiver.pl

Wzajemnie pozdrawiam

Data: 2009-11-21 21:16:40
Autor:
Dzis w Sharm el Sheikh Egipt)
_Slnt_ <po@co.komu.to> napisał(a):
> Zrobiłem wtedy duuuż± kupę w piankę /byłem bez majtek/ ale to nie problem, w przyszłym tygodniu będ± j± używać nowi kursanci z Polski.
> www.sharmdiver.pl

Wzajemnie pozdrawiam

Możesz podać dokładny wpis w którym występuje taki fragment?

pozdrawiam rc

Data: 2009-11-22 00:22:36
Autor: Mania
Dzis w Sharm el Sheikh Egipt)
[...]

A u mnie antyczne, rzymskie grobowce. Masz takowe?

Data: 2009-11-22 11:32:38
Autor: Piotr
Dzis w Sharm el Sheikh Egipt)
Użytkownik "Mania" <mbnin.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci
A u mnie antyczne, rzymskie grobowce. Masz takowe?

Mania - a gdziez takowe?;)

pzdrw
Piotr

Data: 2009-11-23 18:54:33
Autor: Mania
Dzis w Sharm el Sheikh Egipt)
Piotr <mojmailfiifka@pocztana.onet.pl> napisał(a):
Użytkownik "Mania" <mbnin.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci
> A u mnie antyczne, rzymskie grobowce. Masz takowe?

> [...]

Puglia. Czyli poludniowe Wlochy. Rewelacyjne nurkowania. W dodatku w 3 roznych morzach w zasadzie. Po jednej stronie Adriatyk i jaskinie, w srodku Jonskie (i starozytny Rzym pod woda) i jeszcze kawalkiem sie Srodziemne wciska. Nie mowiac o tym, ze temperatura wody 17-18 stopni. A na swiezaku w sloncu to i nawet 30 stopni (chociaz srednia mam okolo 20-25 stopni).
Mania

--

Dzis w Sharm el Sheikh Egipt)