Dzis w Sharm el Sheikh Egipt)

Data: 2009-11-21 21:20:03
Autor: SHARMDIVER.PL
Dzis w Sharm el Sheikh Egipt)
SHARMDIVER.PL wrote:
dzi¶ na kursie Nitrox po kursie OWD widzieli¶my White Tip Shark-a, dwa duże Napoleony na rafie Gordon przy Tiranie.

Pozdrawiamy

www.sharmdiver.pl

W ostatnich dniach każdego dnia widzieli¶my na kursie OWD orlenie oraz raz wielkiego żółwia (wszystkie nurkowania kursu w morzu na rafach)oraz dużego Napoleona.

Pogoda wspaniała, bardzo mało ludzi

Pozdrawia

www.sharmdiver.pl

Data: 2009-11-21 21:09:24
Autor: _Slnt_
Dzis w Sharm el Sheikh Egipt)
SHARMDIVER.PL pisze:

dzi¶ na kursie Nitrox po kursie OWD widzieli¶my White Tip Shark-a, dwa duże Napoleony na rafie Gordon przy Tiranie.
Z wrażenia posikałem sie w piankę. Ale to nieważne, od jutra będzie tylko dla kursantów.

W ostatnich dniach każdego dnia widzieli¶my na kursie OWD orlenie oraz raz wielkiego żółwia (wszystkie nurkowania kursu w morzu na rafach)oraz dużego Napoleona.

Zrobiłem wtedy duuuż± kupę w piankę /byłem bez majtek/ ale to nie problem, w przyszłym tygodniu będ± j± używać nowi kursanci z Polski.

Pozdrawia
www.sharmdiver.pl

Wzajemnie pozdrawiam

Data: 2009-11-21 21:16:40
Autor:
Dzis w Sharm el Sheikh Egipt)
_Slnt_ <po@co.komu.to> napisał(a):
> Zrobiłem wtedy duuuż± kupę w piankę /byłem bez majtek/ ale to nie problem, w przyszłym tygodniu będ± j± używać nowi kursanci z Polski.
> www.sharmdiver.pl

Wzajemnie pozdrawiam

Możesz podać dokładny wpis w którym występuje taki fragment?

pozdrawiam rc

--

Dzis w Sharm el Sheikh Egipt)