Dzis w Sharm el Sheikh Egipt)

Data: 2009-11-22 00:22:36
Autor: Mania
Dzis w Sharm el Sheikh Egipt)
SHARMDIVER.PL <diveinstructor@usuntoop.pl> napisał(a):
dziś na kursie Nitrox po kursie OWD widzieliśmy White Tip Shark-a, dwa duże Napoleony na rafie Gordon przy Tiranie.

Pozdrawiamy

www.sharmdiver.pl
A u mnie antyczne, rzymskie grobowce. Masz takowe?

Data: 2009-11-22 11:32:38
Autor: Piotr
Dzis w Sharm el Sheikh Egipt)
Użytkownik "Mania" <mbnin.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
A u mnie antyczne, rzymskie grobowce. Masz takowe?

Mania - a gdziez takowe?;)

pzdrw
Piotr

Data: 2009-11-23 18:54:33
Autor: Mania
Dzis w Sharm el Sheikh Egipt)
Piotr <mojmailfiifka@pocztana.onet.pl> napisał(a):
Użytkownik "Mania" <mbnin.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> A u mnie antyczne, rzymskie grobowce. Masz takowe?

> [...]

Puglia. Czyli poludniowe Wlochy. Rewelacyjne nurkowania. W dodatku w 3 roznych morzach w zasadzie. Po jednej stronie Adriatyk i jaskinie, w srodku Jonskie (i starozytny Rzym pod woda) i jeszcze kawalkiem sie Srodziemne wciska. Nie mowiac o tym, ze temperatura wody 17-18 stopni. A na swiezaku w sloncu to i nawet 30 stopni (chociaz srednia mam okolo 20-25 stopni).
Mania

--

Dzis w Sharm el Sheikh Egipt)