Dzis w Sharm el Sheikh ( Egipt) Market

Data: 2009-12-14 21:14:45
Autor: SHARMDIVER.PL
Dzis w Sharm el Sheikh ( Egipt) Market
Witam,

dziś na początku kursu OWD (1 dzień) studenci podczas swoich pierwszych nurkowań zobaczyli z ciekawostek trzy mureny ( dwie po ok. 2m) oraz ORLENIA którego obserwowali ok. 10 min. Dodatkowo płaszczki Blue Spotted Ray i ryba Krokodyl (Crocodile fish)nie mówiąc o przepięknie kolorowych rafach.
łączny czas 3 nurkowań wyniósł 130 min. Grupa liczy 2 osoby.

Dlatego warto wybierać kursy OWD w Egipcie na których WSZYSTKIE nurkowania odbywają się w morzu a nie polowa z nich w chlorowanym basenie z widokami kafelków i wypadnietych włosów na dnie... :-)i z małą ilością osób w grupie

Pozdrawia ze słonecznego Egiptu

www.sharmdiver.pl

Data: 2009-12-15 16:32:13
Autor: SHARMDIVER.PL
SHARMDIVER.PL wrote:
[...]

dziś drugi dzień kursu OWD SSI.
Studenci na rafie zobaczyli ze specjalnych okazów dwa Napoleony, trzy mureny w tym jedna GIGANTYCZNA oraz nieczęsto spotykana płaszczkę LEOPARD RAY..

Pozdrawia

www.sharmdiver.pl

Data: 2009-12-16 09:02:25
Autor: Grzech00
Dzis w Sharm el Sheikh ( Egipt) Market
A dziś na Wdzydzach widziałem zarąbistego mietusa. Cieszę się, że nie robiłem kursu w egipcie, bo pewnie nigdy bym go nie zobaczył, bo okichalbym się ze strachu:-)

Data: 2009-12-16 12:27:05
Autor: jacekplacek

http://www.youtube.com/watch?v=-_4B2s54vX8

Data: 2009-12-16 20:13:44
Autor: SHARMDIVER.PL
SHARMDIVER.PL wrote:
[...]

dziś był trzeci dzień kursu OWD SSI.( www.divessi.com )
Podobnie jak w poprzednich dniach Morze Czerwone pokazało swoje skarby:
Dziś widzieliśmy rybę "krokodyl", dużą płaszczkę LEOPARD RAY - jak wczoraj, dużego (1 m)strzępiela, oraz GIGANTYCZNEGO "100 letniego" żółwia....
Studenci sami nie wierzą, ze maja takie szczęście

Z słonecznego, cieplutkiego Egiptu pozdrawia

www.sharmdiver.pl

Data: 2009-12-16 22:57:48
Autor: Alf/red/
Dzis w Sharm el Sheikh ( Egipt) Market
SHARMDIVER.PL pisze:
SHARMDIVER.PL wrote:

Łał, zmienia czytnik.

Z słonecznego, cieplutkiego Egiptu pozdrawia

Nie pitol. Ciemno się o czwartej robi, i w kurtce trzeba chodzić.

--
Alf/red/

Dzis w Sharm el Sheikh ( Egipt) Market