Dziś w Sharm el Sheikh (market)

Data: 2010-09-29 22:03:25
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
Dziś w Sharm el Sheikh (market)
Witam,

pogoda w Sharm utrzymuje się nadal na "letnim" - lato) poziomie.
Temperatura wody wynosi ok. 30C a powietrza przez kilka dni utrzymywała się w granicach 35C.
Pod wodą ciągle bardzo dużo ryb.
Dziś studenci spotkali dwa orlenie - z jednym pływali w odległości 2m przez ca 10 min.
Spotkaliśmy też dwukrotnie ryby krokodyle (Crocodile Fish) :-)
Jutro nurkujemy wcześnie - w planach gigantyczny żółw - ale zobaczymy czy się uda go zobaczyć.

Pozdrowienia z bardzo słonecznego Sharm el Sheikh

--
www.sharmdiver.pl

Nurkuj bezpiecznie z profesjonalistami
na jednych z najpiękniejszych raf na świecie.

Data: 2010-09-30 11:26:02
Autor: Jan Werbiński
Dziś w Sharm el Sheikh (market)
nuda

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-09-30 21:22:28
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
On 2010-09-29 22:03, WWW.SHARMDIVER.PL wrote:
Witam,

[...]

Dziś żółwia nie było, ale za to w jednym miejscu spotkaliśmy trzy WIELKIE ryby Krokodyl (Crocodile Fish) oraz w innym płaszczę Torpedo Ray - Elektryczna :-)

temperatura rano powietrza 32C
Woda 30C

Data: 2010-10-02 19:02:32
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
On 2010-09-29 22:03, WWW.SHARMDIVER.PL wrote:
Witam,

[...]

Dziś 2 ryby Krokodyle, 3 duże Mureny, 2 Napoleony, WIELKI ŻÓŁW

Data: 2010-10-02 19:57:11
Autor: Włodzimierz Kołacz

On 2010-09-29 22:03, WWW.SHARMDIVER.PL wrote:
Witam,

[...]

Jasiu a polucje nocne dziś widziałeś? Bo widzę że sam ze sobą się bawisz:-(

Data: 2010-10-02 20:57:07
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
On 2010-09-29 22:03, WWW.SHARMDIVER.PL wrote:
Witam,

[...]

Oczywiście to widzieli studenci na kursie. Tym razem OWD SSI.
Czy nie lepiej cały kurs podstawowy przejść w morzu na pięknych rafach z tysiącami bajecznych ryb niż siedzieć w chlorowanym baseniku?

Pozdrowienia z ciągle BARDZO słonecznego i ciepłego Sharm el Sheikh Egipt

Data: 2010-10-04 08:37:30
Autor: MarcinJK
W dniu 2010-10-02 20:57, WWW.SHARMDIVER.PL pisze:

Oczywiście to widzieli studenci na kursie. Tym razem OWD SSI.
Czy nie lepiej cały kurs podstawowy przejść w morzu na pięknych rafach z
tysiącami bajecznych ryb niż siedzieć w chlorowanym baseniku?

nurałem z takimi po OWD w Egiptowie i masz rację zamiast się czegoś nauczyć to rybki
oglądali. A potem strach z takimi iść nawet na 10m. Krytyczny przypadek z maja br jak gościowi po egiptowskim owd maskę zalało, tak sobie przedmuchał, że zalał ją do końca i w panice chciał spier...lić do góry. Ledwo barana zdążyłem za płetwę złapać.
Na Piasecznym inna pani pływała tak, że instruktor musiał ją obsługiwac jak na intro i nawet nie poczuła że obie płetwy gdzieś zgubiła w toni, miała plastik z tego
Twojego zajebistego SSI w wystawiony w Egipcie, więc nie przesadzaj, że tam jest tak dobrze a tu tak źle ...

--
MarcinJK

Data: 2010-10-04 09:41:30
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
Dziś w Sharm el Sheikh (market)
Witaj,

to prawda, że wiele osób nurkuje po kursach w Egipcie tak iż "włosy dęba stają."
Jaka jest tego najczęstsza przyczyna? - poszukiwanie "byle taniej" "bo każdy kurs jest taki sam" liczy się więc tylko cena (najniższa) oraz to iż często mimo iż są nad morzem połowę kursu "trenują" w basenie hotelowym o 1,6m głębokości :-(
Na ostatnim moim kursie OWD SSI (tym z żółwiem) nurkowie spędzili 2x po 75 minut pod wodą (butle 80 cu ft), inne nurkowania trwały po ok. 50 min. BARDZO mała grupa.
Zapewniam Cię, że wstydu nie ma :-)
Nurkowali z łodzi i mogli porównać swoje umiejętności z innymi już dawno certyfikowanymi nurkami.
Byli przyjemnie zaskoczeni tym co potrafią/wiedzą.
Oczywiście zawsze mówię studentom zachęcając ich do dalszego nurkowania w Polsce iż warunki tu są inne (widoczność, temperatura)oraz aby uważali na niebezpiecznych matołów dla których ideą nurkowania jest "byle głębiej" bez odpowiednich umiejętności.. :-(
Co do nurków z Polski to jest tak iż są oni często "napompowani" przez instruktorów "w jakich to ja ciężkich warunkach się nie szkoliłem" i w związku z tym "jakim to wspaniałym nurkiem ja nie jestem" co jak wiadomo jest prostą drogą do problemów.

Pozdrawiam z słonecznego Sharm el Sheikh

Temperatura powietrza 32 C woda 30 C
Przepiękne słońce, czyste niebo, lekki wiaterek.

Data: 2010-10-05 11:46:42
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
On 2010-10-04 09:41, WWW.SHARMDIVER.PL wrote:
Witaj,

[...]

Oto informacja od osoby po kursie PADI w jednej z znanych polskich baz w Sharm w Egipcie:

"Kurs byl wyjatkowo udany. Niespodziewalam sie takiego poziomu.
Owszem pol dnia spedzilismy na szkoleniu zwiazanym jedynie z samym sprzetem.
Plywalam na butlach z dwoma typami zaworow."

Zadałem pytanie o sprzęt z pierwszego dnia kursu OWD i na takim poziomie.

Od czterech godzin cisza na ten temat mimo wymiany korespondencji

:-)

Data: 2010-10-05 15:51:31
Autor: Włodzimierz Kołacz

On 2010-10-04 09:41, WWW.SHARMDIVER.PL wrote:
Witaj,

[...]

Czy ty umiesz czytać ze zrozumieniem?
Czy uważasz że na twoje bzdety ktoś musi biegiem odpowiadać?
Czy uważasz że masz prawo pytać kogoś o sposób prowadzenia kursu przez kogoś innego?
Czy uważasz że przyzwoite poznanie sprzętu i jego poprawnej obsługi to coś złego?
Czy ty sam składasz klamoty swoim kursantom?
Czy ty jesteś normalny czy jednak masz we łbie pochrzanione jakbyś się marychy naćpał!

Data: 2010-10-06 10:13:31
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
On 2010-10-04 09:41, WWW.SHARMDIVER.PL wrote:
Witaj,

[...]

Niestety nie otrzymałem odpowiedzi.
Jak widać na załączonym obrazku kursy PADI mimo iż z założenia dobre w praktyce to kompletna tandeta wołająca o pomstę do nieba.
Pytanie nie było ani skomplikowane, ani "podchwytliwe".
pierwszy dzień kursu KAŻDEGO kursu podstawowego.
Dotyczyło bezpieczeństwa. Od wykonania określonych procedur zależy ŻYCIE I ZDROWIE tej osoby oraz jej partnera pod wodą.
I co?
Kompletne ZERO
Ale samopoczucie kobieta ma znakomite.
Mam przecież licencję OWD PADI :-(
To z pewnością jestem dobra... :-(

i na tej poddstawie piszę, iz mimo dobrych w założeniu kursów posiadanie licencji PADI to obciach..

Data: 2010-10-06 10:35:28
Autor: trzesiek

Użytkownik "WWW.SHARMDIVER.PL" <diveinstructor@usuntoop.pl> napisał w wiadomości news:i8hatu$8up$2news.onet.pl...
Od wykonania określonych procedur zależy ŻYCIE I ZDROWIE tej osoby oraz jej partnera pod wodą.
I co?
Kompletne ZERO

Tak, od wykonania procedur zależy ŻYCIE i ZDROWIE!!! I co? Janowi Dudzińskiemu vel. SHARMDIVER zdarzyło się prostych procedur nie dopełnić i pozostawić na otwartym morzu podopiecznych. Jednak należy mieć na uwadze, że ludzie są omylni i błędy się im przydarzają. Gorzej, jak nie rozumieją, nawet po fakcie, szkodliwości swojego postępowania.
A co można o takim człowieku powiedzieć?
Kompletne ZERO.

Wojciech Czechowski

Data: 2010-10-06 11:15:38
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
Dziś w Sharm el Sheikh (market)
W jakim celu powtarzasz kłamstwa?
Ubodło Cię to co napisałem o nurkach szkolonych w PADI?

Data: 2010-10-06 11:31:33
Autor: trzesiek
Użytkownik "WWW.SHARMDIVER.PL" <diveinstructor@usuntoop.pl> napisał w wiadomości news:i8hehb$kd1$1news.onet.pl...
W jakim celu powtarzasz kłamstwa?

W poście z dnia 04.07.2004
(http://groups.google.pl/group/pl.rec.nurkowanie/msg/d3bd60099efa579a?hl=pl&&q=nurkowanie+jan+dudzinski)
Jan Dudziński napisał ...

Przeczytaj to, co sam przed kilkoma laty napisałeś, wtedy dojdziesz do wniosku, że nie kłamię i co więcej nie powtarzam kłamstw, więc tezy zawarte w pytaniu "W jakim celu powtarzasz kłamstwa?" zawiera dwa Twoje kłamstwa:
1. Sugestia, że kłamię nie jest prawdziwa.
2. Sugestia, że powtarzam kłamstwa nie jest prawdziwa, ponieważ nie kłamałem, ani nie przytaczałem nieprawdziwych wypowiedzi. No chyba, że Twoja relacja z 04.07.2004 nie jest prawdziwa, wtedy faktycznie powtarzam kłamstwa wygenerowane przez Ciebie :-)

Ubodło Cię to co napisałem o nurkach szkolonych w PADI?

Nie, ponieważ nie mam zupełnie nic wspólnego z PADI :-)

Wojciech Czechowski

Data: 2010-10-06 11:44:24
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
On 2010-10-06 11:31, trzesiek wrote:
[...]

Tak, powtarzasz kłamstwa.
Jak rozumiem napisany przeze mnie tekst jest nie zrozumiały dla Ciebie?
Przez lata będąc nauczycielem już przyzwyczaiłem się do tego iż są uczniowie i ci "SPECJALNI" Ale nie piszę tu o prymusach :-)

ps. czy mogę spróbować jeszcze raz?
Masz licencję LOK.

Data: 2010-10-06 12:00:27
Autor: trzesiek
Użytkownik "WWW.SHARMDIVER.PL" <diveinstructor@usuntoop.pl> napisał w wiadomości news:i8hg7h$pis$1news.onet.pl...
On 2010-10-06 11:31, trzesiek wrote:
[...]

Tekst jest dla mnie całkowicie zrozumiały i wynika z niego z całą pewnością, że łódź odpłynęła z nurkowiska bez dwóch nurków, którzy nią przybyli na nurkowisko. Na wszelki wypadek dopiszę, że z tekstu wynika, iż opiekowałeś się grupą nurków i Twoim obowiązkiem było policzenie ich przed odpłynięciem. Nie odnosiłem się do żadnych innych informacji z Twojego tekstu. Już kiedyś próbowałem Ci wyjaśnić, że nie ma absolutnie żadnego znaczenia ciąg innych wydarzeń. Faktem opisanym przez Ciebie jest pozostawienie podopiecznych na otwartym morzu.

Przez lata będąc nauczycielem już przyzwyczaiłem się do tego iż są uczniowie i ci "SPECJALNI" Ale nie piszę tu o prymusach :-)

Szkoda, że przez te lata nie przyzwyczaiłeś się do korzystania z wiedzy, którą podobno posiadasz będąc człowiekiem wykształconym. Wiedza nie jest do niczego przydatna, jeśli jej posiadacz nie potrafi jej łączyć i wyciągać wniosków adekwatnie do wystąpienia przesłanek do jej zastosowania.

ps. czy mogę spróbować jeszcze raz?

Oczywiście, że możesz spróbować jeszcze raz. Jak spróbujesz, to poinformuj grupę czego spróbowałeś i jakie masz po tej próbie wrażenia.

Masz licencję LOK.

To zdanie jest fałszywe.

Wojciech Czechowski

Data: 2010-10-06 12:13:46
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
On 2010-10-06 11:31, trzesiek wrote:
[...]

Postaraj się jeszcze raz przeczytać ze zrozumieniem tekst.
O sytuacji oraz o tym iż byli pod opieką/w grupie pary PADI Dive Masterów z Polski.
Pod opieką których jako organizatorów tu przyjechali i z którymi nurkowali w grupie.
Dive Masterzy za swoją "Pracę" otrzymywali pieniądze.
Wenckowski "jakoś zapomniał" napisać o tym fakcie..

Data: 2010-10-06 13:08:02
Autor: trzesiek

On 2010-10-06 11:31, trzesiek wrote:
[...]

A może Ty zapomniałeś zdementować informacje zawarte w zdaniu:

;prowadzący,instruktor oraz organizator:JAN DUDZIŃSKI,

które przyjąłem, jako prawdziwe, bo do nich ustosunkowałeś się słowami:

"Przyjechala spora grupa osob, ktora zostala podzielona pomiedzy mnie oraz 2 divemasterow. Ja opiekowalem sie i nurkowalem wylacznie z grupa najmniej doswiadczonych osob ktore przyjechaly bezposrednio po kursie. Wenckowski plywal teoretycznie z grupa 2 i 3."

Kluczowe jest to, że byłeś ORGANIZATOREM. Z innych Twoich zdań wynika, że miałeś pieczę nad pracą divemasterów i wydawałeś im dyspozycje. Divemasterzy opiekowali się nurkami pod wodą, lecz na organizatorze-kierowniku spoczywa obowiązek dopilnowania czy podwładni wywiązali się z powierzonych im zadań.
To wynika z TWOJEGO opisu zdarzeń. Jeśli osobą odpowiedzialną na łodzi był kto inny niż Jan Dudziński, to wskaż tą osobę.

Janie, w którymś z postów wspomniałem, że na temat twojej moralności i profesjonalizmu mam wyrobione zdanie. Zmienię je natychmiast, gdy przedstawisz wiarygodne argumenty o swojej niewinności w sprawie pozostawienia nurków na otwartym morzu. Do tego czasu będę reagował na Twoje próby dyskredytowania postępowania innych osób.

Nigdy nie zaakceptuję Twojej rasistowskiej nienawiści do Polaków, o których względy zabiegasz w związku z Twoją działalnością biznesową. Odnoszę nieodparte wrażenie, że ktoś kiedyś poczuje się Twoimi słowami o Polakach dotknięty osobiście i przyjedzie do Sharm domagać się od Ciebie bezpośrednich przeprosin . Dla mnie byłoby korzystne, abyś zrzekł się polskiego obywatelstwa i przestał być złą wizytówką znienawidzonych przez Ciebie rodaków.

Wojciech Czechowski

Data: 2010-10-06 13:20:32
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
Dziś w Sharm el Sheikh (market)
Rozmowa z Toba niestety do niczego nie prowadzi.

Pa, Pa.

Data: 2010-10-06 18:07:22
Autor: Włodzimierz Kołacz
Dziś w Sharm el Sheikh (market)
Malutki i baaardzo głupiutki z ciebie człowieczek Dudziński bo z chwilą pojawienia się argumentów żegnasz się. Nie potrafisz przyjąć do wiadomości tego że poniosłeś ogromną porażkę. Etyka twoja jest podobna do marnego złodziejaszka przyłapanego na gorącym uczynku z fantami w ręce i gorąco zapewniającego że on niczego nie wziął.
Zaprzeczasz każdemu faktowi nawet temu oczywistemu!
A poprostu i po ludzku i po męsku mówiąc rzadki z ciebie palant !

Data: 2010-10-06 21:57:50
Autor: _Slnt_
W dniu 2010-10-06 18:07, Włodzimierz Kołacz pisze:

Malutki i baaardzo głupiutki z ciebie człowieczek Dudziński
A poprostu i po ludzku i po męsku mówiąc rzadki z ciebie palant !

A tam palant! :)

Dudziński, po prostu Dudziński.

W naszej nurkowej ekipie praktycznie zaniechaliśmy wulgaryzmów i inwektyw. Całą polską różnorodność w tym temacie zastępuje nam jedno nazwisko odmieniane we wszystkich formach, przypadkach i z przedrostkami...

Czasem się komuś dla odmiany wypsnie: sram_w_dajwer :D

Data: 2010-10-07 13:14:28
Autor: Włodzimierz Kołacz

Użytkownik "_Slnt_" <po.co@komu.to> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i8ikbk$sqn$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Ano widzisz jak na Twoich oczach Jaś z D wpisał się w kulturotwórczy rozwój synonimów ludycznego języka Polskiego :-)).
Ale ja mu nie dorastam więc póki co będzie dla mnie wieloznacznym, tylko palantem :-)
Pozdrawiam Włodek

Data: 2010-10-06 12:17:55
Autor: MarcinJK
W dniu 2010-10-06 10:13, WWW.SHARMDIVER.PL pisze:

i na tej poddstawie piszę, iz mimo dobrych w założeniu kursów posiadanie
licencji PADI to obciach..

no masz rację ...
ja mam PADI i już zaczynam sie czuć obciachowo, bo w końcu to plastik nurkuje, nie ? :P

Data: 2010-10-06 12:29:10
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
Dziś w Sharm el Sheikh (market)
Dokładnie, to tak jak byś przyszedł do na uroczyste przyjęcie w garniturze, sandałach i białych skarpetkach.

Data: 2010-10-06 12:36:00
Autor: MarcinJK
W dniu 2010-10-06 12:29, WWW.SHARMDIVER.PL pisze:
Dokładnie, to tak jak byś przyszedł do na uroczyste przyjęcie w
garniturze, sandałach i białych skarpetkach.

Jasiu, uważasz, że powinienem zrobić crossa do SSI ? :P
otóż informuję iż nie mam takiego zamiaru, ale po niektórych Twoich postach widać, że moda na dopalacze dotarła już do Egiptu ...

Data: 2010-10-06 12:43:52
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
On 2010-10-06 12:36, MarcinJK wrote:
W dniu 2010-10-06 12:29, WWW.SHARMDIVER.PL pisze:
Dok�adnie, to tak jak by� przyszed� do na uroczyste przyj�cie w
garniturze, sanda�ach i bia�ych skarpetkach.

Jasiu, uwaşasz, şe powinienem zrobi� crossa do SSI ? :P
otóş informuj� iş nie mam takiego zamiaru,....

AleĹź zapraszam :-)
Jeśli umiesz nurkować na poziomie jaki powinieneś mieć mając swoją licencję zrobię Ci x-over za darmo.
Zapłacisz jak za zwykła nurkowania (wszystkie zniżki obowiązują) oraz licencję.

Data: 2010-10-06 13:45:46
Autor: MarcinJK
Dziś w Sharm el Sheikh (market)
W dniu 2010-10-06 12:43, WWW.SHARMDIVER.PL pisze:

AleĚź zapraszam :-)
Je�li umiesz nurkowa� na poziomie jaki powiniene� mie� maj�c swoj�
licencj� zrobi� Ci x-over za darmo.
Zap�acisz jak za zwyk�a nurkowania (wszystkie znişki obowi�zuj�)
oraz licencj�.

jak zaczną się krzywić na widok mojego plastiku, wtedy skorzystam z propozycji :)
póki co , jakoś nic takiego nie zaobserwowałem

Data: 2010-10-05 14:00:32
Autor: Włodzimierz Kołacz

wiadomości grup dyskusyjnych:i8c0bu$tjp$1@news.onet.pl...
[...]

Ależ Ty masz naćpane w tym łbie. Czyżbyś w PL kupił złe dopalacze? Sam bez przerwy oferujesz jakieś obniżki
cen specjalnie dla polaków pijaków na swoje pożal się boże usługi.

Na ostatnim moim kursie OWD SSI (tym z żółwiem) nurkowie spędzili 2x po 75
minut pod wodą (butle 80 cu ft), inne nurkowania trwały po ok. 50 min.
BARDZO mała grupa.

Jasiu, czym się chwalisz? Moich dwóch aktualnych kursantów mając drugą
lekcję spędzili w wodzie już  5 godzin! Zapewniam Cię że nie mają czasu na
oglądanie rybek bo ciężko pracują ćwicząc różne umiejętności. Zapewne ten kurs zamknie się około dwudziestoma godzinami w wodzie.
No ale ja uczę w kraju w którym wg "myszcza" z Sharm nie da się nauczyć
przyzwoitego nurkowania. Ba uczę także wg systemu który myszczowi z Sharm zabiera mnóstwo klientów. Dlatego taki cięty jesteś na PADI :-)

Zapewniam Cię, że wstydu nie ma :-)
E już to że ktoś korzysta z Twoich usług tu na sekcie stanowi o wstydzie.

Nurkowali z łodzi i mogli porównać swoje umiejętności z innymi już dawno
certyfikowanymi nurkami.
Jesteś boskim mistrzem ściemy Ale niech tam.

Byli przyjemnie zaskoczeni tym co potrafią/wiedzą.
Bo zapewne nie wiedzą ile mogli by wiedzieć/umieć gdyby uczyli się u rozsądnego instruktora.

[...]
Owszem tu mógł bym się zgodzić tyle że nie nazwał bym ich matołami bo to ich obraża. Nurek podejmuje decyzje nurkowe ważne jest to czy robi to świadomie w oparciu o realną ocenę swoich możliwości i umiejętności.

[...]

Ależ nie zauważasz jak ty sam jesteś napompowany swoją manią wyższości. Wiesz właściciel choroby psychicznej zwykle nie zauważa tego jak ciężko jest chory. To tak częsta specyfika choroby psychicznej którą zauważa otoczenie ale nie właściciel Dopiero otoczenie jest w stanie uświadomić choremu że coś z nim jest nie tak. Bywa jednak w ciężkich przypadkach że uświadamianie nic nie daje.
 Poważnie mówię lecz się
na głowę bo będziesz całe życie nie szczęśliwy bo tyle tych matołów na świece się pląta!
Co krok to matoł :-)) Straszny jest ten obcy świat:-)

Jeden z moich kolegów niestety także choruje na podobną przypadłość ale różnica między Nim a tobą polega na tym że On ma świadomość swojej patologii i już się leczy u specjalisty a Ty uważasz że to cały świat zwariował i jest chory.
Z Nim chętnie nurkuję z tobą nie odważył bym się!