Dzis w Warszawie armagedon

Data: 2010-11-23 07:20:53
Autor: Gabriel 'wilk'
Dzis w Warszawie armagedon
Użytkownik Miki napisał:
Wie ktoś co się dziś działa po południu w mieście stołecznym? Takie porażki nie widziałem już prawie od roku.... toruńska stała od olimpi, koło arkadi dramat, dojazd do gdanskiego z zadnej strony niemozliwy....
Po 3 godzinach wislę w koncu przejechalem poniatowskim.
Szczesliwi Co z dala od tego bu.........
Ech wczoraj to chyba wszedzie tak bylo. Na Slasku prawie cale popoludnie padal/lal deszcz a ja pobilem wczoraj rekord dojazdu do Jaworzna z centrum Katowic niecale 25km w prawie 2h :-( Co chwila sluczki, najechania na tyl, rozkraczony TIR 2x, zamkniety jeden pas na A4 na wysokosci Myslowic a do tego roboty na wlocie do Jaworzna bo otwarcie obwodnicy juz 10 grudnia i ludzie jacys tacy zamysleni, zaspani i ogolnie nie myslacy. Ech niech juz lepiej spadnie snieg :-)

                Oskar Wilde

Data: 2010-11-23 11:47:58
Autor: huri_khan
Dzis w Warszawie armagedon
Dnia Tue, 23 Nov 2010 07:20:53 +0100, Gabriel 'wilk' napisał(a):

[...]
pozdrawiam

I podobnie w Katowicach z kierunku Tych, na Giszowcu zwężka do 1 pasa i
korek do Murcek jakieś 4-5km --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2010-11-23 17:22:51
Autor: Mari@
Dzis w Warszawie armagedon
W dniu 2010-11-23 11:47, huri_khan pisze:

I podobnie w Katowicach z kierunku Tych, na Giszowcu zwężka do 1 pasa i
korek do Murcek jakieś 4-5km
*** W maju to się dopiero zacznie:

http://tinyurl.com/tychy1
http://tinyurl.com/tychy2

--
+- "Mari@" & "BrownSugar" - GSX 1100F - Road Lamer MC President ;) -+
+               " cos byc musi do cholery za zakretem "             +

Data: 2010-11-24 07:07:12
Autor: Gabriel 'wilk'
Dzis w Warszawie armagedon
Użytkownik Mari@ napisał:
[...]

Niech robia.
Co prawda termin wysmienity patrzac z punktu euro 2012 ale niech im bedzie :-) Mnie tylko martwi co bedzie za Tychami w strone bielska bo tam czesto zarówno Pszczyna jak i okolice Goczalkowic tez stoja :-(

                Oskar Wilde

Dzis w Warszawie armagedon