Dzis w kaluze pod moim domem wjechala wielka Scania- gapilem sie na nia ja i

Data: 2010-10-14 21:39:32
Autor: Włodzimierz Kołacz
Dzis w kaluze pod moim domem wjechala wielka Scania- gapilem sie na nia ja i
Ok nie dam się:-) Ale cuda to masz zajefajne.  Zazdrość mnie w dołku ściska. Czy jako biedny Polak dostanę jeszcze jakąś zniżeczkę na taką usłużeczkę?
:-)

--
Pozdrawiam Włodek

Data: 2010-10-15 11:50:12
Autor: Włodzimierz Kołacz
Dzis w kaluze wchodzi obrzydliwy market
Sam sobie odpowiem.

666 obwieścił
Bo Włodek nigdy pod wodę nie wchodzi tylko udaje, i dlatego ma czas na pisanie takich encyklik ;-))

Tak, Jak piszę to udaję że nurkuję. Jak nurkuję to nurkuję i basta. Po sezonie zwykle w weekendy. W ostatni weekend i poniedziałek udawałem że nurkuję łącznie około 9 godzin w tej zimnej brudnej i zafajdanej wodzie :-). Pozostały czas tego tygodnia kombinowałem z balastami dla Was np. zmieniłem układ strony z balastami http://www.balastnurkowy.yoyo.pl/galeria.htm oraz dodałem kilka nowości np. tą: http://www.balastnurkowy.yoyo.pl/Pw%20pod%20plyte%204,2%20kg.jpg .
Oczywiście zapraszam zainteresowanych.
W wolnych chwilach zwykle wieczorem i w nocy zasypywałem Was ency-klikami znaczy klikaniem w klawiaturę. To wszystko przez Jasia z D.
Nawet mam wyrzuty sumienia że niektórym wyciągałem JD z kf. Ale co tam "słowo się rzekło kobyłka u płota" proszę moich bliźnich i liczę na wielkoduszne przebaczenie za te wybryki mojej natury :-).

--
Pozdrawiam Włodek
www.balastnurkowy.yoyo.pl

Data: 2010-10-15 19:28:05
Autor: m

Użytkownik "Włodzimierz Kołacz" <div100@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4cb75c73$0$22795$65785112news.neostrada.pl...
Ok nie dam się:-) Ale cuda to masz zajefajne.  Zazdrość mnie w dołku ściska. Czy jako biedny Polak dostanę jeszcze jakąś zniżeczkę na taką usłużeczkę?
:-)
Oczywiscie! Tym bardziej, ze spotkalismy sie 3-4 lata temu na "nauczycielskiej" - jak jeszcze plotu nie bylo - nawet mi i malzonce flaszki dmuchales w szkolnej sprezarkowni i nie wiedziales ile skasowac, ze niby uslugowo tego nie robisz tylko dla kursantow :)
btw. da sie teraz w Lagowie gdzies nad wode autem zajechac? Poza parkinkiem przy Zamku i "Rybakowce" na koncu jeziora?
btw2. masz nadal to pomaranczowe cudo z Wolfsburga?

Data: 2010-10-15 20:57:41
Autor: Włodzimierz Kołacz

Użytkownik "m" <movano@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i9a2vc$5ok$1@inews.gazeta.pl...

[...]

Dalej tak mam że nie traktuję napełniania jako usługi bo to żaden interes przy tak małej ilości w miejscu w którym ta oferta nie skutkuje kontynuacją w innych usługach. Poza tym nie bardzo jestem chętny na nabijanie flaszek nie swoim absolwentom. Np  zeszły weekend odmówiłem bo było za dużo, bo sporo siedziałem w wodzie. W sezonie odsyłam do "konkurencji" (było ich już kilka przez te lata) po sezonie, jak mam czas, to oczywiście pomogę w problemie pustych flaszek. Poza tym w zasadzie wtedy gdy się z kimś umówię to naprawdę bardzo często zaklepuję chwilę na tą czynność a ktoś nie przyjeżdża z flaszkami do nabicia. A ja czekam jak idiota nie ruszając się z miejsca no bo ktoś będzie potrzebował! Zatem nie dziw się że wolę tego nie robić.

btw. da sie teraz w Lagowie gdzies nad wode autem zajechac? Poza parkinkiem przy Zamku i "Rybakowce" na koncu jeziora?
W zasadzie to nie ma innego bezpiecznego dojazdu.
Ja dalej zajeżdżam swoim cudem na Nauczycielski tyle że nie zawsze się daje np deszcz czy śnieg. Ale ja mam dobrą furę :-) Choć widywałem tam nówki BMW (Bardzo Marny Wóz jakby ktoś nie wiedział :-) z porysowanymi bokami. Moje się nie rysują! :-)

btw2. masz nadal to pomaranczowe cudo z Wolfsburga?
Tak, To chyba najlepsza fura nurkowa jaką przez te prawie 30 lat miałem :-) Świetnie nadaje się do kręcenia w koło komina po krzakach po terenie. Lubię ją i będę używał póki się da. Niestety nie nadaje się na dalsze wyprawy bo jak kształt podobny do żółwia tak i prędkość odpowiada wyglądowi :-)
Dzięki za zniżkę Pewnie kiedyś skorzystam z świetnej oferty.

--
Pozdrawiam Włodek
www.balastnurkowy.yoyo.pl

Data: 2010-10-17 19:38:18
Autor: Włodzimierz Kołacz
Dzis w Egipcie nowina

Srajm dajwera zwanego Dudzińskim złapano na kradzieży wartości intelektualnej Pawłowi Porębie w postaci tekstu reklamowego. To dość niegodziwe zajęcie jak na tej miary intelektualistę. Ciekawe czy pytania z matury także zwinął a prace dyplomową ściągnął z netu bo na taki pomysł sobie wpadł. Doprawdy cudaczny gość.

Nie dość tego to wzorzec moralny Jan Dudziński, najlepszy instruktor co to rości sobie prawo do rozliczania innych z ich działań. Został w ukochanym Shram zaliczony do zacnego grona   łajna spuszczonego z Egiptu spłuczką na fekalia tam nazwaną CDWS
Oto link za uprzejmym donosicielem http://cdws.travel/diving/black-list-dive-centers.aspx
   Black lista to tak odwrotnie do bieli która kojarzy się z czystością wszelkiego gatunku.

Trzecia nowina to to że następny został przez geniusza ze Shram zaliczony do prawdomównych przez to że Dudziński wpisał go na swoją listę śmietnikową :-)
Naprawdę fajny dzisiaj miałem dzień Znorałem się pod wodą i takie nowiny. Teraz jak przystało na Polaczka prostaczka chyba trzeba się nałoić gorzałeczką aby Srajmajster miał rację że Polacy to k. pijaki i złodzieje. No fakt, w przypadku polskojęzycznego bóstwa Egiptu może to polegać na prawdzie :-(

Pozdrawiam Włodek
ps.
Oczywiście są wątpliwości czy aby ktoś mu na złość, nie podszył się pod jego zacne wartości :-)

Data: 2010-10-17 20:57:06
Autor: trzesiek
Dzis w Egipcie nowina
Użytkownik "Włodzimierz Kołacz" <div100@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4cbb348e$0$27026$65785112news.neostrada.pl...

Teraz jak przystało na Polaczka prostaczka chyba trzeba się nałoić gorzałeczką aby Srajmajster miał rację że Polacy to k. pijaki i złodzieje.

Włodku, z takiej okazji i ja skorzystam, chociaż nie zdaża mi się to często. Mimo, że dzieli nas dwieściekilka kilometrów, to będę czuł każdy wypity przez Ciebie kieliszek przepijając do Ciebie szklaneczką czerwonego wina. Będę to robił w intencji nagrody losu dla ulubionego przeze mnie Najlepszego Sramdajwera autorytetu moralnego samolubnych i aspołecznych wyrzutków, rasisty nienawidzącego Polaków, złodzieja wartości intelektualnych, domniemanego, wg egipskiego CDWS, przestępcy. Mam nadzieję, że będzie miał szanse wykazać przed właściwymi organami swoją niewinność lub ponieść za swoje czyny należną odpowiedzialność.

Pozdrawiam

Wojciech Czechowski

Data: 2010-10-18 01:13:34
Autor: Włodzimierz Kołacz
Dzis w Egipcie nowina

Użytkownik "trzesiek" <nur2000usunto@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i9fgtu$iip$1@news.onet.pl...
[...]

Nie czytasz wieści z Egiptu? Mi też nieczęsto, ostatnio ładnych kilka lat temu coś łoiłem. Smutne że nie wypełniam roli nadanej przez naszego Jasia z D.

Mimo, że dzieli nas dwieściekilka kilometrów, to będę czuł każdy wypity przez Ciebie kieliszek przepijając do Ciebie szklaneczką czerwonego wina.
A wiesz faktycznie jutro kupię sobie czerwone bardzo proste wino marki patykiem bazgrane i przepiję szklaneczkę do Ciebie Tak mi narobiłeś prawdziwej chęci:-)
No może z tą prostotą przesadziłem ale.... Jak mnie Jaś widzi tak ja piję :-)

[...]

Z tymi samymi intencjami jutro przy czerwonym winku licząc na to że będzie mógł w tym swoim ulubionym raju po rajsku uczyć nurkowania. Bo co bidula będzie robił jeśli nie przeganiał te jego rybole :-) No może na Malediwy albo inne raje nurkowe się udać i tam budować oferty dla robaczków Polaczków pijaczków i cyklistów bigamistów:-)
Pozdrawiam Włodek

Dzis w kaluze pod moim domem wjechala wielka Scania- gapilem sie na nia ja i