Dzis w kaluze wchodzi obrzydliwy market

Data: 2010-10-15 11:50:12
Autor: Włodzimierz Kołacz
Dzis w kaluze wchodzi obrzydliwy market
Sam sobie odpowiem.

666 obwieścił
Bo Włodek nigdy pod wodę nie wchodzi tylko udaje, i dlatego ma czas na pisanie takich encyklik ;-))

Tak, Jak piszę to udaję że nurkuję. Jak nurkuję to nurkuję i basta. Po sezonie zwykle w weekendy. W ostatni weekend i poniedziałek udawałem że nurkuję łącznie około 9 godzin w tej zimnej brudnej i zafajdanej wodzie :-). Pozostały czas tego tygodnia kombinowałem z balastami dla Was np. zmieniłem układ strony z balastami http://www.balastnurkowy.yoyo.pl/galeria.htm oraz dodałem kilka nowości np. tą: http://www.balastnurkowy.yoyo.pl/Pw%20pod%20plyte%204,2%20kg.jpg .
Oczywiście zapraszam zainteresowanych.
W wolnych chwilach zwykle wieczorem i w nocy zasypywałem Was ency-klikami znaczy klikaniem w klawiaturę. To wszystko przez Jasia z D.
Nawet mam wyrzuty sumienia że niektórym wyciągałem JD z kf. Ale co tam "słowo się rzekło kobyłka u płota" proszę moich bliźnich i liczę na wielkoduszne przebaczenie za te wybryki mojej natury :-).

--
Pozdrawiam Włodek
www.balastnurkowy.yoyo.pl

Użytkownik "Włodzimierz Kołacz" <div100@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4cb75c73$0$22795$65785112@news.neostrada.pl...
Ok nie dam się:-) Ale cuda to masz zajefajne.  Zazdrość mnie w dołku ściska. Czy jako biedny Polak dostanę jeszcze jakąś zniżeczkę na taką usłużeczkę?
:-)

-- Pozdrawiam Włodek

Dzis w kaluze wchodzi obrzydliwy market