Dzi¶ wieczorem "banda Tarasa" wymorduje grupkę niewinnych obrońców Krzyża

Data: 2010-08-09 13:13:44
Autor: Eulalia Browarek
Dzi¶ wieczorem "banda Tarasa" wymorduje grupkę niewinnych obrońców Krzyża
Twierdzi poseł Macierewicz. Natomiast jedno jest pewne, żadna z obrończyń Krzyża nie zostanie zgwałcona ;)))

Zennon

Data: 2010-08-09 15:14:15
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 9 Aug 2010 13:13:44 +0000 (UTC), Eulalia Browarek napisał(a):

Twierdzi poseł Macierewicz. Natomiast jedno jest pewne, żadna z obrończyń Krzyża nie zostanie zgwałcona ;)))

ROTFL!

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-09 06:30:11
Autor: HaMMeR
On 9 Sie, 15:14, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
Dnia Mon, 9 Aug 2010 13:13:44 +0000 (UTC), Eulalia Browarek napisał(a):

> Twierdzi poseł Macierewicz. Natomiast jedno jest pewne, żadna z obrończyń
> Krzyża nie zostanie zgwałcona ;)))

ROTFL!
ciach

My tez jestesmy tego pewni, bowiem ich interesuja wylacznie
meszczyzni...
A ty zaiste juz tam bedziesz w pierwszym szeregu, nieprawdaz
'europejczyku'?
:)

Data: 2010-08-09 15:42:25
Autor: MrWebsky
"Grzegorz Z." wrote:

Dnia Mon, 9 Aug 2010 13:13:44 +0000 (UTC), Eulalia Browarek napisał(a):

> Twierdzi poseł Macierewicz. Natomiast jedno jest pewne, żadna z obrończyń
> Krzyża nie zostanie zgwałcona ;)))

Kżyż wymaga ofiar, dzi¶ kolejna okazja by kto¶ nie dożył poranka
a o to chodzi propagandystom czarnej sotni.

Data: 2010-08-09 15:44:46
Autor: Bogdan Idzikowski
Dzi¶ wieczorem "banda Tarasa" wymordujegrupkę niewinnych obrońców Krzyża

Użytkownik "MrWebsky" <mrwebsky@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4C6005C0.D0495456poczta.onet.pl...
"Grzegorz Z." wrote:

> [...]

> Krzyża nie zostanie zgwałcona ;)))

Kżyż wymaga ofiar, dzi¶ kolejna okazja by kto¶ nie dożył poranka
a o to chodzi propagandystom czarnej sotni.

A kto to s± "propagandy¶ci czarnej sotni"? Jestem jaki¶ niedoinformowany.

Data: 2010-08-09 15:54:27
Autor: MrWebsky
Bogdan Idzikowski wrote:

> [...]
> a o to chodzi propagandystom czarnej sotni.

A kto to s± "propagandy¶ci czarnej sotni"? Jestem jaki¶ niedoinformowany.

Niedoinformowany? Głupi chuj jeste¶ i tyle.
Jak można nie wiedzieć tak elementarnej rzeczy?
Wł±cz sobie radio, przeskanuj zakres UKF.
Odszukaj to radio które jest tam w minimum trzech lub czterech
kopiach a będziesz wiedział od razu.

Data: 2010-08-09 16:30:13
Autor: boukun
Dzi¶ wieczorem "banda Tarasa" wymordujegrupkę niewinnych obrońców Krzyża

A najgło¶niej na 88,9

boukun

Data: 2010-08-09 16:31:50
Autor: Bogdan Idzikowski

Bogdan Idzikowski wrote:

> [...]

Wł±cz sobie radio, przeskanuj zakres UKF.
Odszukaj to radio które jest tam w minimum trzech lub czterech

Nie mam chuju radia. "Chuj" to taka picowska pieszczota?

Dzi¶ wieczorem "banda Tarasa" wymorduje grupkę niewinnych obrońców Krzyża