Dzi¶ wreszcie będzie 2000

Data: 2009-07-16 22:57:26
Autor: tes
Dzi¶ wreszcie będzie 2000
Jesli to prawda ze GS i JPM ciagna rynki to te 2000 to tylko stacja
po¶rednia na Mount Everest.
Nikt nawet dzi¶ nie wspomina o poziomach 2500-3000  :))  i dobrze ,
cicho sza

Data: 2009-07-17 09:54:19
Autor: Delfino Delphis
Dzi¶ wreszcie będzie 2000
tes wrote:

Jesli to prawda ze GS i JPM ciagna rynki to te 2000 to tylko stacja
po¶rednia na Mount Everest.
Nikt nawet dzi¶ nie wspomina o poziomach 2500-3000  :))  i dobrze ,
cicho sza

Co tak naganiasz? Chcesz po 2000 szybko sprzedać? :P

Data: 2009-07-17 04:54:49
Autor: tes
Dzi¶ wreszcie będzie 2000
On 17 Lip, 09:54, Delfino Delphis <Delfi...@wytnijto.poczta.onet.pl>
wrote:
tes wrote:
> [...]
> cicho sza

Co tak naganiasz? Chcesz po 2000 szybko sprzedać? :P

Nic nie naganiam , jest trend up - kazdy to widzi , a taki mocny trend
nie konczy sie ot tak sobie.
Smieszne korekty po 10 -20 pkt , a wiec rynek mocny czy slaby ?
Ja mowie : b.mocny!!!

Data: 2009-07-17 06:12:01
Autor: macieks
Dzi¶ wreszcie będzie 2000
wrote:

> [...]

nie konczy sie ot tak sobie.
Smieszne korekty po 10 -20 pkt , a wiec rynek mocny czy slaby ?

W sumie masz całkowit± rację. Plus wyniki dużych firm lepsze od
oczekiwań i dane makro lepsze od prognoz. Wszystko jest super.
Tylko że czasami rynki zachowuj± się jak prawdziwy psikuta z "s" na
końcu :) Nie wiadomo dlaczego, nagle ciach w drug± stronę niż wszyscy
my¶l±.

Ale życzę wam L te 2000 nawet dzisiaj, mimo że sam nic nie mam.
A S życzę 1900, a co. Niech też co¶ maj± z życia :)

Data: 2009-07-17 18:39:37
Autor: Zbyszek
Dzi¶ wreszcie będzie 2000
Dnia 17-07-2009 o 15:12:01 macieks <mmmacieksss@gmail.com> napisał(a):

A S życzę 1900, a co. Niech też co¶ maj± z życia :)

no i sie spelnilo.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-07-17 20:18:36
Autor: dwig
Dzi¶ wreszcie będzie 2000
Jesli to prawda ze GS i JPM ciagna rynki to te 2000 to tylko stacja
po¶rednia na Mount Everest.
Nikt nawet dzi¶ nie wspomina o poziomach 2500-3000  :))  i dobrze ,
cicho sza

To gdzie zajdziemy czas pokaże ale to czy rynek jest na nowo mocny to już
wiekszej wagi pytanie. Je¶li weĽmiemy pod uwagę ze rynek bardzo energicznie
ruszył w lutym to obecny wzrost z ostatniego tygodnia może być tylko tak samo
energiczn± prób± powrotu do tychże wzrostów. Oczywistym jest na obecn± chwilę że
byki dowodz±(co najmniej dowodziły do dzisiaj). Zycie do¶wiadczyło mnie że
trendowi nie należy się przeciwstawiać, a ten jest wzrostowy w ujęciu
tygodniowym, ale jedno jest dla mnie bardzo ale to bardzo realne: JESZCZE
POMACAMY DOŁEK Z LUTEGO A CO NAJMNIEJ BĘDZIEMY W JEGO POBLIŻU!!!!

www.profesjonalnyinwestor.blogspot.com
Inwestycje giełdowe to biznes, z t± różnic±, że możesz na nim zarabiać bez
względu na koniunkturę w gospodarce.

Data: 2009-07-17 21:14:32
Autor: Virck
Dzi¶ wreszcie będzie 2000

"dwig" <darbartWYTNIJTO@op.pl> wrote in message news:12d2.0000010b.4a60c07cnewsgate.onet.pl...
: JESZCZE
POMACAMY DOŁEK Z LUTEGO A CO NAJMNIEJ BĘDZIEMY W JEGO POBLIŻU!!!!

Nie zblizymy sie nawet na 100 pkt do tego dolka....Ale pomarzyc mozesz....

Dzi¶ wreszcie będzie 2000