Dzi¶ wreszcie będzie 2000

Data: 2009-07-17 20:18:36
Autor: dwig
Dzi¶ wreszcie będzie 2000
Jesli to prawda ze GS i JPM ciagna rynki to te 2000 to tylko stacja
po¶rednia na Mount Everest.
Nikt nawet dzi¶ nie wspomina o poziomach 2500-3000  :))  i dobrze ,
cicho sza

To gdzie zajdziemy czas pokaże ale to czy rynek jest na nowo mocny to już
wiekszej wagi pytanie. Je¶li weĽmiemy pod uwagę ze rynek bardzo energicznie
ruszył w lutym to obecny wzrost z ostatniego tygodnia może być tylko tak samo
energiczn± prób± powrotu do tychże wzrostów. Oczywistym jest na obecn± chwilę że
byki dowodz±(co najmniej dowodziły do dzisiaj). Zycie do¶wiadczyło mnie że
trendowi nie należy się przeciwstawiać, a ten jest wzrostowy w ujęciu
tygodniowym, ale jedno jest dla mnie bardzo ale to bardzo realne: JESZCZE
POMACAMY DOŁEK Z LUTEGO A CO NAJMNIEJ BĘDZIEMY W JEGO POBLIŻU!!!!

www.profesjonalnyinwestor.blogspot.com
Inwestycje giełdowe to biznes, z t± różnic±, że możesz na nim zarabiać bez
względu na koniunkturę w gospodarce.

Data: 2009-07-17 21:14:32
Autor: Virck
Dzi¶ wreszcie będzie 2000

"dwig" <darbartWYTNIJTO@op.pl> wrote in message news:12d2.0000010b.4a60c07cnewsgate.onet.pl...
: JESZCZE
POMACAMY DOŁEK Z LUTEGO A CO NAJMNIEJ BĘDZIEMY W JEGO POBLIŻU!!!!

Nie zblizymy sie nawet na 100 pkt do tego dolka....Ale pomarzyc mozesz....

Dzi¶ wreszcie będzie 2000