Dzi¶ wreszcie poznamy demokrację w wydaniu amerykańskim

Data: 2010-11-28 23:34:39
Autor: boukun
Dzi¶ wreszcie poznamy demokrację w wydaniu amerykańskim

Użytkownik "Piotrek" <pilarp@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:7c79.0000001b.4cf2adb7newsgate.onet.pl...
Obama i jego ¶wita już maj± pełno w gaciach ze strachu przed Wikileaks i nie
w±tpię, że maj± ku temu powody. Wreszcie wyjdzie szydło z wora i poznamy
prawdę o działalno¶ci "narodu wybranego" i modelowej demokracji w jego
wykonaniu w ci±gu kilku ostatnich lat. Ciekawe co powypisywali w tych
dokumentach o swoich sługusach (o, przepraszam-sojusznikach). Jestem pewien,
że je¶li jest tam jaka¶ wzmianka o Polsce, jest tam okre¶lana jako "51st
state". Fajnie by było gdyby wreszcie z tych papierów wypłynęła prawda o
istnieniu więzień CIA w Polsce, których istnienia byłem pewien od pojawienia
się pierwszej wzmianki o nich i wreszcie można by dobrać się do dup tych mend,
które w ich sprawie konsekwentnie szły i id± w zaparte.

He, he, he, a kto im się ma niby dobrać? Sami swoi, z Jaruzelskim na czele...

boukun

Dzi¶ wreszcie poznamy demokrację w wydaniu amerykańskim