Dziś zabolało mnie serce

Data: 2009-12-08 13:32:09
Autor: gebi
Dziś zabolało mnie serce
Użytkownik "Darkac" <darkac2@wp.pl> napisał w wiadomości news:hflg1a$59h$1news.task.gda.pl...
Dzisiaj w moim miasteczku jedna ze szkół zorganizowała akcję zbierania złomu elektronicznego.
Mam nadzieję, że nie wyrzuciłeś razem z pecetami również Atari? Wtedy i mnie zabolałoby serce, bo można było je wystawić choćby od symbolicznej złotówki na Allegro i na pewno znalazłby się chętny do zaopiekowania nim, bo coraz mniej już tych maszyn będzie na rynku. Peceta mogę traktować jako złom, choć Pentium 100 razem z Soundblasterem AWE32 zostawię sobie żeby czasem odpalić starą grę z fajnym dźwiękiem, ale Atari jest dla mnie czymś więcej i o ile będę miał gdzie mieszkać, to zawsze znajdzie miejsce obok mnie :-)

Data: 2009-12-08 14:08:44
Autor: Darkac
Dziś zabolało mnie serce

Użytkownik "gebi" <gebi_KASUJ_TO_@_I_TO_poczta.fm> napisał w wiadomości news:hflhkr$rmc$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Nie martw się. Atari zostało u mnie jako eksponat muzealny dla następnych pokoleń. Zapakowany w oryginalne pudełka i styropiany. Na emeryturze go sobie odkurzę i odpalę. Dokupiłem nawet oryginalny magnetofon, na który nie było mnie wtedy stać. Tylko mały turystyczny telewizorek Elektronika C432 (ma 25 lat i dalej dobrze działa w kuchni) też muszę zachować, bo nie wiadomo czy będzie do czego Atari podłączyć, jak upowszechni się telewizja cyfrowa.

SoundBlaster AWE32 PNP to kultowa karta i ją też sobie zachowałem na pamiątkę, tak jak i płytę główną z 386 bez radiatora. Karta SB kosztowała mnie 12 000 000 starych zł, co w przeliczeniu i uwzględnieniu inflacji to jak dzisiaj 2400 PLN a może i więcej.

Data: 2009-12-08 16:39:26
Autor: Irokez
Dziś zabolało mnie serce
Użytkownik "Darkac" <darkac2@wp.pl> napisał w wiadomości news:hflj67$c5m$1news.task.gda.pl...

[...]

Ja miałem Gravisa Ultrasound, to był wtedy wypas. Jak to świetnie grało, demka specjalnie pod GU pisane były.
AWE jeszcze nie było.
Dokupowałem do niego pamięci żeby więcej sie zmieściło sampli. Podobnie do karty grafiki.

Atai 800XL miałem, do tego kaseciak. Płytkę turbo sam dorobiłem bo części śmiesznie tanie były a dłubie w elektronice.
Potem miałem Amigę 500.Jak sie trafi przygarnę A1200 aby pograć w gierki. Na emulatorze to nie to samo.

Pozdrawiam.

--
Irokez

Data: 2009-12-08 19:34:32
Autor: Marcin N
Dziś zabolało mnie serce

Użytkownik "Irokez" <henric8@op.pl> napisał w wiadomości news:hflrvf$jvq$1news.onet.pl...
[...]

Prawdziwy wypas to był wtedy Ensoniq SoundScape Elite. Miał 4 MB ROM z próbkami General Midi oraz prawdziwy procesor sygnałowy firmy E-Mu (taka od syntezatorów).
Mam tę kartę w pudełku. Jest tak wielka, że chyba nie zmieściłaby się w obudowie midi-tower, no ale te 4 MB próbek sporo zajmowały.

MN

Data: 2009-12-08 20:35:25
Autor: Irokez
Dziś zabolało mnie serce
Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości news:hfm67o$fmt$1news.onet.pl...

[...]

No tak, ale ja wtedy byłem biednym poczatkującym studentem a nie kasiastym dyrektorem studia nagrań :)

--
Irokez

Data: 2009-12-10 11:45:54
Autor: Swiezak
Dziś zabolało mnie serce
Tak. I te problemy z konfiguracja. zdecydowanie wolę soundblastera.

Pozdrawiam, M.

[...]

Ja zaczynalem od Commodore 64. Przywieziony z Anglii. Oryginalny, szary na wzór VIC`a (tzw. "mydelniczka", tyle tylko że szybszy i lepszy w zajebistym, kolorowym pudełku)

Pozdro, M. __________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4674 (20091209) __________

http://www.eset.com

Dziś zabolało mnie serce