Dzi¶ zabolało mnie serce

Data: 2009-12-08 13:30:47
Autor: spp
Dzi¶ zabolało mnie serce
Darkac pisze:

Patrzyłem jak młodzież wrzuca te moje skarby do kontenera i było mi bardzo smutno. A młodzi ludzie weseli, rozbawieni zupełnie nie wyczuli mojego nastroju. Nie s± w stanie tego zrozumieć. Trochę mi ich żal. Dla nich komputer to żadna ¶więto¶ć, a szara codzienno¶ć. To tylko kwestia, niedużej z reszt±, kasy. S± ubożsi o wiele emocji jakie dał mi ten obecny złom.

A ja mam wrażenie, że podobnie odbierali na nasi rodzice kiedy chodzili¶my od domu do domu zbierać makulaturę. :)

-=-
spp

Data: 2009-12-08 12:38:03
Autor: kamil
Dzi¶ zabolało mnie serce

"spp" <spp@op.pl> wrote in message news:4b1e46f8$1news.home.net.pl...
Darkac pisze:

[...]

Makulature? Pomysl, ile jedzenia po dacie waznosci wyrzucasz, kiedy nasi rodzice wystawali godzinami w kolejce za kawalkiem kielbasy. :)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-12-08 13:44:22
Autor: spp
Dzi¶ zabolało mnie serce
kamil pisze:

[...]

Mieszasz epoki. ;)

W czasach iedy chodziło się od domu do domu zbieraj±c makulaturę to przypadkowa kromka chleba która upadła była po podniesieniu ... całowana.

Ale to chyba NTG. :)

--
spp

Data: 2009-12-08 12:53:05
Autor: kamil
Dzi¶ zabolało mnie serce

"spp" <spp@op.pl> wrote in message news:4b1e4a27$1news.home.net.pl...
kamil pisze:

[...]

Oby tylko smalcem do gory upadla. :)

Zeby nie bylo NTG zupelnie, tez jak glupi cieszylem sie ze stacji do c64, na ktora musialem 3 lata czekac, ale dzisiaj komputery stoja w kuchniach zamiast telewizora i tak wlasnie sa traktowane przez dzieciaki. Ja nie mam zadnych cieplych wspomnien zwiazanych z telewizja, dlaczego dzisiejsze dzieciaki mialy by traktowac monitor emocjonalnie? :)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-12-11 21:36:50
Autor: Mich@l
Dzi¶ zabolało mnie serce
W dniu 2009-12-08 13:53, kamil pisze:

Oby tylko smalcem do gory upadla. :)

Teoretycznie niemożliwe :)

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl

Data: 2009-12-08 13:50:19
Autor: Marrcino
Dzi¶ zabolało mnie serce
spp pisze:

W czasach iedy chodziło się od domu do domu zbieraj±c makulaturę to przypadkowa kromka chleba która upadła była po podniesieniu ... całowana.

Ale to chyba NTG. :)

Całowana to może przesada ale ja dot±d mam to co wyniosłem z domu rodzinnego, czyli że chleb się szanuje i go nie wyrzuca.

Marrcino

Data: 2009-12-08 14:04:00
Autor: Animka
Dzi¶ zabolało mnie serce
Marrcino pisze:
spp pisze:

[...]

Taki chleb, który nie ple¶niał na drugi dzień po kupieniu.
To już nie jest taki sam chleb, niestety. A ple¶ń to straszna zaraza.

--
animka

Data: 2009-12-09 12:43:56
Autor: shaman
Dzi¶ zabolało mnie serce
W dniu 2009-12-08 13:50, Marrcino pisze:
spp pisze:

[...]

żadna przesada - na ¦l±sku tak się robiło

PZDR
Shaman

Data: 2009-12-17 10:39:34
Autor: xantos
Dzi¶ zabolało mnie serce

> [...]

A ja mam wrażenie, że podobnie odbierali na nasi rodzice kiedy
chodzili¶my od domu do domu zbierać makulaturę. :)

http://demotywatory.pl/563194/Wojna-pokolen

Dzi¶ zabolało mnie serce