Dzi¶ zabolało mnie serce

Data: 2009-12-08 22:45:19
Autor: Pawel O'Pajak
Dzi¶ zabolało mnie serce
Powitanko,

Patrzyłem jak młodzież wrzuca te moje skarby do kontenera i było mi bardzo smutno.

Lacze sie w bolu. Ja swojego ZX Spectrum trzymam i bede trzymal zawsze. Dorobilem do niego FDD, z malego komputerka zrobila sie wielka machina.   A i jeszcze karte muzyczna mu dorobilem swego czasu, byl taki uklad AY-3-8910, na pokladzie 3 generatory, wpisywalo sie parametry do rejestrow i generowalo dzwiek. Zrobilem taki odglos helikoptera UH1 Huey, ze moglbym podklad dzwiekowy do filmu o wojnie w Wietnamie robic;-)
Szkoda, ze tyle fajnego sprzetu idzie nie wiadomo gdzie i nawet tego kupic nie mozna, a przydalyby mi sie jakies silniki krokowe z wielkich drukarek wierszowych, czy ploterow. Kiedys byly BOMISy...

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać mał± szkodliwo¶ć społeczn±?

Data: 2009-12-08 17:04:39
Autor: rs
Dzi¶ zabolało mnie serce
On Tue, 08 Dec 2009 22:45:19 +0100, Pawel O'Pajak <opajak1@gazeta.pl>
wrote:

[...]

o to juz nie ma? smutne. ja tam ma zaprzyjaniony sklep, w ktorym
kolesie sciagaja takie rzeczy nie wiadomow skad. pewnie w wiekszosci z
jakis zorganizaowanych smietnikow, albo w najlepszym wypadku z aukcji.
cuda maja. sprawdzales ile takie spektrum jest teraz warte (poza wartoscia
sentymentalna)? czy w ogole cos. ostatnio kupowalem dla kumpla karte
sieciowa do makowski SE. nowki poszly po 300$. o cenach kultowych
kalkulatorow to juz nie wspomne. <rs>

Data: 2009-12-09 00:20:42
Autor: Pawel O'Pajak
Dzi¶ zabolało mnie serce
Powitanko,

o to juz nie ma? smutne. ja tam ma zaprzyjaniony sklep,

No to zdradz szczegoly. Ja znam tylko na Promenady, gdzie upolowalem generator prod ZOPAN za jakies grosze.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2009-12-08 18:57:12
Autor: rs
Dzi¶ zabolało mnie serce
On Wed, 09 Dec 2009 00:20:42 +0100, Pawel O'Pajak <opajak1@gazeta.pl>
wrote:

Powitanko,

o to juz nie ma? smutne. ja tam ma zaprzyjaniony sklep,
No to zdradz szczegoly.

oj. nie oplacaloby ci sie tam jezdzic.
Ja znam tylko na Promenady, gdzie upolowalem generator prod ZOPAN za jakies grosze.

na promenady? tam byl chyba kiedys bomis? <rs>

Data: 2009-12-09 02:20:42
Autor: Pawel O'Pajak
Dziś zabolało mnie serce
Powitanko,

oj. nie oplacaloby ci sie tam jezdzic.

Eee tam, zalezy co tam daja, no powiedz, chocby na priva:-)

na promenady? tam byl chyba kiedys bomis? <rs>

BOMIS byl niedaleko - na Sieleckiej, niestety byl.
Na Promenada 5/7 jest jakas namiastka tego, co bylo na Sieleckiej.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  MroĹĽek)

Data: 2009-12-08 21:44:10
Autor: rs
Dzi¶ zabolało mnie serce
On Wed, 09 Dec 2009 02:20:42 +0100, Pawel O'Pajak <opajak1@gazeta.pl>
wrote:

Powitanko,

oj. nie oplacaloby ci sie tam jezdzic.
Eee tam, zalezy co tam daja, no powiedz, chocby na priva:-)

hehehe. ok. poszlo.

na promenady? tam byl chyba kiedys bomis? <rs>
BOMIS byl niedaleko - na Sieleckiej, niestety byl.
Na Promenada 5/7 jest jakas namiastka tego, co bylo na Sieleckiej.

aaaa. sielecka., no tak.   <rs>

Data: 2009-12-09 12:09:24
Autor: ąćęłńóśźż
Dziś zabolało mnie serce
Bywałem klientem :-)
Ale nawet tam w czasach uczniowskich każda cena była trochę za wysoka.
JaC

-- -- -

Na Promenada 5/7 jest jakas namiastka tego, co bylo na Sieleckiej.

Data: 2009-12-09 16:39:32
Autor: Pawel O'Pajak
Dziś zabolało mnie serce
Powitanko,

Ale nawet tam w czasach uczniowskich każda cena była trochę za wysoka.

W czasach uczniowskich, to byl taki (tez) BOMIS na Podchorazych (tez niedaleko), tam ladowaly rzeczy nowe z wadami, ktorych nie dalo sie naprawic. Nie dalo sie naprawic, bo np. zaklad, ktory je produkowal... nie mial czesci. Tak, to jedna z ciekawostek PRLu. Kupowalem taki sprzet, potem wyjazd na Wolumen (gdzie w przeciwienstwie do sklepow bylo wszystko, takze towary objete sankcjami COCOMu), nabycie uszkodzonych elementow i sprzet byl naprawiony. Ze sprzedaza nie bylo problemu, jesli po cokolwiek trzeba bylo stac tydzien w kolejce. Taki maly kapitalizm w komunizmie;-)