Dziś zabolało mnie serce

Data: 2009-12-10 11:42:12
Autor: Swiezak
Dziś zabolało mnie serce
U nas tez była taka zbiórka. Tyle tylko, że zanim się pozbyłem swoich skarbow wysadzilęm dwa monitory w powietrze saletrą i petardami. Jednego starego laptopa skopałem, a kolorowego, nie sprawnego już Samsunga SyncMastera 15GLi zrzuciłem z dachu II piętra mojego kochanego mieszkanka. Przynajmniej na dowidzenia wyładowałem na nim wszystkie swoje negatywne emocje użerania się z dyskami twardymi, regulacją obrazu, i użeraniem się z pamięcią wirtualną. a potem oczywiście odniosłem wszystko grzecznie pod śmietnik, ładnie zapakowalem i zostawiłęm Panom Śmieciarzom do wywiezienia. Serce nie boli, ale szczewiki muszę ładnie wypastować!

Pozdrawiam, M.

Użytkownik "Darkac" <darkac2@wp.pl> napisał w wiadomości news:hflg1a$59h$1news.task.gda.pl...
Dzisiaj w moim miasteczku jedna ze szkół zorganizowała akcję zbierania złomu elektronicznego.
Jako wrodzony zbieracz i naprawiacz zawsze było mi żal wyrzucać sprzęt elektroniczny czy komputerowy. Jako weteran komputeryzacji na własnej kieszeni czułem ile pieniędzy i pracy kosztowały pierwsze komputery. Za 5 miesięcznych pensji kupiłem pierwsze Atari65 a rok później za 10 pensji kupiłem stację dysków LWD2000. Poszło na to całe chomikowane kieszonkowe jakie dostawałem na zagranicznym tournee artystycznym. No bo jak inaczej odłożyć tyle z pensji. Własnoręcznie robiłem joysticki i interfejsy do magnetofonu.
Od początku lat 90-ch kupowałem na giełdzie części i składałem sobie PC-ty. To też kosztowało sporo. Kiedy modernizowałem komputer, z pozostałych części kompletowałem komputer dla kogoś mniej zamożnego z rodziny. Potem za następną modernizacją modernizowałem jemu, a najstarsze części lądowały u mnie w piwnicy. W ten sposób nazbierało się z 5 pokoleń komputerów i w końcu doszedłem do wniosku, że mimo że to kosztowało mnie tyle, że mimo że w tych komputerach zawarty jest podziwiany przeze mnie rezultat myśli i geniuszu komputerowych konstruktorów, nic już chyba z tych staruszków się nie przyda. Co z tego że są sprawne, a w DOS-ie ani w Windowsach 95 nikt już nie będzie się babrał. Nawet ja, który lubi zabytki techniki.
Z ciężkim sercem zapakowałem te moje wymarzone kiedyś komputerki do samochodu, kilka płytek luzem i kilka dysków twardych o pojemnościach od 120 do 3200 MB, 2 zupełne sprawne kolorowe monitory CRT i jeden czarno-biały i zawiozłem do tego punktu zbiórki.
Patrzyłem jak młodzież wrzuca te moje skarby do kontenera i było mi bardzo smutno. A młodzi ludzie weseli, rozbawieni zupełnie nie wyczuli mojego nastroju. Nie są w stanie tego zrozumieć. Trochę mi ich żal. Dla nich komputer to żadna świętość, a szara codzienność. To tylko kwestia, niedużej z resztą, kasy. Są ubożsi o wiele emocji jakie dał mi ten obecny złom.
Dla mnie jedyna korzyść, to trochę więcej wolnego miejsca w piwnicy. Drogie to miejsce.

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4674 (20091209) __________

http://www.eset.com

Data: 2009-12-10 16:43:47
Autor: kamil
Dziś zabolało mnie serce

"Swiezak" <suckMYrocket!!!@gmail.com> wrote in message news:hfqj9e$1fh$1news.task.gda.pl...
[...]

1. naucz sie cytowac
2. elektronike odwozi sie do punktow zbiorki elektroniki, a nie wyrzuca
3. co to sa szczewiki?

Pozdarwiam
Kamil

Dziś zabolało mnie serce