Dzisiaj 5-ta rocznica

Data: 2011-04-11 10:35:17
Autor: boukun
Dzisiaj 5-ta rocznica
Dzisiaj jest 5-ta rocznica ¶mierci mojego najlepszego kolegi Darka P.
Darek żył zaledwie niecałe 43 lata (bez miesi±ca z kawałkiem), żył krótko i szybko, zapił się na ¶mierć, jak wielu Polaków w tym zjebanym systemie. Pamiętam dokładnie, jak ¶cigali¶my się w piciu i jak żartował do mnie około miesi±ca przed jego ¶mierci±, gdy przechodzili¶my ulic± na wysoko¶ci przyosiedlowego cmentarza, "...jestem ciekaw Jarek, który z nas znajdzie się prędzej na tym cmentarzu". Co¶ mn± zatrzepało wtedy, przeraziłem się trochę tego co on mówi...
Był szybszy, wygrał...
Cze¶ć jego pamięci...

boukun

Data: 2011-04-11 04:02:30
Autor: J-23
Dzisiaj 5-ta rocznica
On 11 Kwi, 10:35, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

slabo sie starasz, widac pil wiecej od ciebie

Data: 2011-04-11 15:15:03
Autor: boukun
Dzisiaj 5-ta rocznica

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:b9117e8c-252a-4a4a-85b1-5fa875b5742bf11g2000vbx.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
Nie, z tego co wiem, łykał do tego od czasu do czasu psychotropy...

boukun

Data: 2011-04-11 08:31:21
Autor: J-23
Dzisiaj 5-ta rocznica
On 11 Kwi, 15:15, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶cinews:b9117e8c-252a-4a4a-85b1-5fa875b5742bf11g2000vbx.googlegroups.com...
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- --
Nie, z tego co wiem, łykał do tego od czasu do czasu psychotropy...

depresja?

Data: 2011-04-12 09:03:24
Autor: boukun
Dzisiaj 5-ta rocznica

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:9f6cc7e7-8941-457f-88ff-85e8e8160e5ae9g2000vbk.googlegroups.com...
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- --
Nie, z tego co wiem, łykał do tego od czasu do czasu psychotropy...

Po tygodniówkach picia, niektórzy nie wiedz±, czym maj± się potem ratować... Tabletki podbierał żonie, raz mi tylko tak± jedn± dał jak miałem strasznego kaca, to mnie tak wyciszyła, że się przestraszyłem i nigdy więcej nie spróbowałem...

boukun

Data: 2011-04-12 01:39:18
Autor: J-23
Dzisiaj 5-ta rocznica
On 12 Kwi, 09:03, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶cinews:9f6cc7e7-8941-457f-88ff-85e8e8160e5ae9g2000vbk.googlegroups.com...
> [...]

Tabletki podbierał żonie, raz mi tylko tak± jedn± dał jak miałem strasznego
kaca, to mnie tak wyciszyła, że się przestraszyłem i nigdy więcej nie

Maly Ksiaze dowiedzial sie od pijaka, ze ten pije zeby zapomniec o tym
ze pije!
Ksiaze sie uwiesc jedynie pieknej i kaprysniej rozy

Data: 2011-04-11 14:41:07
Autor: jadrys
Dzisiaj 5-ta rocznica
W dniu 2011-04-11 10:35, boukun pisze:
Dzisiaj jest 5-ta rocznica śmierci mojego najlepszego kolegi Darka P.
Darek żył zaledwie niecałe 43 lata (bez miesiąca z kawałkiem), żył krótko i szybko, zapił się na śmierć, jak wielu Polaków w tym zjebanym systemie. Pamiętam dokładnie, jak ścigaliśmy się w piciu i jak żartował do mnie około miesiąca przed jego śmiercią, gdy przechodziliśmy ulicą na wysokości przyosiedlowego cmentarza, "...jestem ciekaw Jarek, który z nas znajdzie się prędzej na tym cmentarzu". Coś mną zatrzepało wtedy, przeraziłem się trochę tego co on mówi...
Był szybszy, wygrał...
Cześć jego pamięci...

boukun

Cześć i Chwała! Z pewnością był wartościowszym człowiekiem od tych sprzedajnych insektów na szczytach władzy którzy za plecami społeczeństwa zaprzedają kraj i jaszcze pyskują o swoim patriotyzmie..

Data: 2011-04-11 09:59:26
Autor: Antenka
Dzisiaj 5-ta rocznica
On 11 Kwi, 14:41, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Cze¶ć i Chwała! Z pewno¶ci± był warto¶ciowszym człowiekiem od tych
sprzedajnych insektów na szczytach władzy którzy za plecami
społeczeństwa zaprzedaj± kraj i jaszcze pyskuj± o swoim
patriotyzmie..<

Sk±d wiesz? Według mnie był darmozjadem! :D Z tego co boukun napisał,
wynika, że tylko pił i ćpał, ćpał i pił... :-/

Antenka

Data: 2011-04-11 20:00:04
Autor: jadrys
Dzisiaj 5-ta rocznica
W dniu 2011-04-11 18:59, Antenka pisze:
[...]

Skąd wiesz? Według mnie był darmozjadem! :D Z tego co boukun napisał,
wynika, że tylko pił i ćpał, ćpał i pił... :-/

Antenka

Ale za swoje pił.. I nie sprzedawał Polski za parę odczytów na uczelniach USA. >:o

Data: 2011-04-12 00:15:07
Autor: Hans Kloss
Dzisiaj 5-ta rocznica
On 11 Kwi, 20:00, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2011-04-11 18:59, Antenka pisze:

Ale za swoje pił..
Degeneraci, menele i inne boukuny pij± przeważnie za cudze. Jeżeli
nawet nie za cudze pieni±dze to za cudze cierpienie...
U ruskich o takim szmaciarzu którego przerasta rzeczywisto¶ć i który
postanawia w alkoholu utopić los swój i swojej rodziny mówi± "paszoł w
zapoj".
J-23

Data: 2011-04-12 09:31:59
Autor: boukun
Dzisiaj 5-ta rocznica

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:c2f5fe60-51e3-4796-bfd8-50d6812db9b6k7g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Niestety, Polska takimi "degeneratami" stoi, za spraw± obecnego, nieludzkiego systemu...
Ludzie pij± zawsze za swoje, dopóki jeszcze maj± swoje, potem już jest szybki koniec...

boukun

Data: 2011-04-12 00:35:44
Autor: Hans Kloss
Dzisiaj 5-ta rocznica
On 12 Kwi, 09:31, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Niestety, Polska takimi "degeneratami" stoi,

Gówno prawda. Degeneraci to ci którzy się podali, a jest przecież
cała masa ludzi która stoi i WALCZY- ze sporymi szansami na
zwycięstwo.
J-23

Data: 2011-04-12 09:41:26
Autor: boukun
Dzisiaj 5-ta rocznica

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:46223870-6bc2-40ad-9910-a66f45c71c36v8g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Szarpie się, jak nawet wyjedzie za chlebem na Zachód, do Niemiec, Irlandii, Anglii, to i tam często i gęsto gin± pod mostem i umieraj± na ławkach...
Je¶li WALKˇ nazywasz angażowanie się w politykę po stronie który¶ sprzedajnych ugrupowań jak PO, PiS czy SLD, to tacy ludzie już s± degenaratami umysłowymi i straceni, niszcz± przyszło¶ć swoich potomków...
Polacy się już poddali 13 grudnia 1981 roku...

boukun

Data: 2011-04-12 14:34:25
Autor: jadrys
Dzisiaj 5-ta rocznica
W dniu 2011-04-12 09:15, Hans Kloss pisze:
On 11 Kwi, 20:00, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:
W dniu 2011-04-11 18:59, Antenka pisze:
Ale za swoje pił..
Degeneraci, menele i inne boukuny pijÄ… przewaĹĽnie za cudze. JeĹĽeli
nawet nie za cudze pieniÄ…dze to za cudze cierpienie...
U ruskich o takim szmaciarzu którego przerasta rzeczywistość i który
postanawia w alkoholu utopić los swój i swojej rodziny mówią "paszoł w
zapoj".
J-23

Dla mnie degeneratem największym jest szuja w krawacie, z ryjem (wiecznie nienażartym) pełnym wielkich słów, a spiskującym z imperialistami poza plecami społeczeństwa.

Data: 2011-04-12 11:06:16
Autor: Antenka
Dzisiaj 5-ta rocznica
> [...]

> Sk±d wiesz? Według mnie był darmozjadem! :D Z tego co boukun napisał,
> wynika, że tylko pił i ćpał, ćpał i pił... :-/

Ale za swoje pił.. <

Sk±d wiesz? Mi się wydaje, że żebrał :D

I nie sprzedawał Polski za parę odczytów na
uczelniach USA. >:o <

Eeee tam... Polskę w pierwszej kolejno¶ci sprzedał TW Bolek-i-Lolek, a
potem Kwach i pozostałe okr±głostołowe pomiotła dokończyły ( niektórzy
jeszcze s± w akcji) totalnego upadku Polski.

Antenka

Data: 2011-04-12 20:44:20
Autor: jadrys
Dzisiaj 5-ta rocznica
W dniu 2011-04-12 20:06, Antenka pisze:
[...]

Skąd wiesz? Mi się wydaje, że żebrał :D

Czyli za swoje.;-)

I nie sprzedawał Polski za parę odczytów na
uczelniach USA.>:o<

Eeee tam... Polskę w pierwszej kolejności sprzedał TW Bolek-i-Lolek, a
potem Kwach i pozostałe okrągłostołowe pomiotła dokończyły ( niektórzy
jeszcze sÄ… w akcji) totalnego upadku Polski.

Antenka

Właśnie o nich mówię. :-)

Data: 2011-04-12 09:07:13
Autor: boukun
Dzisiaj 5-ta rocznica

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:00c5c798-dc96-4b44-b571-c3d06492c7e3v16g2000vbq.googlegroups.com...
[...]

Nie ćpał, ratował się nie wiedz±c czym... Darek miał wszystko, był złotnikiem, potem miał transport samochodowy, dom piękny na osiedlu, po ojcu drugi wielki dom we Wrocławiu. System go wykończył, dom ojca sprzedał, transport samochodowy upadł, żona znęcała się psychicznie i meldowała go na policję jak pił... i umarł... Jak wielu w tym systemie ginie..., doprowadzonych do ruiny...

boukun

Dzisiaj 5-ta rocznica