Dzisiaj 5-ta rocznica

Data: 2011-04-11 04:02:30
Autor: J-23
Dzisiaj 5-ta rocznica
On 11 Kwi, 10:35, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Dzisiaj jest 5-ta rocznica śmierci mojego najlepszego kolegi Darka P.
Darek żył zaledwie niecałe 43 lata (bez miesiąca z kawałkiem), żył krótko i
szybko, zapił się na śmierć, jak wielu Polaków w tym zjebanym systemie. Pamiętam
dokładnie, jak ścigaliśmy się w piciu i jak żartował do mnie około miesiąca
przed jego śmiercią, gdy przechodziliśmy ulicą na wysokości przyosiedlowego
cmentarza, "...jestem ciekaw Jarek, który z nas znajdzie się prędzej na tym
cmentarzu". Coś mną zatrzepało wtedy, przeraziłem się trochę tego co on mówi...
Był szybszy, wygrał...
Cześć jego pamięci...

boukun

slabo sie starasz, widac pil wiecej od ciebie

Data: 2011-04-11 15:15:03
Autor: boukun
Dzisiaj 5-ta rocznica

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:b9117e8c-252a-4a4a-85b1-5fa875b5742bf11g2000vbx.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
Nie, z tego co wiem, łykał do tego od czasu do czasu psychotropy...

boukun

Data: 2011-04-11 08:31:21
Autor: J-23
Dzisiaj 5-ta rocznica
On 11 Kwi, 15:15, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:b9117e8c-252a-4a4a-85b1-5fa875b5742bf11g2000vbx.googlegroups.com...
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- --
Nie, z tego co wiem, łykał do tego od czasu do czasu psychotropy...

depresja?

Data: 2011-04-12 09:03:24
Autor: boukun
Dzisiaj 5-ta rocznica

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:9f6cc7e7-8941-457f-88ff-85e8e8160e5ae9g2000vbk.googlegroups.com...
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- --
Nie, z tego co wiem, łykał do tego od czasu do czasu psychotropy...

Po tygodniówkach picia, niektórzy nie wiedzą, czym mają się potem ratować... Tabletki podbierał żonie, raz mi tylko taką jedną dał jak miałem strasznego kaca, to mnie tak wyciszyła, że się przestraszyłem i nigdy więcej nie spróbowałem...

boukun

Data: 2011-04-12 01:39:18
Autor: J-23
Dzisiaj 5-ta rocznica
On 12 Kwi, 09:03, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:9f6cc7e7-8941-457f-88ff-85e8e8160e5ae9g2000vbk.googlegroups.com...
> [...]

Tabletki podbierał żonie, raz mi tylko taką jedną dał jak miałem strasznego
kaca, to mnie tak wyciszyła, że się przestraszyłem i nigdy więcej nie

Maly Ksiaze dowiedzial sie od pijaka, ze ten pije zeby zapomniec o tym
ze pije!
Ksiaze sie uwiesc jedynie pieknej i kaprysniej rozy

Dzisiaj 5-ta rocznica