Dzisiaj 5-ta rocznica

Data: 2011-04-11 14:41:07
Autor: jadrys
Dzisiaj 5-ta rocznica
W dniu 2011-04-11 10:35, boukun pisze:
Dzisiaj jest 5-ta rocznica śmierci mojego najlepszego kolegi Darka P.
Darek żył zaledwie niecałe 43 lata (bez miesiąca z kawałkiem), żył krótko i szybko, zapił się na śmierć, jak wielu Polaków w tym zjebanym systemie. Pamiętam dokładnie, jak ścigaliśmy się w piciu i jak żartował do mnie około miesiąca przed jego śmiercią, gdy przechodziliśmy ulicą na wysokości przyosiedlowego cmentarza, "...jestem ciekaw Jarek, który z nas znajdzie się prędzej na tym cmentarzu". Coś mną zatrzepało wtedy, przeraziłem się trochę tego co on mówi...
Był szybszy, wygrał...
Cześć jego pamięci...

boukun

Cześć i Chwała! Z pewnością był wartościowszym człowiekiem od tych sprzedajnych insektów na szczytach władzy którzy za plecami społeczeństwa zaprzedają kraj i jaszcze pyskują o swoim patriotyzmie..

Data: 2011-04-11 09:59:26
Autor: Antenka
Dzisiaj 5-ta rocznica
On 11 Kwi, 14:41, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Cze¶æ i Chwa³a! Z pewno¶ci± by³ warto¶ciowszym cz³owiekiem od tych
sprzedajnych insektów na szczytach w³adzy którzy za plecami
spo³eczeñstwa zaprzedaj± kraj i jaszcze pyskuj± o swoim
patriotyzmie..<

Sk±d wiesz? Wed³ug mnie by³ darmozjadem! :D Z tego co boukun napisa³,
wynika, ¿e tylko pi³ i æpa³, æpa³ i pi³... :-/

Antenka

Data: 2011-04-11 20:00:04
Autor: jadrys
Dzisiaj 5-ta rocznica
W dniu 2011-04-11 18:59, Antenka pisze:
[...]

Skąd wiesz? Według mnie był darmozjadem! :D Z tego co boukun napisał,
wynika, że tylko pił i ćpał, ćpał i pił... :-/

Antenka

Ale za swoje pił.. I nie sprzedawał Polski za parę odczytów na uczelniach USA. >:o

Data: 2011-04-12 00:15:07
Autor: Hans Kloss
Dzisiaj 5-ta rocznica
On 11 Kwi, 20:00, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2011-04-11 18:59, Antenka pisze:

Ale za swoje pi³..
Degeneraci, menele i inne boukuny pij± przewa¿nie za cudze. Je¿eli
nawet nie za cudze pieni±dze to za cudze cierpienie...
U ruskich o takim szmaciarzu którego przerasta rzeczywisto¶æ i który
postanawia w alkoholu utopiæ los swój i swojej rodziny mówi± "paszo³ w
zapoj".
J-23

Data: 2011-04-12 09:31:59
Autor: boukun
Dzisiaj 5-ta rocznica

U¿ytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:c2f5fe60-51e3-4796-bfd8-50d6812db9b6k7g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Niestety, Polska takimi "degeneratami" stoi, za spraw± obecnego, nieludzkiego systemu...
Ludzie pij± zawsze za swoje, dopóki jeszcze maj± swoje, potem ju¿ jest szybki koniec...

boukun

Data: 2011-04-12 00:35:44
Autor: Hans Kloss
Dzisiaj 5-ta rocznica
On 12 Kwi, 09:31, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Niestety, Polska takimi "degeneratami" stoi,

Gówno prawda. Degeneraci to ci którzy siê podali, a jest przecie¿
ca³a masa ludzi która stoi i WALCZY- ze sporymi szansami na
zwyciêstwo.
J-23

Data: 2011-04-12 09:41:26
Autor: boukun
Dzisiaj 5-ta rocznica

U¿ytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:46223870-6bc2-40ad-9910-a66f45c71c36v8g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Szarpie siê, jak nawet wyjedzie za chlebem na Zachód, do Niemiec, Irlandii, Anglii, to i tam czêsto i gêsto gin± pod mostem i umieraj± na ³awkach...
Je¶li WALK¡ nazywasz anga¿owanie siê w politykê po stronie który¶ sprzedajnych ugrupowañ jak PO, PiS czy SLD, to tacy ludzie ju¿ s± degenaratami umys³owymi i straceni, niszcz± przysz³o¶æ swoich potomków...
Polacy siê ju¿ poddali 13 grudnia 1981 roku...

boukun

Data: 2011-04-12 14:34:25
Autor: jadrys
Dzisiaj 5-ta rocznica
W dniu 2011-04-12 09:15, Hans Kloss pisze:
On 11 Kwi, 20:00, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:
W dniu 2011-04-11 18:59, Antenka pisze:
Ale za swoje pił..
Degeneraci, menele i inne boukuny piją przeważnie za cudze. Jeżeli
nawet nie za cudze pieniÄ…dze to za cudze cierpienie...
U ruskich o takim szmaciarzu którego przerasta rzeczywistość i który
postanawia w alkoholu utopić los swój i swojej rodziny mówią "paszoł w
zapoj".
J-23

Dla mnie degeneratem największym jest szuja w krawacie, z ryjem (wiecznie nienażartym) pełnym wielkich słów, a spiskującym z imperialistami poza plecami społeczeństwa.

Data: 2011-04-12 11:06:16
Autor: Antenka
Dzisiaj 5-ta rocznica
> [...]

> Sk±d wiesz? Wed³ug mnie by³ darmozjadem! :D Z tego co boukun napisa³,
> wynika, ¿e tylko pi³ i æpa³, æpa³ i pi³... :-/

Ale za swoje pi³.. <

Sk±d wiesz? Mi siê wydaje, ¿e ¿ebra³ :D

I nie sprzedawa³ Polski za parê odczytów na
uczelniach USA. >:o <

Eeee tam... Polskê w pierwszej kolejno¶ci sprzeda³ TW Bolek-i-Lolek, a
potem Kwach i pozosta³e okr±g³osto³owe pomiot³a dokoñczy³y ( niektórzy
jeszcze s± w akcji) totalnego upadku Polski.

Antenka

Data: 2011-04-12 20:44:20
Autor: jadrys
Dzisiaj 5-ta rocznica
W dniu 2011-04-12 20:06, Antenka pisze:
[...]

Skąd wiesz? Mi się wydaje, że żebrał :D

Czyli za swoje.;-)

I nie sprzedawał Polski za parę odczytów na
uczelniach USA.>:o<

Eeee tam... Polskę w pierwszej kolejności sprzedał TW Bolek-i-Lolek, a
potem Kwach i pozostałe okrągłostołowe pomiotła dokończyły ( niektórzy
jeszcze sÄ… w akcji) totalnego upadku Polski.

Antenka

Właśnie o nich mówię. :-)

Data: 2011-04-12 09:07:13
Autor: boukun
Dzisiaj 5-ta rocznica

U¿ytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:00c5c798-dc96-4b44-b571-c3d06492c7e3v16g2000vbq.googlegroups.com...
[...]

Nie æpa³, ratowa³ siê nie wiedz±c czym... Darek mia³ wszystko, by³ z³otnikiem, potem mia³ transport samochodowy, dom piêkny na osiedlu, po ojcu drugi wielki dom we Wroc³awiu. System go wykoñczy³, dom ojca sprzeda³, transport samochodowy upad³, ¿ona znêca³a siê psychicznie i meldowa³a go na policjê jak pi³... i umar³... Jak wielu w tym systemie ginie..., doprowadzonych do ruiny...

boukun

Dzisiaj 5-ta rocznica