Dzisiaj Jarosław Kaczyński 52% ; Komorowski 48%

Data: 2010-06-29 23:47:21
Autor: Antenka
Dzisiaj Jarosław Kaczyński 52% ; Komorowski 48%
Brawo Jarek!

Antenka

P.s. W nieustającym sondażu Jarosław Kaczyński wciąż prowadzi :-)).

Data: 2010-06-30 02:19:49
Autor: J-23
On 30 Cze, 08:47, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
Brawo Jarek!

Antenka

P.s. W nieustającym sondażu Jarosław Kaczyński wciąż prowadzi :-)).

znow sie jakichs ziolek nawachalas, podobnie jak to robilas przed
pierwsza tura

Data: 2010-06-30 10:03:54
Autor: Antenka
Dzisiaj Jarosław Kaczyński 52% ; Komorowski 48%

znow sie jakichs ziolek nawachalas, podobnie jak to robilas przed pierwsza tura<

Nie piję ziółek i ich nie wącham.

Antenka

Zrobimy wszystko, by hrabia bóbr nie zamieszkał w Pałacu Prezydenckim!
Powtarzam - za POlszewią - zrobimy wszystko, aby nie dopuścić
współpracownika WSI do objęcia urzędu Prezydenta RP, którego nie jest
godny. Bobr niech wraca do lasu - to jego środowisko naturalne hłe hłe
hłe

Data: 2010-06-30 10:55:09
Autor: J-23
On 30 Cze, 19:03, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

współpracownika WSI do objęcia urzędu Prezydenta RP, którego nie jest
godny. Bobr niech wraca do lasu - to jego środowisko naturalne hłe hłe

"zrobimy"? kto zrobi?

Data: 2010-06-30 08:54:19
Autor: Krzysztof
Dzisiaj Jarosław Kaczyński 52% ; Komorowski 48%

juz jest 51:49
P.s. W nieustającym sondażu Jarosław Kaczyński wciąż prowadzi :-)).
Znowu fakt ? Sprawdz co bylo wczoraj , jakos nieustajaco przestal prowadzic.

K.

Data: 2010-06-30 08:57:28
Autor: mkałrwan jest debilem

Użytkownik "Kałtenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał tak:

W nieustającym sondażu Jarosław Kaczyński wciąż prowadzi :-)).

A ja napiszę tak:

W sondażu nieustająco prowadzi marszałek Bronisław Komorowski.

Przemysław Warzywny

--

"Jeśli już mamy być złośliwi, to niech ten, kto mówi o wpadkach najpierw nauczy Kaczyńskiego polskiego hymnu. O większej wpadce nie słyszałem w swoim długim życiu"

Daniel Olbrychski

Data: 2010-06-30 10:15:30
Autor: Głupek wioskowy

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:a85984eb-9202-4d42-93c6-042456771ae7s9g2000yqd.googlegroups.com...
Brawo Jarek!

Antenka

P.s. W nieustającym sondażu Jarosław Kaczyński wciąż prowadzi :-)).

Serce rośnie! Prezes PiS zamieszka pod zyrandolem. Będzie karmić Alika i biegać z nim po korytarzach pałacowych.

--

Bąbel-ek

Dzisiaj Jarosław Kaczyński 52% ; Komorowski 48%