Dzisiaj banda PO-PSL napluła Polakom w twarz

Data: 2012-03-30 18:55:13
Autor: boukun
Dzisiaj banda PO-PSL napluła Polakom w twarz
Bandziory zniewalają polski naród totalnie, zapamietajmy ich!

boukun

Data: 2012-03-30 19:05:54
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 30 marzec 2012 18:55:

Bandziory zniewalają polski naród totalnie, zapamietajmy ich!

Mówisz i masz
http://orka.sejm.gov.pl/Glos7.nsf/nazwa/11_3/$file/glos_11_3.pdf

Data: 2012-03-30 21:13:40
Autor: Przemysław W
Dzisiaj banda PO-PSL napluła Polakom w twarz

Nie Polakom, tylko takim postpezetpeerowskim nierobom jak ty.

Przemek

--

"Zdolność prawicowych polityków, ich medialnych popleczników i rzeczników
Kościoła katolickiego do odwracania kota ogonem jest nieskończona i

Data: 2012-03-30 21:26:52
Autor: boukun

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jl50l7$3al$1inews.gazeta.pl...

Nie Polakom, tylko takim postpezetpeerowskim nierobom jak ty.

Przemek

Polakom sprzedajny debilu, Polakom... O pracy dla Polaków w Polsce nie było żadnej mowy, o godziwej pracy można zapomnieć...

Nieroby i bandyci to w PO! I psuje, niszcyciele Polski i grabieżcy Polaków...

boukun

Data: 2012-03-30 21:37:29
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 30 marzec 2012 21:26:

[...]

A od kiedy to rząd odpowiada za pracę poszczególnych ludzi w Polsce. Tobie się systemy poj....ły. :-)

Data: 2012-03-30 21:40:32
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jl521q$qul$1node2.news.atman.pl...
[...]

No, fajnie... to po chuj pierdolą farmazony, że ludzie jak będą dłużej pracować, to będą mieć wyższe emerytury?

Rząd ten odpowiada za niszczenie miejsc pracy, za likwidację państwa polskiego, za wynaradawianie Polaków, za to wszystko odpowiada ten rząd. Od tego jest rząd, a nie tylko od tego, żeby Polaków okradać, bo im zlikwidował i zabrał miejsca pracy...

To co to za system, który tylko ludzi niszczy i okrada? Na chuj taki rząd, do likwidacji...

boukun

Data: 2012-03-30 21:46:03
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 30 marzec 2012 21:40:

[...]

Likwiduje Twoje miejsce pracy? Przecież Ty nigdzie nie pracujesz. Zgłoś się do SANEPIDU, zaszczepią, okadzą, zaradzą. :-)

Data: 2012-03-30 21:53:46
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jl52hr$qul$2node2.news.atman.pl...
[...]

??????? Bo jestem ofiarą systemu, kurewskiego systemu, nie jestem odosobniony. Jak mam pracować, jak w Polsce dla ludzi takich jak ja, z moim wykształceniem pracy nie ma... Praca godziwa była tylko w PRLu dla Polaków, a od 1989 roku systematycznie likwiduje się w Polsce miejsca pracy. Nie ma, dla milionów Polaków, z winy rządów nierządów...

Pracy godziwej w Polsce już nie ma dla milionów Polakó, sprowadfzono nas do roli podmywaczy dup Niemcom, całą nację upodlono... i upadla się dalej, to czyni na naszych oczach ta wyuzdana z wszelkich uczuć władza...

boukun

Data: 2012-03-30 21:58:44
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 30 marzec 2012 21:53:
[...]

Te ofiara. Idź na masaż. :-)

Data: 2012-03-30 21:58:21
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jl539k$teg$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jużem PO... :-)

boukun

Data: 2012-03-30 22:04:19
Autor: Przemysław W
Dzisiaj banda PO-PSL napluła Polakom w twarz

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Jak mam pracować, jak w Polsce dla ludzi takich jak ja, z moim wykształceniem pracy nie ma...

Jakbym Ferdka Kiepskiego słyszał, he, he, he.

Przemek

Data: 2012-03-30 22:06:09
Autor: boukun

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jl53k7$aaf$1inews.gazeta.pl...

[...]

Bo to najlepszy obecnie kabaret w Polsce, lepszy niż TEY w PRLu i prawdziwszy...

boukun

Data: 2012-03-30 22:08:58
Autor: Przemysław W

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:jl53ph$u2g$1node2.news.atman.pl...

[...]

Owszem, tylko się zastanawiam czy cię Okił zatrudnił ;-)

Przemek

Data: 2012-03-30 22:07:36
Autor: Marek Czaplicki
 pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 30 marzec 2012 22:04:

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Jak mam pracować, jak w Polsce dla ludzi takich jak ja, z moim
wykształceniem pracy nie ma...

Jakbym Ferdka Kiepskiego słyszał, he, he, he.

Też się zastanawiam jak w Polsce można zdobyć takie szalone wykształcenie, że potem żadnej pracy? Einstain na grupie? :-)

Data: 2012-03-30 22:07:58
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jl53q8$teg$2node2.news.atman.pl...
[...]

Żadnej? Ludzie mają swoją godność...

boukun

Data: 2012-03-30 22:12:03
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 30 marzec 2012 22:07:

[...]

Godnością nie zapełnisz garnka Einstainie. :-)

Data: 2012-03-31 00:09:28
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jl542j$teg$3node2.news.atman.pl...
[...]

Zgadza się, niewolniczą pracą w Polsce też nie!
Nie samym chlebem człowiek żyje...

boukun

Data: 2012-03-31 00:33:00
Autor: u2
W dniu 2012-03-31 00:09, boukun pisze:
Godnością nie zapełnisz garnka Einstainie. :-)

Zgadza się, niewolniczą pracą w Polsce też nie!
Nie samym chlebem człowiek żyje...

Przejdziemy na diete fotonowa ;)

Data: 2012-03-30 22:12:36
Autor: Przemysław W
[...]

Pracował gdzieś w rzeźni. To może jakiś masaż czy cuś takiego. Roboty nie ma bo Żydzi wszystkie rzeźnie wykupili i bidny bokun jeździ Niemcom dupy podcierać.

Przemek

Data: 2012-03-30 22:20:05
Autor: Marek Czaplicki
 pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 30 marzec 2012 22:12:

Pracował gdzieś w rzeźni. To może jakiś masaż czy cuś takiego. Roboty nie ma
bo Żydzi wszystkie rzeźnie wykupili i bidny bokun jeździ Niemcom dupy
podcierać.

To ma kichę. Jak nie żona to może dzieci zdołają go utrzymać. Ciekawe co zrobi jak skończy się papier toaletowy? Rozruchy na Grenlandii? :-)

Data: 2012-03-31 00:12:42
Autor: boukun

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jl543n$153$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie wykupili, tylko zaorali i nie tylko rzeźnie, ale cały polski przemysł...
W te miejsce postawili nowoczesne żydowskie bazary, czyli miejsca zbytu, zachodniego towaru drugiej kategorii...
Z tego ekonomia nie ruszy..., a i ludziom pieniędzy nie przybędzie, ani godziwej pracy...

Polacy mają najgorsze warunki życia w całej Europie..., tego się już nie da zaprzeczyć...

boukun

Data: 2012-03-31 00:33:44
Autor: u2
W dniu 2012-03-31 00:12, boukun pisze:
Nie wykupili, tylko zaorali i nie tylko rzeźnie, ale cały polski
przemysł...
W te miejsce postawili nowoczesne żydowskie bazary, czyli miejsca zbytu,
zachodniego towaru drugiej kategorii

No fakt, te tesco to jakas makabra, ale juz plaza to mi sie podoba ;)

Data: 2012-03-31 15:49:44
Autor: Wiesiaczek
 wrote:

[...]

Masaż w rzeźni?
Jakieś perwersje Ci chodzą po głowie? :D

--
Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma?

Data: 2012-03-31 16:00:34
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:jl7221$56g$1inews.gazeta.pl...
wrote:

[...]

Jak to brak ogłady i minimalnego postawowego wykształcenia odbija się negatywnie w życiu. O masarniach i ludziach tam pracujących słyszal? W waszej wiosce takowych nie było?

Data: 2012-03-31 17:13:47
Autor: Wiesiaczek

wrote:

[...]

Nie rób z siebie idioty! :)

Masarnia > masarz cymbale!

A teraz może porozmawiamy o tym "minimalnym podstawowym wykształceniu"?
No, jak tam w waszej wiosce było? :)

Data: 2012-04-01 07:27:56
Autor: stevep

wrote:

[...]

Najpierw pokaż świstek o ukończeniu 4 klasy podstawówki to podyskutujemy.   ;)

--
stevep

Data: 2012-04-02 13:34:33
Autor: Wiesiaczek

wrote:

[...]

;)

Z gównem nie dyskutuję.
Jesteś u mnie w kiblu, gdzie od czasu do czasu sprawdzam, czy gówno się nie przelewa. Niestety, ty należysz do tej katagorii, która się przelewa.

Data: 2012-04-02 13:40:02
Autor: Bogdan Idzikowski

wrote:

[...]

Och! Widzę, że wspiąłeś się na wyżyny swojego intelektu! Gratulacje!

Data: 2012-04-02 20:50:29
Autor: Wiesiaczek

wrote:

[...]

Zrób mi wykład o masarniach i ludziach tam pracujących inteligencie z Bożej łaski :D --

Data: 2012-04-03 06:47:17
Autor: stevep

wrote:

[...]

A masz świstek, ze jesteś absolwentem 4 klasy podstawówki?

--
stevep

Data: 2012-04-03 06:45:55
Autor: stevep

wrote:

[...]

I dlatego jesteś gównem umazany?

--
stevep

Data: 2012-03-31 17:08:28
Autor: Przemysław W

wrote:

[...]

Miało być masarz. Przedtem w rzeźniach byli masarze, w masarniach też. Pewnie już nie ma tego zawodu.

Przemek

Data: 2012-03-30 21:42:34
Autor: jadryś
[...]

A za co koleś na naczelnym stanowisku w ministerstwie pracy bierze pieniądze. To samo dotyczy ministerstwa zdrowia - po co je utrzymujemy niemałym kosztem skoro one o niczym nie decydują, za nic nie odpowiadają?

Data: 2012-03-31 16:18:11
Autor: inż. Jaskiniowy
[...]

Oni biorą pieniądze za działalność na rzecz zwiększenia dochodów swoich i dochodów władz kolonialnych.

Data: 2012-04-01 07:26:15
Autor: stevep
Dnia 31-03-2012 o 16:18:11 inż. Jaskiniowy <jarek_arektnij@poczta.fm>  napisał(a):

[...]

A na czyją rzecz mają kretynie działać w ramach kondominium?  '<

--
stevep

Data: 2012-04-02 09:45:27
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-31 16:18, "inż. Jaskiniowy" pisze:

[...]

No tak, wyraźnie podnoszą średnią zarobków w Polsce, i jest to jedyna rzecz której służą..

Dzisiaj banda PO-PSL napluła Polakom w twarz