Dzisiaj brat Jarosława ....

Data: 2009-03-24 17:19:01
Autor: MH
Dzisiaj brat Jarosława ....
.... poparł propozycję rządu (albo rząd poparł propozycję brata Jarosława , jeden
Hoey , bez znaczenia) dotyczącą zwiększenia kontyngentu w Afganistanie o
czterystu wojowników. W zamian za naszą waleczność otrymaliśmy 5 sztuk
40-letnich (słownie : CZTERDZIESTOLETNICH !!) samolotów (sic) transportowych.
Brat Jarosława uzasadnił tę decyzję następująco : "... na bezpieczeństwie nie
można oszczędzać."

Jarosławie i jego bracie oraz kierowniku obecnego rządu !!! Macie wszyscy
NASRANE WE ŁBACH !!!

MH

Data: 2009-03-24 18:01:19
Autor: Spawacz
Dzisiaj brat Jarosława ....

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości
[...]

1. Czy jesteś pewny, że te samoloty zostały WYPRODUKOWANE 40 lat temu?
BTW, Porsche 917/30 też ma 40 lat i jest nie do pobicia.
2. Wolisz, żeby Polacy latali na drzwiach od stodoly?

--

Spawacz

Data: 2009-03-24 18:10:08
Autor: MH
Dzisiaj brat Jarosława ....

> [...]
> NASRANE WE ŁBACH !!!

1. Czy jesteś pewny, że te samoloty zostały WYPRODUKOWANE 40 lat temu?

Tak podawali dzisiaj w TelAwizji...

BTW, Porsche 917/30 też ma 40 lat i jest nie do pobicia.

... o czym ty tu pirdolisz ??!!

2. Wolisz, żeby Polacy latali na drzwiach od stodoly?

GŁUPIŚ !!

MH

Data: 2009-03-24 10:49:23
Autor: Mariusz Merta
wooooow yntelygent sie znalazl
to moze szanowny pan powie na czym polskie wojsko ma latac na an-24 ?
mam na mysli transportowce...
gdby pan nie wiedzial to prosze zapytac w armii holenderskiej,
belgijskiej czy dunskiej ile lat maja ichnie transportowce...
nawet jak dobrze pan poszuka to moze i bundeswrhra bedzie miala
ciekawe roczniki...
Mariusz Merta

P.S.
a w US army lataja starsze samoloty
http://www.boeing.com/defense-space/military/kc135-strat/index.html
mme

Data: 2009-03-24 22:28:05
Autor: MH
wooooow yntelygent sie znalazl
to moze szanowny pan powie na czym polskie wojsko ma latac na an-24 ?

CZYTAJ ZE ZROZUMIENIEM GŁÓWNY WĄTEK !! Nie chodzi o latawce !!!

gdby pan nie wiedzial to prosze zapytac w armii holenderskiej,

Oni mają te , no tego ... "Latający Holender" , czy coś tam ...

ile lat maja ichnie transportowce...
nawet jak dobrze pan poszuka to moze i bundeswrhra bedzie miala
ciekawe roczniki...

Taaak , i to jest powód do wysłania kolejnych 400-tu wojowników
do Afganu?! Dupnij się facet w łeb !! A kto jeszcze za to zabuli?
No qrva kto? Nooo , ale na bezpieczeństwie nie można oszczędzać !

P.S.
a w US army lataja starsze samoloty

... a school-bus'y trzeba wymieniać co 5 lat.

MH

Data: 2009-03-24 11:31:41
Autor: mrdevilyn
Dzisiaj brat Jarosława ....
On 24 Mar, 18:10, "MH" <logiz...@op.pl> wrote:
> Użytkownik "MH" <logiz...@op.pl> napisał w wiadomości

> 1. Czy jesteś pewny, że te samoloty zostały WYPRODUKOWANE 40 lat temu?

Tak podawali dzisiaj w TelAwizji...

> BTW, Porsche 917/30 też ma 40 lat i jest nie do pobicia.

.. o czym ty tu pirdolisz ??!!

No właśnie....
http://www.af.mil/news/story.asp?id=123108767

Jak wynika z powyszszego linku bombowiec B-52H wyprodukowany w 1961 r
został w zeszłym roku wycofany ze sluzby w US AF. I to bynajmniej nie
dlatego ze za stary tylko dlatego że niepotrzebny. Btw nieznajomosc
dyskutowanej materii jest wsród grupowiczów czasami wręcz powalająca.
Mam otóz swoją dobrą, starą i wypróbowana siekierę gdzieś od roku
1975. Dwa razy w niej zmieniałem obuch, pięc razy stylisko- ale to
wciąz jest ta sama, stara dobra siekiera. Podobnie rzecz się ma z
samolotami.....
J-23

Data: 2009-03-24 22:15:14
Autor: MH
Dzisiaj brat Jarosława ....

> [...]

1975. Dwa razy w niej zmieniałem obuch, pięc razy stylisko- ale to
wciąz jest ta sama, stara dobra siekiera. Podobnie rzecz się ma z

Odpowiedź typowego pisiora.. Ja o zupie , ten o dupie. PRZECZYTAJ JESZCZE RAZ
GŁÓWNY WĄTEK !! Nie o latawce chodzi !! BTW , jak się poprawi pogoda , mam
ogrodzenie do remontu. Podrzuć mi jakąś ekipę do roboty. W ramach rewanżu
dostaną stary młotek i pilnik. OK?!

MH

Data: 2009-03-24 15:03:09
Autor: mrdevilyn
Dzisiaj brat Jarosława ....
On 24 Mar, 22:15, "MH" <logiz...@op.pl> wrote:

Odpowiedź typowego pisiora.. Ja o zupie , ten o dupie.

Kocham takich pełoskich prawdziwków... wiec otóz siurku miałes
pretensyje że , cytuje "W zamian za naszą waleczność otrymaliśmy 5
sztuk
40-letnich (słownie : CZTERDZIESTOLETNICH !!) samolotów (sic)
transportowych"
Więc  sik, jakbys je rozebrał na części to byś boza krówko pewnie  nie
znalazł ANI JEDNEJ mającej lat czterdzieści, sam kadłub jedynie i może
śmigła. Technika lotnicza od lat 60tych nie zrobiła niestety takiego
postępu zeby wygenerowac jakąś superlinię O Wiele Lepszych Wojskowych
Samolotów Transportowych, czego najlepszym dowodem jest fakt że USAF
nadal na Herkulesach lata. A i z bombowymi jest tak że stara dobra
superB52 (zgadnij w którym roku skonstruowana?) byłaby przedmiotem
zazdrości niejednej nowoczesnej armii.
Dobra psu i mucha (pisze o tych transportowcach), 5 Herculesów C-130E
piechota nie chodzi, ale dobrze byłoby policzyć koszty afgańskiej
misji i porównac je z cena rynkowa tych transportowców...po czym
pieknie podziękowac za dalsza wspólpracę w Afganistanie.
J-23

Data: 2009-03-24 15:47:24
Autor: Mariusz Merta
przylaczam sie do panskiego zdania w tej sprawie
chodzi o Afganistan oraz rachunek zyskow i kosztow...
zdaje sie, ze pan MH zupelnie nie rozumie tego co to znaczy
technika...
moze trzeba mu przypomniec...ze samaoloty starzeja sie inaczej jak
samochody co wynika po prostu z technicznych zastosowan...
jezeli pan MH porusza sie maluchem ktory ma 20 lat to rozumiem jego
frustracje...
gwoli scislosci, do dzisiaj lata calkiem niezla liczba samolotow
znanych jako Dakota... kiedys nawet slyszlem wyznania pilota
pasazerskiej Dakoty, ktoren po prostu powiedzial, ze woli latac nia
jak czyms nowszym... bo on wie ze wtedy leci... czy przecietny
gawedziarz teroetyk wyrosniety na GW***nie i tvn-ie jest w stanie
zrozumiec sentymenty pilotow i inzynierow ?

Panie MH wroc pan do podstaw...np. Isambard Brunel, jego most,
pierwszy stalowy most w dzijach nowozytnych, istnieje do dzisiaj i ma
sie dobrze...
To jest klasa prawdziwych tworcow i artystow kunsztu inzynierskiego...
czasem warto nie pytac o wiek tylko o funkcjonalonosc, przydatnosc i
koszt...
Z konstrukcjami lotniczymi jest dzisiaj podobnie... i tak bedzie przez
jakies najblizsze 20 lat...
moze jeszcze slow kilka o slynnym najnowszym Airbusie A-380 800 ktoren
mial skasowac hamerykanski prymat w dziedzinie awiacji...
widzialem ten samolot i zwidzilem go w Farnborough kilka lat temu,
piekna maszyna...niestety, porazka...jak na razie nie lata ich za
duzo...za to nowy projekt Boeinga ma sie dobrze i powoli, efektywnie
wchodzi na rynek...
sa w nimrewelacyjne zastosowania ale czasu uplynie sporo zanim stana
sie powszechne w innych konstrukcjach...
Szanownemu panu MH polecam powrot do szkoly i do ksiazek...
a nie do zabierania glosu w sprawie o ktorych pisza cos w GW***nie czy
mowia o czyms w tvn-ie
Mariusz Merta

P.S.
Zreszta chyba z panem MH mialem watpliwa przyjemnasc dyskutowac o
programie ksiezycowym Apollo...
przypomne tylko, ze mowilem o systemie podtrzymywania zycia zas pan MH
sprowadzil to do reduktora podajcego powietrze...
no coz, mozna by odniesc wraznie ze, wyjscie na powierzchnie ksiezyca
to mniej wiecej to samo co danie nura do jeziora... ;-)
mme

Data: 2009-03-24 23:30:27
Autor: MH
Dzisiaj brat Jarosława ....
On 24 Mar, 22:15, "MH" <logiz...@op.pl> wrote:

> Odpowiedź typowego pisiora.. Ja o zupie , ten o dupie.

Kocham takich pełoskich prawdziwków...

Że co ?! Przeczytaj geniuszu główny wątek jeszcze raz! Ale ze zrozumieniem.
Albo poproś kogoś , kto ci wytłumaczy jaki jest mój STOSUNEK do pełowców i
pisiorów..
[...]

Złamasie kutany!! A słyszałeś coś np. o zmęczeniu materiału?!
A po jaki Hoey USAF wyciska te starocie i kupuje nowe? I to w czasach
kryzysu !!
[...]

Bo są dobre Złamasie Kutany! Pod warunkiem , że nie mają 40 lat ...

A i z bombowymi jest tak że stara dobra
superB52 (zgadnij w którym roku skonstruowana?) byłaby przedmiotem
zazdrości niejednej nowoczesnej armii.

Nie muszę zgadywać Złamasie. Ja to wiem. Przedmiot zazdrości ?? No qrva
której "nowoczesnej" armii ??

JEBNIJ SIĘ w ŁEB !!

MH

Data: 2009-03-24 16:01:20
Autor: mrdevilyn
Dzisiaj brat Jarosława ....
On Mar 24, 11:30 pm, "MH" <logiz...@op.pl> wrote:

Złamasie kutany!! A słyszałeś coś np. o zmęczeniu materiału?!

głupi matole- wszelkie elementy w samolocie ulegające procesom
zmęczeniowym się rutynowo WYMIENIA, rozumiesz? W   y    m   i   e
n   i   a. Tak kurwa, nawet całe skrzydła (jak swego czasu w
odrzutowych Galaxy)   choć nie wiem czy w turbosmigłowcach
kiedykolwiek będzie taka potrzeba.

A po jaki Hoey USAF wyciska te starocie i kupuje nowe? I to w czasach
kryzysu !!

Po taaki że te nowe sa lepsze i tańsze w eksploatacji,  niech ci
zreszta mama poczyta o Herculesach C-130J
http://pl.wikipedia.org/wiki/Lockheed_C-130_Hercules
J-23

Data: 2009-03-25 07:01:40
Autor: Bad Behaviour
Dzisiaj brat Jarosława ....
mrdevilyn@gmail.com wrote:
[...]

Akurat w przypadku amerykańskich samolotów to rzeczywiście nie ma znaczenia czy stary czy nowy. Jak nowiutkie F-16 zjebały się jeden po drugim nie mogąc dolecieć do Polski to nie zdziwi mnie jak AC-130 też będą lądować awaryjnie obok baz Talibów na pustyni.

Data: 2009-03-25 07:18:40
Autor: mrdevilyn
Dzisiaj brat Jarosława ....
On 25 Mar, 07:01, Bad Behaviour <b...@bevahiour.co.nz> wrote:

Akurat w przypadku amerykańskich samolotów to rzeczywiście nie ma
znaczenia czy stary czy nowy. Jak nowiutkie F-16 zjebały się jeden po
drugim

Poczytaj sobie o znanym w teorii niezawodności tzw. wykresie wannowym,
to ci może rozjasnić sprawę zwiększonej awaryjności zarówno produktów
świeżo wyprodukowanych jak i bardzo starych. Btw ciekawa sprawa jak o
całkowicie normalny i zgodny z oczekiwaniami efekt można w imię
własnych idiosynkrazji oskarżyć amerykańskość albo cokolwiek innego
przez siebie nielubianego ;).
J-23

Data: 2009-03-25 09:09:39
Autor: Mariusz Merta
czy pan przypadkiem nie za duzo od nich wymaga ? ;-)
a propos F-16 starych... np. Izrael, z tego co mnie wiadomo, F-16
stanowia podstawe ich sil uderzeniowych...zas najmlodsze nie sa...
chlopcom sie wydaje ze eksploatacja samolotu to cos podobnego jak
eskloatacja samochodu...
ciekawe czy ktorys z dyskutantow zlicza np. godziny przebiegu
samochodu
tudziez rjestruje paramtery obrotu silnika podczas uruchomien
serwisowych
czy w ogole uruchamija (kiedys mowilo sie grzeja silniki)
czy maja swiadomosc, ze po ilus godzinach pracy silnik podlega
okreslonym procedurom, podobnie jest z platowcem, osprzetem etc.
Po prostu chlopcy patrza na samoloty z punktu widzenia ekploatacji
samochodu... chlopcy, samolot to nie samochod... podelga scislym
rygorom...zwlaszcza w US Army...gdyz kazde niedopatrzenie slono
kosztuje a tam sie liczy pieniazki...nie mowiac juz o tym, ze bada sie
sprawe dokladnie zeby uniknac w przyszlosci problemow.
I na sam koniec, czemu w takim razie w Swidniku wciaz sie produkuje
smiglowce Mi-2 knstrukcja baaaaadzoooo stara...nawiasem mowiac ma ona
jedna ciekawe i baaaaaadzoooo archaiczna ceche...
jest to dzisiaj jedyny dwusilnikowy  smiglowiec ktory przy jednym
silniku niesprawnym nie jest sprawny do lotu... podczas gdy inne,
zwlaszcza zachodnie konstrukcje tego typu (mam na mysli dwa silniki)
sa sprawne do lotu przy jednym sprawnym silniku.
Moze ktos znajdzie rownie ciekawy dziwolag to stawiam krate piwa...
prosze wylaczyc z tego rosyjskie i chinskie konstrukcje (co na jedno
wychodzi w wielu wypadkach)

Mariusz Merta

Data: 2009-03-26 08:28:27
Autor: Bad Behaviour
Mariusz Merta wrote:
[...]

Mało się nie spultałem z podniecenia jak mi to napisałeś, Ty Prawdziwy Męścizno.

Data: 2009-03-26 01:15:52
Autor: Mariusz Merta
nie sciemniaj pan i prosze odpowiedziec merytorycznie

Mało się nie spultałem z podniecenia jak mi to napisałeś, Ty Prawdziwy
Męścizno.
prosze rozmawiac merytorycznie...
a wycieczki osobiste prosze zachowac sobie dla kaweckiego,
pietrzykowskiego czy tzveli...z tzvela prosze pogadac sobie o
marchewkach...
chce pan dalej rozmawiac o awiacji to prosze sie zapisac do aeroklubu
albo do klubu modelarskiego przynajmniej...
eksploatacji swoich czterech kolek prosze nie odnosic do eksploatacji
samolotu
i moze zacznie pan od wikipedii haslo: resurs
i prosz czytac ze zrozumieniem...
Mariusz Merta

Data: 2009-03-25 06:58:19
Autor: Bad Behaviour
Dzisiaj brat Jarosława ....
Spawacz wrote:
1. Czy jesteś pewny, że te samoloty zostały WYPRODUKOWANE 40 lat temu?
BTW, Porsche 917/30 też ma 40 lat i jest nie do pobicia.

Nie do pobicia przez kogo / co?

Data: 2009-03-24 18:02:04
Autor: STranger
Dzisiaj brat Jarosława ....
MH pisze:
[...]

Bankierzy z the City i z DC podjęli decyzję, że przyda się więcej ludzi do okupacji Afganistanu więc nasi administratorzy ją grzecznie wykonali. Jak bilderbergowie każą to nasi grzecznie wykonują. :(

STranger

Data: 2009-03-25 06:57:19
Autor: Bad Behaviour
Dzisiaj brat Jarosława ....
MH wrote:
[...]

Przecież pan amerjikansky oficer powiedział wczoraj w wiadomościach, że wzmocnili mu skrzydła (bo chyba już odpadały) i że to doskonała maszyna a polskie oficer przyklasnął mu na tę wypowiedź pośladkami i ślinił się jak pies do miski z kaszanką.

Oficjalna wersja jest, że to doskonałe samoloty. I już.

Dzisiaj brat Jarosława ....