Dzisiaj fotografuję już córki swoich poprzednich modelek

Data: 2011-04-20 15:49:16
Autor: Robert_J
Dzisiaj fotografuję już córki swoich poprzednich modelek
Komentarze  mile widziane; warto jednak pamiętać, że każda wypowiedź
świadczy o jej autorze ;)

To od razu zablokuj DZ ;-). Bo on skutecznie zamienia każdą dyskusję w szambo ;-)))

Data: 2011-04-20 18:52:15
Autor: Robert_J
Dzisiaj fotografuję już córki swoich poprzednich modelek
Mylisz DZ z ZD

Ale i tak prawie kaĹźdy wie o kim mowa ;-)))

Data: 2011-04-20 10:36:03
Autor: JD
On 20 Kwi, 18:52, "Robert_J" <dzideks...@onet.pl> wrote:
> Mylisz DZ z ZD

Ale i tak prawie każdy wie o kim mowa ;-)))

Ale użytkownik DZ chyba dlatego dał sobie spokój z grupą,
że ZD całkiem niedawno zmienił nick na bardzo podobny do jego.

Ja wiem, że przez jakis czas dokarmianie jest zabawne,
ale wszystkie trolle prowadzą w końcu do tego,
że wartościowe posty giną w czeluściach.

JD

Data: 2011-04-21 09:04:31
Autor: Robert_J
Dzisiaj fotografuję już córki swoich poprzednich modelek
Ja wiem, że przez jakis czas dokarmianie jest zabawne,
ale wszystkie trolle prowadzą w końcu do tego,
że wartościowe posty giną w czeluściach.

To fakt... Szczerze mówiąc mnie już powoli nudzi konwersacja z tym "profesjonalistą"...

Dzisiaj fotografuję już córki swoich poprzednich modelek