Dzisiaj jest historyczna chwila

Data: 2010-08-14 06:48:34
Autor: D.J.MC Donald Musk
Dzisiaj jest historyczna chwila
Neonazisci z PO juz jawnie zbratali sie z komuchami z SLD poprzez
zatrudnianie w kancelarii hrabiego Bobra Komoroskiego przedstawicieli
tych komunistycznych ugrupowan. Pakt niemiecko-rosyjski dokonal sie.
Teraz poleje sie moherowa krew!

Data: 2010-08-14 06:54:08
Autor: Pistacjusz
On 14 Sie, 15:48, "D.J.MC Donald Musk" <rymp...@gmail.com> wrote:
[...]

Niepotrzebnie się krępują, mogli wziąść ludzi z kancelarii Bieruta.

Data: 2010-08-14 16:02:56
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:f1120781-70c0-413d-90ca-a14025838b39z10g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Wprawdzie jestem niewykształconym kmiotem po niepełnej podstawówce ale śmiem twierdzić, że nie ma takiego słowa "wziąć". Nawet ludzie po niepełnej podstawówce doskonale wiedzą, że prawidłowo jest "wziąć".
Ale cóż można wymagać od sympatyka picu.
http://zibik.jogger.pl/2007/10/24/pluskwy-jezykowe-wziasc-wziac/

Data: 2010-08-14 16:05:51
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c66a213$1news.home.net.pl...

[...]

Psiakrew. Napisałem "wziąć", a miałem napisać "wziąść". Czyżbym nie potrafił błędnie pisać?

Data: 2010-08-14 07:22:16
Autor: Pistacjusz
On 14 Sie, 16:05, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> napisał w wiadomościnews:4c66a213$1news.home.net.pl...

> [...]

>http://zibik.jogger.pl/2007/10/24/pluskwy-jezykowe-wziasc-wziac/

Psiakrew. Napisałem "wziąć", a miałem napisać "wziąść". Czyżbym nie potrafił

Kup sobie słownik ortograficzny.

Data: 2010-08-14 16:27:04
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:a4e0ed74-f63b-4144-974e-50840382d7a9l6g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

>http://zibik.jogger.pl/2007/10/24/pluskwy-jezykowe-wziasc-wziac/

Psiakrew. Napisałem "wziąć", a miałem napisać "wziąść". Czyżbym nie potrafił

=============================
Po co?

Data: 2010-08-14 07:32:37
Autor: Pistacjusz
On 14 Sie, 16:27, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "Pistacjusz" <pistacj...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:a4e0ed74-f63b-4144-974e-50840382d7a9l6g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

> wiadomościnews:4c66a213$1news.home.net.pl...

> Psiakrew. Napisałem "wziąć", a miałem napisać "wziąść". Czyżbym nie

============================> Po co?

To morze znajdziesz zatródnienie w kancelarii Bronusia tam potrzebóją
takich fachofcuf.

Data: 2010-08-14 16:36:01
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:99a59d62-9049-4d31-9e74-e76c9786d579i13g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

=============================
Po co?

To morze znajdziesz zatródnienie w kancelarii Bronusia tam potrzebóją

===================================
Zbędna i nietrafna ironia. Ponadto wekslujesz. Czyli typowe picowskie zachowanie.

Data: 2010-08-14 23:03:31
Autor: Jaksa
[...]

-- -
Ci od Bieruta dalej są!

Połowa MSZ to od nich lub ich pociotki.

I nikt, nawet jakoby "nasza" Fotyga, nie oczyścił tego łajna.
One dalej tam jest, leży sobie gnuśnie na korytarzach MSZ,
po konsulatach i ambasadach polskich a cuchnie tak straszne..

Jaksa

Data: 2010-08-14 14:24:14
Autor: brat_olin
[...]

Czy Ungier tez wroci na szefa gabinetu, i uroczyscie?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-08-15 17:03:59
Autor: cirrus
Dzisiaj jest historyczna chwila
Uzytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisal w wiadomosci news:daace0fd-6e06-40ce-b5cc-56d6cdfd8dd9i31g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Nie wróci, bo to Jarus mu obiecal powrót, ale stracil cnote i nie zarobil ani rubla.

--
stevep

Data: 2010-08-14 21:25:35
Autor: Krzysztof
Dzisiaj jest historyczna chwila

Uzytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> napisal w wiadomosci news:cd119935-bbf6-453a-a4ae-56c11f3d55b3x25g2000yqj.googlegroups.com...
[...]
To gierek jest juz be ?
Szybko zmieniacie zdanie,
K.

Data: 2010-08-14 14:21:50
Autor: Hans Kloss
Dzisiaj jest historyczna chwila
On 14 Sie, 21:25, jakiez to miadowicie zdanie wowi "wy" zmienili?
"Krzysztof" <osiemk_u...@wp.pl> wrote:

To gierek jest juz be ?
Ktoś Gierka w kancelarii komoruskiego zatrudnił?
Szybko zmieniacie zdanie,
Kto to są "wy" i jakie niby zdanie owi "wy" zmienili?
J-23

Data: 2010-08-14 23:16:51
Autor: matusm
[...]

"Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rózne stowarzyszenia,
kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac
istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym
i wojewódzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one
przez nas operacyjnie opanowane.Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci
oddzialywania na te organizacje,kreowania ich dzialalnosci i kierowania
ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -
Pozdrowienia
matusm

Dzisiaj jest historyczna chwila