Dzisiaj jest nas okio³o po³owy tysi±ca

Data: 2009-11-11 19:31:13
Autor: boukun
Dzisiaj jest nas okio³o po³owy tysi±ca
Za rok bêdzie tysi±c, a za kilka lat nie zmie¶cimy siê w Warszawie...

Zamaskowane grupy, anonimowo, zza wêg³a, atakuj± narodowców polskich. Sk±d my to znamy, anonimowych pyskaczy pluj±cych z ukrycia mamy i tu http://www.youtube.com/watch?v=LYFoOvKlRVk&feature=channel

boukun

Data: 2009-11-11 11:24:02
Autor: J-23
On 11 Lis, 19:31, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

Czlowieku, na ch.. mi Twoj patriotyzm?

J-23 itede

Data: 2009-11-11 20:17:38
Autor: Piotr
Dzisiaj jest nas okio³o po³owy tysi±ca
Dnia Wed, 11 Nov 2009 19:31:13 +0100, boukun napisa³(a):

Za rok bêdzie tysi±c, a za kilka lat nie zmie¶cimy siê w Warszawie...

Was?
A co ty masz z narodowcami wspólnego? To przecie¿ patrioci.
Chyba, ¿e jak to gwno co siê podczepi³o do ³odki i mówi p³yniemy!
Piotr

Data: 2009-11-11 11:27:16
Autor: Tzva Adonai
On 11 Lis, 20:17, Piotr <p...@wp.pl> wrote:

Was?
A co ty masz z narodowcami wspólnego?

boukun to polski narodowiec i etniczny Polak, mo¿na nawet rzec, ¿e to
archetyp polskiego narodowca...

Data: 2009-11-11 20:29:32
Autor: Piotr
Dzisiaj jest nas okio³o po³owy tysi±ca
Dnia Wed, 11 Nov 2009 11:27:16 -0800 (PST), Tzva Adonai napisa³(a):

boukun to polski narodowiec i etniczny Polak, mo¿na nawet rzec, ¿e to
archetyp polskiego narodowca...

Nie?! :-)
No popatrz a czuæ od niego tob±, kupa.
Piotr

Data: 2009-11-11 11:34:37
Autor: Tzva Adonai
Dzisiaj jest nas okio³o po³owy tysi±ca
On 11 Lis, 20:29, Piotr <p...@wp.pl> wrote:

Nie?! :-)

boukun uosabia typowe polskie narodowe wady - antysemityzm,
kombinatorstwo i s³abo¶æ do komuny - nic na to nie poradzisz, to twój
rodak w takim samym stopniu jak i mój...

Data: 2009-11-11 20:37:06
Autor: Piotr
Dzisiaj jest nas okio³o po³owy tysi±ca
Dnia Wed, 11 Nov 2009 11:34:37 -0800 (PST), Tzva Adonai napisa³(a):

boukun uosabia typowe polskie narodowe wady - antysemityzm,
kombinatorstwo i s³abo¶æ do komuny - nic na to nie poradzisz, to twój
rodak w takim samym stopniu jak i mój...

Na to siê mogê zgodziæ, ¿e uosabia twoje wady, i ¿e to twój rodak.
Piotr

Data: 2009-11-11 11:40:01
Autor: Tzva Adonai
On 11 Lis, 20:37, Piotr <p...@wp.pl> wrote:

Na to siê mogê zgodziæ, ¿e uosabia twoje wady, i ¿e to twój rodak.

A ty nie uwa¿asz siê za Polaka?...

Data: 2009-11-11 20:31:07
Autor: raff
Piotr pisze:
Dnia Wed, 11 Nov 2009 11:27:16 -0800 (PST), Tzva Adonai napisa³(a):

boukun to polski narodowiec i etniczny Polak, mo¿na nawet rzec, ¿e to
archetyp polskiego narodowca...

Zastanawiam sie co ja tu robie na grupie, wsrod tych pokreconych istot.

Ja chyba tez nie jestem normalny.

Data: 2009-11-11 11:32:18
Autor: Tzva Adonai
On 11 Lis, 20:31, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:

Ja chyba tez nie jestem normalny.

Nie chyba, a na pewno... Z Piotrem stanowicie tu zgrany duet....

Data: 2009-11-12 00:14:44
Autor: Antenka
Piotr pisze:

> Dnia Wed, 11 Nov 2009 11:27:16 -0800 (PST), Tzva Adonai napisa³(a):

Zastanawiam sie co ja tu robie na grupie, wsrod tych pokreconych istot.

Ja chyba tez nie jestem normalny.

Raffik,a  co? Chcesz, ¿eby po twoim odej¶ciu i jeszcze kilku innych,
zostali tu sami pomyleñcy, przebierañcy i upaprani w szambie?
Bój siê ¿aby! Damy radê! :-)

Antenka

Data: 2009-11-12 16:54:58
Autor: cyc
Dzisiaj jest nas okio³o po³owy tysi±ca

U¿ytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:89584d18-c6d4-4b54-9350-64c90c5c6b7cc3g2000yqd.googlegroups.com...
Piotr pisze:

> [...]

Raffik,a  co? Chcesz, ¿eby po twoim odej¶ciu i jeszcze kilku innych,
zostali tu sami pomyleñcy, przebierañcy i upaprani w szambie?

HA , HA, HA , HA , HA , HA  :):):):) !!!!!! .

cyc

Data: 2009-11-12 08:29:49
Autor: Antenka
On 12 Lis, 16:54, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
U¿ytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:89584d18-c6d4-4b54-9350-64c90c5c6b7cc3g2000yqd.googlegroups.com...

> [...]

Bój siê ¿aby! Damy radê! :-)

Antenka

HA , HA, HA , HA , HA , HA  :):):):) !!!!!! .

Nie ³a¼ za mn±, bo poszczujê bulterierem :-E

Antenka

Data: 2009-11-11 20:20:23
Autor: boukun
Dzisiaj jest nas okio³o po³owy tysi±ca

U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:e5w46y37rog8$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

G³upi Piotru¶ z³apa³ drugi oddech i jak zwykle ma co¶ g³upiego do powiedzenia w temacie, którego nie jest w stanie zg³êbiæ... Na temat patriotyzmu mo¿esz tu pos³uchaæ obszczumurku
http://www.youtube.com/watch?v=eAUuVXESmNA&feature=channel

boukun

Data: 2009-11-11 20:23:47
Autor: Piotr
Dzisiaj jest nas okio³o po³owy tysi±ca
Dnia Wed, 11 Nov 2009 20:20:23 +0100, boukun napisa³(a):

[...]

A widzia³e¶ lewi¼niany wa³kunie ile oni tam maj± "szmat" ze sob±...
"Szmata", dobrze zapamieta³em,  jak nazwa³e¶ polsk± flagê, prawda?
Piotr

Data: 2009-11-11 20:28:03
Autor: boukun
Dzisiaj jest nas oko³o po³owy tysi±ca

U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jau72yao5orx.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

G³upi Piotyru¶ siê dziwi, ¿e flaga jest ze szmaty, z kawa³ka zwyk³ej szmaty... I co wiêcej g³upi Piotru¶ zrozumia³? Ty g³upi Piotrusiu za to nawet nie mó³by¶ jako parszywy anonim do ¿adnych patriotów siê podczepiæ, bo konfidenta i t³uka od razu by wyczuli na odleg³o¶æ i dali kopa na rozpêd. Jeste¶ takim nic, szczekaj±cym na psp anonimowym przyg³upem...

boukun

Data: 2009-11-11 20:33:21
Autor: Piotr
Dzisiaj jest nas oko³o po³owy tysi±ca
Dnia Wed, 11 Nov 2009 20:28:03 +0100, boukun napisa³(a):

G³upi Piotyru¶ siê dziwi, ¿e flaga jest ze szmaty, z kawa³ka zwyk³ej szmaty... I co wiêcej g³upi Piotru¶ zrozumia³?
Zrozumia³, ¿e z ciebie taki patriota, jak z koziej dupy traba. Jeste¶
wa³kun patriot± w³asnej miski. I tyle, a co sobie tu poudajesz, to twoje.

Data: 2009-11-11 20:36:30
Autor: boukun
Dzisiaj jest nas oko³o po³owy tysi±ca

U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:1px3z64l9g1fd$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

No to nic g³upi Piotru¶ nie zrozumia³, by³o do przewidzenia...

boukun

Dzisiaj jest nas okio³o po³owy tysi±ca