Dzisiaj juz wiadomo!

Data: 2009-08-19 12:56:41
Autor: konserwator
Dzisiaj juz wiadomo!
Jak ktos nalezy albo popiera PO to albo idiota albo "misiak"...

Data: 2009-08-19 14:35:11
Autor: marek czaplicki
Dzisiaj juz wiadomo!
konserwator pisze:
Jak ktos nalezy albo popiera PO to albo idiota albo "misiak"...
to ciekawe. wiec wg Ciebie polowa ludzi w Polsce (bo na tyle wskazuja badania opinii) jest albo idiotami, albo "misiakami".
acha, wytlumacz co to wg Ciebie znaczy misiak, mam nadzieje ze za tym okresleniem stoi cos przyjemnego.

Data: 2009-08-19 16:25:01
Autor: konserwator
Dzisiaj juz wiadomo!

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6gri0$lo4$1inews.gazeta.pl...
konserwator pisze:
[...]

Chyba pelowa a nie polowa....?

To jak z "polowa poparcia dla wstapienia do ue..... polowa z 60% to ile jest?

Data: 2009-08-19 17:28:01
Autor: marek czaplicki
Dzisiaj juz wiadomo!
konserwator pisze:
Chyba pelowa a nie polowa....?

To jak z "polowa poparcia dla wstapienia do ue..... polowa z 60% to ile jest?
mozesz nazywac jak chcesz. ale liczy sie w polityce tylko ta czesc, ktora glosuje. niewazne na kogo, za czym czy przeciw czemus; glosuje i bierze udzial w referendach. reszta sama sobie odbiera prawo glosu, wiec dlaczego sie nia przejmowac; i to oni powinni byc nazwani "pelowa" :-).

Data: 2009-08-19 17:43:58
Autor: Piotr
Dzisiaj juz wiadomo!
Dnia Wed, 19 Aug 2009 14:35:11 +0200, marek czaplicki napisał(a):

[...]

To ja obstawiam, że jednak są idiotami, bo aż tyle forsy do skubnięcia
to nie ma.
Piotr

Data: 2009-08-19 14:37:43
Autor:
Dzisiaj juz wiadomo!
On Wed, 19 Aug 2009 12:56:41 +0200, "konserwator"
<djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote:

Jak ktos nalezy albo popiera PO to albo idiota albo "misiak"...

 a kim jest wielbiciel PiS? nieudacznikiem ?
--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-08-19 15:17:53

[...]