Dzisiaj mam egzamin

Data: 2009-06-30 02:58:07
Autor: boukun
Dzisiaj mam egzamin
O 15, trzymajcie kciuki... Uzyskam kwalifikację zawodowego wyłudzacza
pieniędzy i koniec tych męczarni. W lipcu zasłużony urlop w
Chorwacji... Jeszcze muszę złożyć wniosek o zwrot kosztów dojazdu na
szkolenie (jeździłem rowerem), a będzie jakieś 150 zł.

PS. Irenka ma prześwitującą koszulkę..., złapałem ją za ucho....

boukun

Data: 2009-06-30 05:18:11
Autor: Marek
Dzisiaj mam egzamin
On 30 Cze, 11:58, boukun <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

Zapros ja na przejazdzke na ramie...nie musisz mowic, ze to dlatego,
ze benzyna taka droga - powiedz, ze tak lubisz.

Data: 2009-06-30 14:39:30
Autor: Vic
Dzisiaj mam egzamin
Marek wrote:
Zapros ja na przejazdzke na ramie...nie musisz mowic, ze to dlatego,
ze benzyna taka droga - powiedz, ze tak lubisz.

Zeby tylko rama wytrzymala takie obciazenie :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-30 14:44:43
Autor: Piotr
Dzisiaj mam egzamin
Dnia Tue, 30 Jun 2009 14:39:30 +0200, Vic napisał(a):

Zeby tylko rama wytrzymala takie obciazenie :)

Najpierw musiała by się pojawić jakaś rama.
Piotr

Dzisiaj mam egzamin