Dzisiaj o 20:30 wł±czamy wszystkie odbiorniki ene rgii elektrycznej

Data: 2009-03-28 12:06:12
Autor: Badin
Dzisiaj o 20:30 wł±czamy wszystkie odbiorniki ene rgii elektrycznej
On Sat, 28 Mar 2009 09:53:22 +0100, "konserwator"
<djmac§don¨Èald@algonet.se> wrote:

Jako protest przeciw oszukanczej propagandzie ekologow. Wszyscy myslacy ludzie zwiekszaja dzis o godz 20:30 na godzine pobor elektrycznosci.

 ja dzis wlacze swiatla w samochodzie. mimo, ze stoi w garazu!
 zaprotestuje w ten sposob przeciwko durnowatemu nakazowi  "mania swiatel" w czasie tak slonecznego dnia jak dzis.

 --

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-03-28 12:12:03
Autor: raff
[...]

Tak, tak, protestuj Hesku, a potem idz poobsikuj wszystkie posty na psp.

R.

Data: 2009-03-28 16:49:07
Autor: Badin
Dzisiaj o 20:30 wł±czamy wszystkie odbiorniki ene rgii elektrycznej
On Sat, 28 Mar 2009 12:12:03 +0100, raff <trytytyty13@autograf.pl>
wrote:

>  ja dzis wlacze swiatla w samochodzie. mimo, ze stoi w garazu!
>  zaprotestuje w ten sposob przeciwko durnowatemu nakazowi >  "mania swiatel" w czasie tak slonecznego dnia jak dzis.

Tak, tak, protestuj Hesku,

 jest demokracja, mam prawo. a ty sie boisz ?

a potem idz poobsikuj wszystkie posty na psp.

 nie przenos na innych swoich ulubionych zwyczajow.

Data: 2009-03-28 16:48:58
Autor: raff
[...]

Ja uwazam ze swiatla sa OK.

Niech Heski protestuja.

R.

Data: 2009-03-28 16:57:02
Autor: Badin
Dzisiaj o 20:30 wł±czamy wszystkie odbiorniki ene rgii elektrycznej
On Sat, 28 Mar 2009 16:48:58 +0100, raff <trytytyty13@autograf.pl>
wrote:

Ja uwazam ze swiatla sa OK.

 naloz jeszcze zolty berecika z antenka...

Niech Heski protestuja.

 jasne. ty zgodzisz sie nawet by ci przypieto czerwona  szmate na tylna klape... poprawia bezpieczenstwo ;o)))
 udowodnione naukowo ;o))))

Data: 2009-03-28 17:01:18
Autor: raff
[...]

Moze idz obsikuj kazdy slup na psp, bo na nic innego sie nie nadajesz ;)

R.

Dzisiaj o 20:30 wł±czamy wszystkie odbiorniki ene rgii elektrycznej