Dzisiaj o 20:30 włączamy wszystkie odbiorniki energii elektrycznej

Data: 2009-03-28 09:53:22
Autor: konserwator
Dzisiaj o 20:30 włączamy wszystkie odbiorniki energii elektrycznej
Jako protest przeciw oszukanczej propagandzie ekologow. Wszyscy myslacy ludzie zwiekszaja dzis o godz 20:30 na godzine pobor elektrycznosci.

rym
(generał) Waldemar Pawlak naszym przyjacielem jest.....
Czlowiek, ktory w swoim otoczeniu toleruje aferzystow nie moze byc prezydentem Polski!

Data: 2009-03-28 02:01:09
Autor: Tzva Adonai
On 28 Mar, 09:53, "konserwator" <djmac§don¨Ča...@algonet.se> wrote:

Jako protest przeciw oszukanczej propagandzie ekologow.

Upierdol sobie rękę maczetą w proteście przeciwko ludzkiej głupocie...

Data: 2009-03-28 09:55:21
Autor: Gruby Jendrek

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:gqkp32$jaj$1nemesis.news.neostrada.pl...
Jako protest przeciw oszukanczej propagandzie ekologow. Wszyscy myslacy ludzie zwiekszaja dzis o godz 20:30 na godzine pobor elektrycznosci.

I wchodzę w to jak najbardziej.

A.

Data: 2009-03-28 11:04:25
Autor: ColgatesBilly

"Gruby Jendrek" <sokolo1@poczta.onet.pl> wrote in message news:gqkom9$e0i$1news.onet.pl...

[...]

Proponuje....az do odszczekania przez ekoli swych klamstw!!
Strajk na okraglo!
ZAPLACA NAM ZA TO!

A poniewaz, oni tez oszukuja w sprawie wody, to i kurki wodne odkrecamy
n a   c a l y   g a z !

KOL

Data: 2009-03-28 10:32:19
Autor: boukun

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:uKlzl.580$xx4.174uutiset.elisa.fi...

[...]

A masz na opłaty?

boukun

Data: 2009-03-28 10:31:16
Autor: boukun
[...]

Mi tam obojętne, ja mam silniejsze zabezpieczenia niż osiedlowe, he, he, he.

boukun

Data: 2009-03-28 10:39:30
Autor: cytryna
[...]

*

Czyzby ekoterroryści szykowali kolejny skok na Nobla? Po ciemku zawsze łatwiej załatwiać brudne interesy. Bezpłatnych konsultacji udziela Al Gore-jący do kasy.

Data: 2009-03-28 12:06:12
Autor: Badin
Dzisiaj o 20:30 wł±czamy wszystkie odbiorniki ene rgii elektrycznej
On Sat, 28 Mar 2009 09:53:22 +0100, "konserwator"
<djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote:

Jako protest przeciw oszukanczej propagandzie ekologow. Wszyscy myslacy ludzie zwiekszaja dzis o godz 20:30 na godzine pobor elektrycznosci.

 ja dzis wlacze swiatla w samochodzie. mimo, ze stoi w garazu!
 zaprotestuje w ten sposob przeciwko durnowatemu nakazowi  "mania swiatel" w czasie tak slonecznego dnia jak dzis.

 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-03-28 12:12:03
Autor: raff
[...]

Tak, tak, protestuj Hesku, a potem idz poobsikuj wszystkie posty na psp.

R.

Data: 2009-03-28 16:49:07
Autor: Badin
Dzisiaj o 20:30 wł±czamy wszystkie odbiorniki ene rgii elektrycznej
On Sat, 28 Mar 2009 12:12:03 +0100, raff <trytytyty13@autograf.pl>
wrote:

>  ja dzis wlacze swiatla w samochodzie. mimo, ze stoi w garazu!
>  zaprotestuje w ten sposob przeciwko durnowatemu nakazowi >  "mania swiatel" w czasie tak slonecznego dnia jak dzis.

Tak, tak, protestuj Hesku,

 jest demokracja, mam prawo. a ty sie boisz ?

a potem idz poobsikuj wszystkie posty na psp.

 nie przenos na innych swoich ulubionych zwyczajow.

Data: 2009-03-28 16:48:58
Autor: raff
[...]

Ja uwazam ze swiatla sa OK.

Niech Heski protestuja.

R.

Data: 2009-03-28 16:57:02
Autor: Badin
Dzisiaj o 20:30 wł±czamy wszystkie odbiorniki ene rgii elektrycznej
On Sat, 28 Mar 2009 16:48:58 +0100, raff <trytytyty13@autograf.pl>
wrote:

Ja uwazam ze swiatla sa OK.

 naloz jeszcze zolty berecika z antenka...

Niech Heski protestuja.

 jasne. ty zgodzisz sie nawet by ci przypieto czerwona  szmate na tylna klape... poprawia bezpieczenstwo ;o)))
 udowodnione naukowo ;o))))

Data: 2009-03-28 17:01:18
Autor: raff
[...]

Moze idz obsikuj kazdy slup na psp, bo na nic innego sie nie nadajesz ;)

R.

Data: 2009-03-28 13:09:51
Autor: MH
Dzisiaj o 20:30 włączamy wszystkie odbiorniki energii elektrycznej
Jako protest przeciw oszukanczej propagandzie ekologow. Wszyscy myslacy ludzie zwiekszaja dzis o godz 20:30 na godzine pobor elektrycznosci.

Idziemy na zwarcie ? ...

MH

Data: 2009-03-28 16:05:36
Autor: konserwator

Użytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisał w wiadomości news:77d4.00000141.49ce138fnewsgate.onet.pl...
Jako protest przeciw oszukanczej propagandzie ekologow. Wszyscy myslacy
ludzie zwiekszaja dzis o godz 20:30 na godzine pobor elektrycznosci.

Idziemy na zwarcie ? ...

dobrze by bylo, gdyby w momencie protestu "ekologow" przeciazyc siec poborem pradu...
to bylby cios dla tych idiotow...ale wiem...marzenia....

rym

Data: 2009-03-28 15:32:23
Autor: Bad Behaviour
konserwator wrote:
Jako protest przeciw oszukanczej propagandzie ekologow. Wszyscy myslacy ludzie zwiekszaja dzis o godz 20:30 na godzine pobor elektrycznosci.

Jestem za i dolaczam sie do akcji wszystkimi swoimi urzadzeniami elektrycznymi!

Data: 2009-03-28 16:03:28
Autor: marek czaplicki
Dzisiaj o 20:30 w³¹czamy wszystkie odbio rniki energii elektrycznej
Bad Behaviour pisze:
konserwator wrote:
[...]

można się spytać, po co? dla większych rachunków z elektrowni?

Data: 2009-03-28 16:09:04
Autor: Piotr
Dnia Sat, 28 Mar 2009 16:03:28 +0100, marek czaplicki napisał(a):

Jestem za i dolaczam sie do akcji wszystkimi swoimi urzadzeniami elektrycznymi!

można się spytać, po co? dla większych rachunków z elektrowni?

Manify kosztują, nie wiedziałeś?
pz
Piotr

Data: 2009-03-28 16:27:39
Autor: marek czaplicki
Dzisiaj o 20:30 w^(3)?czamy wszystk ie odbiorniki energii elektrycznej
Piotr pisze:
[...]

gros pieniędzy z tek pojmowanej manifestacji pójdzie na konto Rosji.
pozdrawiam Marek

Data: 2009-03-28 17:12:38
Autor: Piotr
Dnia Sat, 28 Mar 2009 16:27:39 +0100, marek czaplicki napisał(a):

gros pieniędzy z tek pojmowanej manifestacji pójdzie na konto Rosji.
pozdrawiam Marek

O! :-)
To i bokun się dołączy... I paru innych... Będzie nas całkiem sporo, he,
he, chociaż z różnych pobudek.
pz
Piotr

Data: 2009-03-28 17:26:43
Autor: cirrus
Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqlfl8$96m$1inews.gazeta.pl...
Piotr pisze:
[...]

A co do tek pojmowanej demonstracji ma Rosja?

--
stevep

Data: 2009-03-28 17:52:02
Autor: marek czaplicki
cirrus pisze:

[...]

to że przy większym zużyciu energii trzeba zapłacić za jej nośniki. nośnikami energii wydobywanymi przez firmy rosyjskie są gaz, ropa naftowa i węgiel. trzeba zapłacić Rosji za te nośniki :)

Data: 2009-03-28 17:53:10
Autor: marek czaplicki
marek czaplicki pisze:
cirrus pisze:

[...]

acha. Polska większość nośników energii sprowadza z Rosji.

Data: 2009-03-28 16:09:28
Autor: Bad Behaviour
marek czaplicki wrote:
Bad Behaviour pisze:
konserwator wrote:
[...]

W czasach kryzysu należy przemysł energetyczny wspierać.

Data: 2009-03-28 15:36:00
Autor: Piotr
Dnia Sat, 28 Mar 2009 09:53:22 +0100, konserwator napisał(a):

Jako protest przeciw oszukanczej propagandzie ekologow. Wszyscy myslacy ludzie zwiekszaja dzis o godz 20:30 na godzine pobor elektrycznosci.

No dobra, to i ja włączę co mam. :-)
pzdr
Piotr

Data: 2009-03-28 23:50:51
Autor: matusm
[...]

U mnie tam wszystko wlaczone,wlaczone swiatlo to sprzeciw przeciwko temu  ze nadal,,,,,,,

--
Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Pozdrowienia
matusm

Dzisiaj o 20:30 włączamy wszystkie odbiorniki energii elektrycznej