Dzisiaj odebrałem EMERYTURE ZUS - CHUJE !!!!!!!!!!!

Data: 2013-10-22 14:57:44
Autor: Rafał k
Dzisiaj odebrałem EMERYTURE ZUS - CHUJE !!!!!!!!!!!
....787 zł netto.

40 LAT PRACY i dokładania do tego SB-eckiego syfu !

Czynsz: 280 zł
Gazu nie mam
Prąd: 80 zł (zrezygnuje i przejdę na lampe naftową)
Leki: 200 zł

Sznur: ?

Będę dorabiał w tym jebanym TUSK-olandzie (1.000 zł netto na zleceniówkę)

Na ochronie w cyklu 12-sto godzinnym.
Zabiorę pracę młodym bo co KURWA MAM ZROBIĆ ?!

Ktoś mi kurwa obiecał HAWAJE na starość! A ostały się tylko CHUJE!

Data: 2013-10-22 15:03:30
Autor: Wiesiaczek
W dniu 22.10.2013 14:57, Rafał k pisze:
...787 zł netto.

40 LAT PRACY i dokładania do tego SB-eckiego syfu !

Jakiego SB-eckiego?
Chcieliśta kapitalizmu no to go mata!
Gospodarka kurwa jest rynkowa! Masz paszport w szufladzie to powinieneś być happy i tyle w tym temacie.

--
Wiesiaczek (dziĹ› z DC)

"Ja pijÄ™ tylko przy dwĂłch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2013-10-22 15:55:03
Autor: miĹ› z okienka

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:l45t32$pa2$1node2.news.atman.pl...

| Jakiego SB-eckiego?
| Chcieliśta kapitalizmu no to go mata!
| Gospodarka kurwa jest rynkowa!

     kurwa jest zawsze rynkowa, jeĹ›li nie jest to kurwa esbecka.

Data: 2013-10-22 18:10:55
Autor: u2
W dniu 2013-10-22 15:03, Wiesiaczek pisze:
W dniu 22.10.2013 14:57, Rafał k pisze:
...787 zł netto.

40 LAT PRACY i dokładania do tego SB-eckiego syfu !

Jakiego SB-eckiego?
Chcieliśta kapitalizmu no to go mata!
Gospodarka kurwa jest rynkowa! Masz paszport w szufladzie to powinieneĹ›
być happy i tyle w tym temacie.

jaka wolno-rynkowa ? na ZUS placisz przymusowo, to relikt PRL, a pieniadze, ktore wplacamy ida na emki, ale nie nasze, tylko tych co sa na nich obecnie.

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2013-10-23 06:23:28
Autor: Wiesiaczek
W dniu 22.10.2013 18:10, u2 pisze:
[...]

To se kurwa trza było zmienić!
Było na to prawie 25 lat, jeszcze kurwa za mało?

Data: 2013-10-23 11:19:16
Autor: boukun
[...]

SBeckiego, bo to zbrodniarz Jaruzelski sprzedał dla swoich UBeków Polskę, wcześniej napadając na oswobadzających się Polaków...

boukun

Data: 2013-10-23 12:41:57
Autor: Lord Donald
W dniu 23.10.2013 11:19, boukun pisze:
[...]

Nie słyszałem żeby Jaruzelski brał udział w latach 90 w spotkaniach z ambasodorami USA jak sprywatyzowań majątek PRL, ale dzisiejsi rządzący wtedy przytakiwali rządanią w zamian za udzieloną im pomoc finansową, miej pretensje do tych co rządzą, chyba nie sądzisz, że opłakany stan naszej gospodarki to skutek pomyłki, to był opłacony i celowy plan, co ma do tego Jaruzelski? jedyne co mógł po oddaniu władzy to napisać kilka książeczek.

Data: 2013-10-22 15:21:54
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Rafał k" <rafalek@wp.pl> napisał w wiadomości news:l45spe$os$1portraits.wsisiz.edu.pl...
[...]

Rafałku! możesz mieć nawet 100 lat pracy. Ile lat składek? 15?

ubawiony emeryt

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-10-22 17:57:00
Autor: Trybun
W dniu 2013-10-22 14:57, Rafał k pisze:
[...]

Jedyne co ci mogę poradzić to to żebyś nie przechodził na lampę naftową. Płacisz jakieś śmieszne pieniądze za prąd, nafta z pewnością będzie droższa. Ja mimo tego że staram się oszczędzać prąd jak tylko mogę nie potrafię zejść poniżej 300zł., a ty powiadasz że płacisz 80

Data: 2013-10-22 18:06:37
Autor: Mark Woydak
[...]

Pracując na "uczelni" jako robotnik administracyjny płaciłeś małe składki to i emeryturę (?) masz cienką. Trzeba było się uczyć.

MW

Data: 2013-10-23 12:36:49
Autor: Lord Donald
[...]

Nio widzisz, a oligarcha postsolidaruch ma i to dużo, przecież "O Takie Poskie Walczyliśmy", a więc nie powinniśmy narzekać jak to mówi wieszcz przewodni dzisiejszych czasów. Za PRL nikt nie narzekał na rencistów i chorowitych, a teraz emerytów za dużo, zreformują słuzbe zdrowia oproblem emerytów sam się rozwiąże, no i grabaże zarobią. Co do SB, to masz rację teraz postsolidaruchy mają swoje Służby Bezpieczeństwa, jak za dużo będziesz fikał to za długo nawet tych siedem stówek nie poszarpiesz, spróbój zweryfikować swoją wolność i demokrację.

Dzisiaj odebrałem EMERYTURE ZUS - CHUJE !!!!!!!!!!!